Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Hapsall"][quote="GodSpeedDK"]NN: God damn, der er gået Aage i den, her i Off Topic ... og sjovt nok er de største Aage-hadere indblandet :crazy:[/quote]
Arhh skal vi nu ikk for en gangs skyld blande aage udenom og så bare konstatere at der rent faktisk gik GF i den ;) [/quote]

Nej. Det dér var rendyrket Aage.

Men heldigvis gik det hurtigt i sig selv igen, uden brug af ban, lukkede tråde, og anden moderatorformynderi, så lidt GF var der trods alt at spore :) [/quote]
Billede

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Hapsall"]
Billede[/quote]

Yes! Fokuseret, målrettet, ingen slinger i valsen ... spot on beskrivelse af undertegnede :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

^
:lol:
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Hapsall"]
Billede[/quote]

Yes! Fokuseret, målrettet, ingen slinger i valsen ... spot on beskrivelse af undertegnede :D [/quote]

Men det er ikke dig selv, der styrer??? :o

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"][quote="Hapsall"]
Billede[/quote]

Yes! Fokuseret, målrettet, ingen slinger i valsen ... spot on beskrivelse af undertegnede :D [/quote]

Men det er ikke dig selv, der styrer??? :o[/quote]

Nej ... til gengæld går jeg langt på en pose havre :handgestures-salute:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

NN: Jeg får ifølge post.dk -tracking min PRS med posten i morgen, men er væk fra matriklen fra 9-16 og man kan vist ikke hverken ændre destinationen eller kontakte chaufføren og afhente andre steder, når man bruger PostDanmark. Lidt bittert når jeg nu skal til Mallorca i en uge fra natten til lørdag og guitaren derfor garanteret vil blive sendt retur til England inden jeg kommer hjem..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Dannyboy"]NN: Jeg får ifølge post.dk -tracking min PRS med posten i morgen, men er væk fra matriklen fra 9-16 og man kan vist ikke hverken ændre destinationen eller kontakte chaufføren og afhente andre steder, når man bruger PostDanmark. Lidt bittert når jeg nu skal til Mallorca i en uge fra natten til lørdag og guitaren derfor garanteret vil blive sendt retur til England inden jeg kommer hjem..[/quote]

Kan du ikke få nogen til at hente den på posthuset for dig?

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Så skal jeg vel skrive en fuldmagt på en pakkeseddel jeg ikke får før på mandag - og da er jeg jo på Mallorca. Nå jeg finder på noget. Det er sgu for åndssvagt det her

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Dannyboy"]Så skal jeg vel skrive en fuldmagt på en pakkeseddel jeg ikke får før på mandag - og da er jeg jo på Mallorca. Nå jeg finder på noget. Det er sgu for åndssvagt det her[/quote]

Når du har T&T nummeret så er fuldmagten vel ret enkel at udforme.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Dannyboy"]Så skal jeg vel skrive en fuldmagt på en pakkeseddel jeg ikke får før på mandag - og da er jeg jo på Mallorca. Nå jeg finder på noget. Det er sgu for åndssvagt det her[/quote]

Du kan da sagtens skrive en fuldmagt selv om du ikke har pakkesedlen...

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Okay? Jeg troede den skulle være i fuldmagt-feltet bagpå pakkesedlen. Nå men det gør jeg sgu da bare så. Thanx

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Når folk midt i en samtale spørger til en af mine bedste venner, der døde for et par måneder siden. Jeg bliver bare fuldstændig knækket hver gang, jeg skal fortælle om det. Jeg kan ikke forstå, at det kan blive ved at gøre lige ondt...rent rationelt burde jeg kunne berette historien. Men jeg bryder sammen hver gang. Lort..........

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]NN: Når folk midt i en samtale spørger til en af mine bedste venner, der døde for et par måneder siden. Jeg bliver bare fuldstændig knækket hver gang, jeg skal fortælle om det. Jeg kan ikke forstå, at det kan blive ved at gøre lige ondt...rent rationelt burde jeg kunne berette historien. Men jeg bryder sammen hver gang. Lort..........[/quote]

Det betyder jo bare, at personen har haft en stor plads i dit liv og at du savner vedkommende. Det synes jeg sgu er godt, at du stadig føler. Nogle gange er det sgu en god ting at tude lidt. [/tree-hugging-hippie-off] :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"][quote="Turtle"]NN: Når folk midt i en samtale spørger til en af mine bedste venner, der døde for et par måneder siden. Jeg bliver bare fuldstændig knækket hver gang, jeg skal fortælle om det. Jeg kan ikke forstå, at det kan blive ved at gøre lige ondt...rent rationelt burde jeg kunne berette historien. Men jeg bryder sammen hver gang. Lort..........[/quote]

Det betyder jo bare, at personen har haft en stor plads i dit liv og at du savner vedkommende. Det synes jeg sgu er godt, at du stadig føler. Nogle gange er det sgu en god ting at tude lidt. [/tree-hugging-hippie-off] :) [/quote]

Ja, det ved jeg godt. Jeg er bare sådan en kold, rationel type, at det faktisk går mig på, at jeg har følelser. Eller sådan føles det lig nu. Det virker irrationelt at græde over en ven, der har været væk i flere måneder...

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Turtle"]NN: Når folk midt i en samtale spørger til en af mine bedste venner, der døde for et par måneder siden. Jeg bliver bare fuldstændig knækket hver gang, jeg skal fortælle om det. Jeg kan ikke forstå, at det kan blive ved at gøre lige ondt...rent rationelt burde jeg kunne berette historien. Men jeg bryder sammen hver gang. Lort..........[/quote]

1: Det er godt, for så betød han noget for dig.

2: Måske skulle du gøre som skildpadden i din Avatar, og sætte dig i en stol og finde ud af hvorfor det udløser så stærk en reaktion. Sørger du for ham, eller er det for dig selv..? Og ikke rejse dig før du ved det. Sprut hjælper.

3: Live with it. Det vil ske igen.

I´ve been there, still doing it.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

[quote="Turtle"][quote="Kimling"][quote="Turtle"]NN: Når folk midt i en samtale spørger til en af mine bedste venner, der døde for et par måneder siden. Jeg bliver bare fuldstændig knækket hver gang, jeg skal fortælle om det. Jeg kan ikke forstå, at det kan blive ved at gøre lige ondt...rent rationelt burde jeg kunne berette historien. Men jeg bryder sammen hver gang. Lort..........[/quote]

Det betyder jo bare, at personen har haft en stor plads i dit liv og at du savner vedkommende. Det synes jeg sgu er godt, at du stadig føler. Nogle gange er det sgu en god ting at tude lidt. [/tree-hugging-hippie-off] :) [/quote]

Ja, det ved jeg godt. Jeg er bare sådan en kold, rationel type, at det faktisk går mig på, at jeg har følelser. Eller sådan føles det lig nu. Det virker irrationelt at græde over en ven, der har været væk i flere måneder...[/quote]

Det er måske en god idé at arbejde med sorgen, så det ikke pludselig giver bagslag senere i livet. Fortrængning af følelser er ikke en god ting.
Cogito sumere potum alterum

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

I har jo ret alle sammen. Jeg har bare mistet en del mennesker, der var tæt på mig de sidste par år, så det kommer bag på mig, at det pludselig er så hårdt. Men det er jo nok bare fordi at det var verdens gladeste menneske, der forsvandt uden varsel.

Og så skal jeg være sammen med en masse mennesker i morgen, der kendte ham. Men mange af dem ved det måske ikke endnu. Jeg frygter for spørgsmålene. Eller for min egen reaktion på dem...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"]Sprut hjælper.

[/quote]

Jah-joh... alt i de rette mængder!

Det kan godt være, at man føler, at man bliver klogere på dén konto. Meeeen...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jens H »

[quote="GodSpeedDK"]NN: God damn, der er gået Aage i den, her i Off Topic ... og sjovt nok er de største Aage-hadere indblandet :crazy:[/quote]

Synes det er lidt sjovt at der er flere gange der går aage i den på Gearfreak, end der går aage i den på FårSound :banana-guitar:
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af thomasrytter »

NN: Chatfunktionen på DBA

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/guitarcombo-matchless ... 088035/</a><!-- m -->

Så bliver man altså træt...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen