Google+

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Google+

Indlæg af Anonym »

[quote="fortytwo"]Hmm..

http://epn.dk/medier/internet/article2492661.ece[/quote]

Jow - men det er jo ligesom dropbox-hysteriet ovre på lydmaskinen (og andre steder).

Google kan jo ikke lave en "tjeneste", der består i at videreformidle folks billeder, tekst, videoer og whatnots ... uden at få lov til at gøre netop det.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Google+

Indlæg af fortytwo »

Nej, det er rigtigt nok, men det er mere det med, at de faktisk kan gøre med det, hvad de har lyst til bagefter.. Det var jo det sammen FB i starten, men det blev der jo også lavet en smule om på..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Google+

Indlæg af VilhelmNielsen »

Ang. billeder, så er jeg helt klart mere til Flickr's tilgang, som benytter CC.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Google+

Indlæg af Sasha »

Edit: P.g.a. uopmærksomhed havde det oprindelige indlæg en vis karakter af ekko.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Google+

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="fortytwo"]Hmm..

http://epn.dk/medier/internet/article2492661.ece[/quote]

Jow - men det er jo ligesom dropbox-hysteriet ovre på lydmaskinen (og andre steder).

Google kan jo ikke lave en "tjeneste", der består i at videreformidle folks billeder, tekst, videoer og whatnots ... uden at få lov til at gøre netop det.[/quote]

I virkeligheden er den formentlig ikke længere, end den var med Facebook's ditto problematik. Hverken Google eller Facebook har formentlig noget at bruge mine feriebilleder til, i kommerciel sammenhæng, men skulle en tredjepart rippe dem, og sprede dem alverdens steder, så har de, med deres ret omfattende servicebetingelser, sørget for ikke at blive blandet ind i anden retlig polimik, end de selv orker. Tvisten bliver nemlig mellem dem og tredjeparten, i stedet for mellem mig og dem (for at have behandlet mine billeder lemfældigt).

Paranoia er som regel ikke gavnligt for noget ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen