Now: YATL

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: YATL

Indlæg af Anonym »

Kom til at tænke på, at sidst jeg købte et Rolling Stone nok var en gang i start halvfemserne ... :D

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now: YATL

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Førslev"][quote="Turtle"][quote="Smittefar"]Klassikere - alle som en[/quote]

+1

Der er flere, jeg godt kunne have haft på en top-ti over de bedste popsange i det årti...[/quote]
Kunne ikke være mere enig![/quote]

Arhhhhhh ... nu stopper I. Bevares, jeg er ikke den store tilhænger af 80'erne, sådan helt generelt, men hvis I tænker jer rigtig godt om, kan I helt sikkert komme på 10 andre numre, der ville rangere højere. Flere af de nævnte bands/artister har f.eks. bedre numre på samvittigheden (med undtagelse af Rick Astley, der jo som bekendt kun indspillede det ene nummer, gennem hele sin karriere ...)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now: YATL

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]

Arhhhhhh ... nu stopper I. Bevares, jeg er ikke den store tilhænger af 80'erne, sådan helt generelt, men hvis I tænker jer rigtig godt om, kan I helt sikkert komme på 10 andre numre, der ville rangere højere. Flere af de nævnte bands/artister har f.eks. bedre numre på samvittigheden (med undtagelse af Rick Astley, der jo som bekendt kun indspillede det ene nummer, gennem hele sin karriere ...)[/quote]

Ja, OK - Falco lavede Jeanny og Europe lavede Carrie.

Men ellers står jeg ved mine ord!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now: YATL

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]Flere af de nævnte bands/artister har f.eks. bedre numre på samvittigheden (med undtagelse af Rick Astley, der jo som bekendt kun indspillede det ene nummer, gennem hele sin karriere ...)[/quote]

Hvis vi ser bort fra Wham, kunne jeg da godt tænke mig at se din liste så :P

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now: YATL

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]Flere af de nævnte bands/artister har f.eks. bedre numre på samvittigheden (med undtagelse af Rick Astley, der jo som bekendt kun indspillede det ene nummer, gennem hele sin karriere ...)[/quote]

Hvis vi ser bort fra Wham, kunne jeg da godt tænke mig at se din liste så :P [/quote]

Jeg kan måske placere "Everyting She Wants" oppe i samme kategori, men ellers kan jeg ikke se, at Wham ikke allerede er repræsenteret med deres bedste nummer...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen