Now Tør Konstatering

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]

Selvfølgelig skulle han da ikke have været ydmyget og lynchet (han skulle være ydmyget ved en domstol i stedet...) Men hvem fanden vil de holde ansvarlig for det? De unge, ophidsede guerilla-soldater, der fandt ham?

Tag pengene fra den undersøgelse og send dem til Røde Kors i Libyen....[/quote]

Enig. Plus - pga. hans jordiske afgang, så sparer vi pengene og spildtiden på en "retssag", som vi alle ved hvordan ville ende. Ingen tror vel på, at han ville blive frikendt? "Ups - undskyld ... du var uskyldig ... så du får lige Libyen igen" ... :eh:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

[quote="efrandsen"][quote="Sasha"]NTK: Det er dén dag, hvor Alwan hører Beth Gibbons "Out of Season".

Ergo: Det er efterår.[/quote]

Den burde jeg så måske også lige sætte på. Fantastisk plade! Jeg ar været hooked siden jeg så dem på Roskilde i '03..


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Joh absolut! Men der er vel trods alt kun én Beth Gibbons..? :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]
Enig. Plus - pga. hans jordiske afgang, så sparer vi pengene og spildtiden på en "retssag", som vi alle ved hvordan ville ende. Ingen tror vel på, at han ville blive frikendt? "Ups - undskyld ... du var uskyldig ... så du får lige Libyen igen" ... :eh:[/quote]

Det kunne da ellers være fedt - her, Libyen, i får ham lige igen pga. manglende beviser. Hvem har hans gyldne pistol?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]

Det kunne da ellers være fedt - her, Libyen, i får ham lige igen pga. manglende beviser. Hvem har hans gyldne pistol?[/quote]

Ja og koalitionsstyrkerne skulle hjælpe med hans genindsættelse som retmæssig diktator.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af efrandsen »

[quote="Sasha"][quote="efrandsen"][quote="Sasha"]NTK: Det er dén dag, hvor Alwan hører Beth Gibbons "Out of Season".

Ergo: Det er efterår.[/quote]

Den burde jeg så måske også lige sætte på. Fantastisk plade! Jeg ar været hooked siden jeg så dem på Roskilde i '03..


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Joh absolut! Men der er vel trods alt kun én Beth Gibbons..? :-)[/quote]

Hehe, selvfølgelig.. Jeg mente bare Beth og Rustin' Man :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"][quote="efrandsen"][quote="Sasha"]NTK: Det er dén dag, hvor Alwan hører Beth Gibbons "Out of Season".

Ergo: Det er efterår.[/quote]

Den burde jeg så måske også lige sætte på. Fantastisk plade! Jeg ar været hooked siden jeg så dem på Roskilde i '03..


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Joh absolut! Men der er vel trods alt kun én Beth Gibbons..? :-)[/quote]

Næh..

https://www.livingrelativesearch.co.uk/search/preview
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Sasha »

[quote="efrandsen"]


Hehe, selvfølgelig.. Jeg mente bare Beth og Rustin' Man :)

[/quote]

Jo-jo. Og man kan også til tider blive lidt i tvivl om, hvorvidt der er noget skizofreni ind over... :-) Men selv om jeg nok havde fanget dit budskab, må jeg tilstå, at jeg ikke engang var klar over, at hendes band hed (hedder? ) Rustin´ Man. Jeg har desværre "kun" oplevet hende med Portishead... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Tør Konstatering

Indlæg af efrandsen »

[quote="Sasha"][quote="efrandsen"]


Hehe, selvfølgelig.. Jeg mente bare Beth og Rustin' Man :)

[/quote]

Jo-jo. Og man kan også til tider blive lidt i tvivl om, hvorvidt der er noget skizofreni ind over... :-) Men selv om jeg nok havde fanget dit budskab, må jeg tilstå, at jeg ikke engang var klar over, at hendes band hed (hedder? ) Rustin´ Man. Jeg har desværre "kun" oplevet hende med Portishead... :-)[/quote]

Jeg har desværre kun set Portishead en enkelt gang - på Roskilde i år, hvilket også var fantastisk.

Rustin' Man er Talk Talk bassistens synonym og jeg mener faktisk de lavede pladen som duo?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.m.wikipedia.org/wiki/Out_of_Season_(album">http://en.m.wikipedia.org/wiki/Out_of_Season_(album</a><!-- m -->)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Odgaard »

NTK: Sebastian synger helt utroligt meget mere spændende og gribende end Rasmus Nøhr - på baggrund af gårsdagens Når lyset bryder frem-program

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Odgaard"]NTK: Sebastian synger helt utroligt meget mere spændende og gribende end Rasmus Nøhr - på baggrund af gårsdagens Når lyset bryder frem-program[/quote]

Man fristes til at skrive "NTK: Rasmus Nøhr synger ad h.. til" mend et er jo nok desværre for subjektivt
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

[quote="Odgaard"]NTK: Sebastian synger helt utroligt meget mere spændende og gribende end Rasmus Nøhr - på baggrund af gårsdagens Når lyset bryder frem-program[/quote]

Hvorfor er Rasmus Seebach med?
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Odgaard »

[quote="K-P"][quote="Odgaard"]NTK: Sebastian synger helt utroligt meget mere spændende og gribende end Rasmus Nøhr - på baggrund af gårsdagens Når lyset bryder frem-program[/quote]

Hvorfor er Rasmus Seebach med?[/quote]
Det ved jeg så heller ikke. Men han synger da lige så vidunderligt, som sin far gjorde :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Anonym »

[quote="Odgaard"]NTK: Sebastian synger helt utroligt meget mere spændende og gribende end Rasmus Nøhr - på baggrund af gårsdagens Når lyset bryder frem-program[/quote]

Hvad gik det ud på?

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Odgaard »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Odgaard"]NTK: Sebastian synger helt utroligt meget mere spændende og gribende end Rasmus Nøhr - på baggrund af gårsdagens Når lyset bryder frem-program[/quote]

Hvad gik det ud på?[/quote]
Det var vist et hyldestprogram til danske sangskrivere, det at skrive sange på dansk eller cirka der omkring.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

NTK: Jeg er umiddelbart uegnet til værnepligt.
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af kraen »

[quote="K-P"]NTK: Jeg er umiddelbart uegnet til værnepligt.[/quote]

Stort tillykke herfra! Til gengæld har du måttet spilde en dag på at få den besked.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

[quote="kraen"][quote="K-P"]NTK: Jeg er umiddelbart uegnet til værnepligt.[/quote]

Stort tillykke herfra! Til gengæld har du måttet spilde en dag på at få den besked.[/quote]

Nej, egentlig ikke. Jeg fik et brev om, at på grund af mit helbredsskema så gad de ikke at se mig.
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af kraen »

[quote="K-P"][quote="kraen"][quote="K-P"]NTK: Jeg er umiddelbart uegnet til værnepligt.[/quote]

Stort tillykke herfra! Til gengæld har du måttet spilde en dag på at få den besked.[/quote]

Nej, egentlig ikke. Jeg fik et brev om, at på grund af mit helbredsskema så gad de ikke at se mig.[/quote]

Heldige asen. Jeg måtte tilbringe 6 timer i Herning og derudover 4 timers transport på at få at vide, at jeg havde skæv ryg. Det kunne jeg godt have fortalt dem over telefonen.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af Barf »

Jeg fik også et brev i forvejen i sin tid. Selvom jeg ikke ville i militæret og håbede på frinummer, blev jeg alligevel en smule harm over at se mit navn kædet sammen med ordet 'uegnet'. Jeg var i ganske god form på det tidspunkt, og hvis nogen var egnet til militæret, så var det da mig. Nå, men tillykke med det.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Tør Konstatering

Indlæg af K-P »

Jeg tror, at det skyldes, at mit knæ gik af led for 1½ år siden med 50% risiko for at ville gøre det igen. Og problemet med mit knæ, når det sker, er, at det ikke lige sætter sig på plads med det samme igen. Men jeg regnede uanset hvad med at blive kasseret, så jeg er egentlig mest af alt glad for, at jeg ikke skulle hele vejen til Aalborg for at få det at vide.
Cogito sumere potum alterum

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen