Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

...og hvad man drukket/indtaget umiddelbart inden.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

Og kun til den dag man fylder 70, som udgangspunkt.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Tror fruen og jeg har besluttet at skifte lortespasserbussen ud med et lidt mere pålideligt stykke køretøj. Ny bil er selvfølgelig altid spændende, men jeg ville egentlig allerhelst beholde Mitzi. Der er bare noget i vejen med den konstant + en latent "børnesygdom", man godt kan køre med, men som egentlig burde laves (til den nette sum af 12-15K), så jeg må nok erkende, at der skal ny bil til. Desværre kan Mitzi jo så ikke indbringe helt, hvad den burde være værd, netop fordi modellen er kendt for at have visse fejl og mangler, og der bliver derfor ikke råd til en bil i samme klasse. Men hvad hjælper det også med en mellemklassebil, med alt i ekstraudstyr, når lortet holder mere på værksted, end hjemme på adressen (overdrivelse fremmer forståelsen, I ved).

Nå .. off to bilbasen.dk ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af thomasrytter »

NA: Martyrs. Damn, det er nok den mest ubehagelige film, jeg nogensinde har set. Er absolut horrorfan, men den gik sgu alligevel lidt over grænsen. Se den på eget ansvar! :s ick:

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

Jeg har kun læst indlægget på Wikipedia om den film, og allerede der følte jeg mig lidt beskidt og utilpas :/
De kan altså noget med at lave virkeligt, virkeligt ubehagelig horrorfilm, de franskmænd. Har du set Haute Tension?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

NA: The Lemonheads i KB18 i går var en skiftevis rigtig dårlig og rigtig god oplevelse. Da jeg ville købe en billet i indgangen, fik jeg den nedslående besked, at arrangementet var udsolgt. Det er altså en antiklimaktisk melding, når man har begivet sig ud på en højhellig onsdag. Efter et hurtigt, mislykket forsøg på at svindle med stemplet ved at mase mit håndled ind mod min makkers ditto, lykkedes det mig på en eller anden måde at overtale personalet til at lukke mig ind alligevel. Kort efter gik koncerten i gang, men med den vel nok dårligste lyd, jeg kan mindes at have oplevet på et såkaldt professionelt spillested. Det stod ret hurtigt klart, at lydproblemerne ikke var forbigående, hvorfor bandet gav op og forlod scenen efter omkring 5 sange. Herefter var det noget uklart, om stedets lydmand ville få styr på grejet, så koncerten kunne fortsætte. Der var gang i snakken blandt publikum, og mange mente at vide både det ene og det andet, men efter omkring en halv times pause gik The Lemonheads på scenen igen og startede sættet forfra, hvorefter vi fik en virkelig fed koncert, hvor min egen glæde nok kun var blevet endnu større af den ærgerlige optakt.
NA2: Forsinkelsen betyder også, at klokken var omkring 01:30, før denne skolelærer lagde sit trætte hoved på puden, hvilket er probematisk, når vækkeuret ringer kl. 06:15 - det bliver en hård dag.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Tricket er at stille vækkeuret i et andet rum - så generer det ikke så meget :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"]NA: The Lemonheads i KB18 i går var en skiftevis rigtig dårlig og rigtig god oplevelse. Da jeg ville købe en billet i indgangen, fik jeg den nedslående besked, at arrangementet var udsolgt. Det er altså en antiklimaktisk melding, når man har begivet sig ud på en højhellig onsdag. Efter et hurtigt, mislykket forsøg på at svindle med stemplet ved at mase mit håndled ind mod min makkers ditto, lykkedes det mig på en eller anden måde at overtale personalet til at lukke mig ind alligevel. Kort efter gik koncerten i gang, men med den vel nok dårligste lyd, jeg kan mindes at have oplevet på et såkaldt professionelt spillested. Det stod ret hurtigt klart, at lydproblemerne ikke var forbigående, hvorfor bandet gav op og forlod scenen efter omkring 5 sange. Herefter var det noget uklart, om stedets lydmand ville få styr på grejet, så koncerten kunne fortsætte. Der var gang i snakken blandt publikum, og mange mente at vide både det ene og det andet, men efter omkring en halv times pause gik The Lemonheads på scenen igen og startede sættet forfra, hvorefter vi fik en virkelig fed koncert, hvor min egen glæde nok kun var blevet endnu større af den ærgerlige optakt.
NA2: Forsinkelsen betyder også, at klokken var omkring 01:30, før denne skolelærer lagde sit trætte hoved på puden, hvilket er probematisk, når vækkeuret ringer kl. 06:15 - det bliver en hård dag.[/quote]

KB18 er jo et rumklangshelvede. :(

Du må finder dig et "rigtigt" job Møller, det nytter jo ikke noget det der. :D

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Smittefar"]Tricket er at stille vækkeuret i et andet rum - så generer det ikke så meget :) [/quote]

Eller sove på soafen. Det kan jeg egentlig også rigtig godt lide. Den er købt!
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"]NA: The Lemonheads i KB18 i går var en skiftevis rigtig dårlig og rigtig god oplevelse. Da jeg ville købe en billet i indgangen, fik jeg den nedslående besked, at arrangementet var udsolgt. Det er altså en antiklimaktisk melding, når man har begivet sig ud på en højhellig onsdag. Efter et hurtigt, mislykket forsøg på at svindle med stemplet ved at mase mit håndled ind mod min makkers ditto, lykkedes det mig på en eller anden måde at overtale personalet til at lukke mig ind alligevel. Kort efter gik koncerten i gang, men med den vel nok dårligste lyd, jeg kan mindes at have oplevet på et såkaldt professionelt spillested. Det stod ret hurtigt klart, at lydproblemerne ikke var forbigående, hvorfor bandet gav op og forlod scenen efter omkring 5 sange. Herefter var det noget uklart, om stedets lydmand ville få styr på grejet, så koncerten kunne fortsætte. Der var gang i snakken blandt publikum, og mange mente at vide både det ene og det andet, men efter omkring en halv times pause gik The Lemonheads på scenen igen og startede sættet forfra, hvorefter vi fik en virkelig fed koncert, hvor min egen glæde nok kun var blevet endnu større af den ærgerlige optakt.
NA2: Forsinkelsen betyder også, at klokken var omkring 01:30, før denne skolelærer lagde sit trætte hoved på puden, hvilket er probematisk, når vækkeuret ringer kl. 06:15 - det bliver en hård dag.[/quote]

KB18 er jo et rumklangshelvede. :(

Du må finder dig et "rigtigt" job Møller, det nytter jo ikke noget det der. :D [/quote]

Ja, akustikken antyder, at rummet ikke er bygget til rockkoncerter, men sådan er det jo vildt mange steder, hvor man afholder dem alligevel. For mig var det nu ikke noget problem, da jeg endte med at stå med fjæset helt oppe i højttaleren, der så fuldstændig overdøvede eventuelle uønskede refleksioner. Smart, synes jeg selv.

Ønsket om at have et rigtigt arbejde er særligt intens hver morgen kl. 6:15, men når jeg så går hjem ved 14-tiden eller har fx efterårs- og vinterferie, så er lærerjobbet perfekt :-)
So many assholes, so few bullets

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Telemaster"]
Ønsket om at have et rigtigt arbejde er særligt intens hver morgen kl. 6:15, men når jeg så går hjem ved 14-tiden eller har fx efterårs- og vinterferie, så er lærerjobbet perfekt :-)[/quote]

Arbejde tager generelt alt for meget af ens fritid ;)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

NA: Der kommer vist en og køber min Kelly i eftermiddag.
Det er selvfølgelig rart nok med lidt ekstra penge i kassen, men de her kommer nok bare til at gå til ærkedæmonen :( (tandlægen)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

NA: overvejer en nedjustering af gear, der alligevel ikke bliver brugt. jovist er jeg noget så tilfreds med min forstærker og kabinets lyd... Jeg hører den bare så utrolig sjældent, at den måske skulle komme en anden til glæde.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA: At bruge en søndag eftermiddag på at "banke lidt affaldstræ op på nogle stolper, der står i skellet mellem naboens grund og vores". Nå, så er det da gjort. Og det skal da ikke klippes ligesom hækken, der stod der før.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Når ens akustiske har brug for en justering, men man bor på den døde del af Fyn og ikke lige har tid til at tage forbi nogen med den.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="VilhelmNielsen"]men man bor på den døde del af Fyn[/quote]

Er der der mellem Nyborg og Middelfart.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="fortytwo"][quote="VilhelmNielsen"]men man bor på den døde del af Fyn[/quote]

Er der der mellem Nyborg og Middelfart.. ;) [/quote]

Og mellem Bogense og Svenborg...

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

NA: Har haft en megahyggelig weekend med familien på både min fars (lørdag) og mors (søndag) side, og derudover med mine forældre og 3 af 4 søskende med påhæng og 2 børn. Det ambivalente er, at vi startede ud med et familiemedlems bisættelse i torsdags. Det var min mors onkel og han var en gammel mand, men det er altså mærkeligt, at han er væk.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="MacG"][quote="fortytwo"][quote="VilhelmNielsen"]men man bor på den døde del af Fyn[/quote]

Er der der mellem Nyborg og Middelfart.. ;) [/quote]

Og mellem Bogense og Svenborg...[/quote]

Og mellem Fredericia og Christiansø...
Cogito sumere potum alterum

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

NA: skal man til Ryan Adams i aften eller ej. :-/

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen