Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="K-P"]Og mellem Fredericia og Christiansø...[/quote]

Nu er der jo noget mere landmasse mellem lillebælt og Christiansø, end bare fyn.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

[quote="Rasmus"]NA: skal man til Ryan Adams i aften eller ej. :-/ [/quote]

Man skal! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="fortytwo"][quote="K-P"]Og mellem Fredericia og Christiansø...[/quote]

Nu er der jo noget mere landmasse mellem lillebælt og Christiansø, end bare fyn.. ;) [/quote]

I min verden er det hele Fyn!
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="efrandsen"][quote="Rasmus"]NA: skal man til Ryan Adams i aften eller ej. :-/ [/quote]

Man skal! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Ja for helvede! :D

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="K-P"][quote="fortytwo"][quote="K-P"]Og mellem Fredericia og Christiansø...[/quote]

Nu er der jo noget mere landmasse mellem lillebælt og Christiansø, end bare fyn.. ;) [/quote]

I min verden er det hele Fyn![/quote]

Men man skal ikke være for stor i slaget, når man kommer fra Tysklands Odde.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"]NA: skal man til Ryan Adams i aften eller ej. :-/ [/quote]

Det siger vel sig selv, at det skal man.
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NA: skal man til Ryan Adams i aften eller ej. :-/ [/quote]

Det siger vel sig selv, at det skal man.[/quote]

Mit store problem var at jeg ikke vidste om vi kunne nå det, men det kan vi muligvis godt, fordi der er opvarmning på.
Så lige nu er jeg ved at finde nogle billetter på dba. Fordi jeg har gider ikke hvis man skal sidde på balkonen, og så kunne det jo være der var nogen der var desperate for at komme af med deres gulvpladser.

Skal du?

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

NA: Tilbud på skind i Slageren. Egentlig skulle jeg jo bare have haft til et par lilletrommer, men når der var 6 for 600, var jeg nødt til at tage med til stortrommen også. Det var egentlig lidt mere, end jeg havde regnet med at bruge (og strengt taget har råd til), men 250 sparet er jo 250 tjent, ikk?

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af nerøs »

det er vist sådan man er mød til at tælle det :-)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Rasmus"][quote="Telemaster"][quote="Rasmus"]NA: skal man til Ryan Adams i aften eller ej. :-/ [/quote]

Det siger vel sig selv, at det skal man.[/quote]

Mit store problem var at jeg ikke vidste om vi kunne nå det, men det kan vi muligvis godt, fordi der er opvarmning på.
Så lige nu er jeg ved at finde nogle billetter på dba. Fordi jeg har gider ikke hvis man skal sidde på balkonen, og så kunne det jo være der var nogen der var desperate for at komme af med deres gulvpladser.

Skal du?[/quote]

Ja, det skal jeg da selvfølgelig. Og selvfølgelig gider du sidde på balkonen - det er en af verdens bedste nulevende sangere og sangskrivere, der spiller en akustisk solokoncert på et spillested, der altid har god lyd. Vil man så hellere sidde hjemme og se Hammerslag? :-)
So many assholes, so few bullets

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Jeg har ikke plads til flere guitarer. Det skyldes selvfølgelig, at jeg lige har købt en ret fed en af slagsen, men jeg bliver jo enten nødt til at rokere om på en masse vægophæng, eller også sælge nogen guitarer. Jeg gider ikke nogen af delene!

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Dannyboy »

NA: Sad igår og lavede det fedeste preset på min POD med min PRS. Dét er fandme godt nok en fed guitar. Den nailer ret godt den der Robben Ford lidt trompet-agtige lyd hvis man lige tweaker POD'en rigtigt. Det er næsten ikke til at stå for. Plus at hvis man lige er til det, så rammer den spade altså meget godt noget lidt mere heavy agtigt. Det er virkelig en alsidig økse. Jeg har bare svært ved at retfærdiggøre at ha så dyr en guitar hængende, når jeg ved at man fra tid til anden kan få 2-3 andre rigtig fine guitarer til ca. samme pris.. @42, jaja jeg ved det godt ;)

NO: Hentede mig en brugt Suhr Shiba drive i aftes på Amager. Glæder mig til at prøve den i øveren overfor min Suhr Riot distortion!

NN: Min datter har skoldkopper og er ret pjævset..

NH: Barn syg dag - Satser på at hun tager en god lang morfar henover middag, så jeg kan spille en masse guitar. Jeg har virkelig optur over mit nye Line6 legetøj :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA: Guitarer, som lyder "lidt trompet-agtigt"... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Sasha"]NA: Guitarer, som lyder "lidt trompet-agtigt"... :-)[/quote]

Hov hov

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Dannyboy »

NA: Skyrim goes online.. Det er godt nok giftigt (taget i betragtning, at jeg f.eks. brugte over 200 timer på singleplayerudgaven på ca. 1½ md fra d. 11/11 og frem sidste år) :wtf:

Jeg er ikke sikker på at det gavner hverken mit forhold eller min sangskrivning :?

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="Dannyboy"]NA: Skyrim goes online.. Det er godt nok giftigt (taget i betragtning, at jeg f.eks. brugte over 200 timer på singleplayerudgaven på ca. 1½ md fra d. 11/11 og frem sidste år) :wtf:

Jeg er ikke sikker på at det gavner hverken mit forhold eller min sangskrivning :?[/quote]

200 timer? Jeg kørte død i det efter 113.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Dannyboy"]NA: Skyrim goes online.. Det er godt nok giftigt (taget i betragtning, at jeg f.eks. brugte over 200 timer på singleplayerudgaven på ca. 1½ md fra d. 11/11 og frem sidste år) :wtf:

Jeg er ikke sikker på at det gavner hverken mit forhold eller min sangskrivning :?[/quote]

Snakker du om Elder Scrolls Online? For hvis du gør, og du forventer Skyrim, så vil du blive slemt skuffet.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Dannyboy »

Ah, så det er et nyt spil i sagaen? Troede sgu det var Skyrimsom blev åbnet op online

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Dannyboy"]Ah, så det er et nyt spil i sagaen? Troede sgu det var Skyrimsom blev åbnet op online[/quote]

Skyrim er højst sandsynligt allerede online, i form af mods. Men Elder Scrolls Online bliver vist mere eller mindre en WoW-kopi ifølge hvad der er blevet annonceret.

Skyrim ville være for stort et logistisk problem at få til at køre.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

Ja, der findes i hvert fald et online mod til Oblivion, men det er virkelig på betaplan. Man kan højst spille to personer og de to personer må ikke interagere på nogen måde. Det er nok ikke meget bedre med Skyrim
Cogito sumere potum alterum

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen