Den store EM-tråd

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store EM-tråd

Indlæg af Telemaster »

Lård. Men ok, så kan man jo begynde at koncentrere sig om de hold, der rent faktisk har en reel chance for finaleplads. Spanien har min stemme.
So many assholes, so few bullets

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Den store EM-tråd

Indlæg af kraen »

Simon Poulsen skal hurtigst muligt forsvinde fra landsholdet. Nu var der én, der skrev "brødrene Poulsen" - jeg håber, det var ment på Christian og Simon Poulsen. Jeg har altid haft god fidus til Jakob Poulsen - han har trods alt spillet fodbold sammen med min søster, selvom han ikke var lige så god dengang.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store EM-tråd

Indlæg af Barf »

På en måde dejligt at se, at Christian Eriksen stadigvæk bare er en ung mand, som skal lære en masse om fodbold. Han skal bruge et par år mere i Ajax, og det er da på ingen måde sikkert, at han skal videre til en af de helt store klubber derfra. Hold nu fast, hvor har vi bare kørt ham op til et niveau, som han slet ikke har. Det er synd for manden, for han kunne jo ikke andet end at skuffe.

En løsning på venstre back-problemet, en fornuftig back-up for Bendtner og mere spilletid til vores alternative wings, så tror jeg vi er på rette vej. Men det er jo nemt for mig at sidde og sige.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store EM-tråd

Indlæg af Rasmus »

[quote="Barf"]På en måde dejligt at se, at Christian Eriksen stadigvæk bare er en ung mand, som skal lære en masse om fodbold. Han skal bruge et par år mere i Ajax, og det er da på ingen måde sikkert, at han skal videre til en af de helt store klubber derfra. Hold nu fast, hvor har vi bare kørt ham op til et niveau, som han slet ikke har. Det er synd for manden, for han kunne jo ikke andet end at skuffe.

En løsning på venstre back-problemet, en fornuftig back-up for Bendtner og mere spilletid til vores alternative wings, så tror jeg vi er på rette vej. Men det er jo nemt for mig at sidde og sige.[/quote]

Jeg forstår ikke hvorfor Silberbauer ikkr fik chancen. :(

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Den store EM-tråd

Indlæg af IkkeMig »

Jeg begyndte faktisk at holde med Kroatien her til aften - det kan godt være at Spanien er gode, men hold fast, hvor er de ineffektive. Meget sigende, at de endte med at drible den helt ind i målet...

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store EM-tråd

Indlæg af udepost »

Det er jo typisk spansk, og jeg tror ikke den går mod Tyskland

/Søren

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store EM-tråd

Indlæg af Odgaard »

Nej det var en grumme kedelig omgang pasningsspil/kamp. Og jeg holdt egentlig med Spanien. Så er der mere pep over Tysklands fodbolddominans.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store EM-tråd

Indlæg af Barf »

Skal man se Frankrig - Sverige eller England - Ukraine i aften?

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store EM-tråd

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Barf"]Skal man se Frankrig - Sverige eller England - Ukraine i aften?[/quote]

Det bliver nok Frankrig-Sverige for mit vedkommende, selv om der jo egentlig er mere spænding i den anden kamp - svenskerne er jo ude. Men jeg håber lidt på en gang solid fodboldunderholdning fra franskmændendes side. Og så kan man altid sidde og grine lidt af Z(l)atan og hans attituder.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store EM-tråd

Indlæg af Barf »

Jeg er også tilbøjelig til at vælge den kamp. Jeg kan godt lide franskmændene og håber på en god indsats fra deres side. Tror de vil kæmpe for det og spille offensivt fodbold, så de ikke skal være afhængige af den anden kamp.

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store EM-tråd

Indlæg af sørendybdal »

Jeg ser efterhånden Frankrig som en outsider, lige under Spanien og Tyskland. De spillede ret fornuftigt mod Ukraine. Kampen mod England så jeg ikke ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Den store EM-tråd

Indlæg af sørendybdal »

[quote="sørendybdal"]Jeg ser efterhånden Frankrig som en outsider, lige under Spanien og Tyskland. De spillede ret fornuftigt mod Ukraine. Kampen mod England så jeg ikke ...[/quote]

Ja, efter en solid svensk fight og et par fremragende mål, så bliver Frankrigs endestation formentlig kvartfinalen. De bør ikke kunne true Spanien. Tyndt af et ellers lovende hold.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen