Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Odgaard"]
Tillykke. Hvilke produkter fra Warmoth skal pengene gå til? :) [/quote]

Er jeg så forudsigelig? :o

Haha - nu skal handlen jo lige gå igennem. Og måske skal det gå til en Eventide Pitchfactor ... eller en Epi Nighhawk ... eller ... noget Warmoth :lol:

[/quote]

Ja - det blev så til en Agile. :D

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="SustainerPlayer"][quote="SustainerPlayer"][quote="Odgaard"]
Tillykke. Hvilke produkter fra Warmoth skal pengene gå til? :) [/quote]
Er jeg så forudsigelig? :o
Haha - nu skal handlen jo lige gå igennem. Og måske skal det gå til en Eventide Pitchfactor ... eller en Epi Nighhawk ... eller ... noget Warmoth :lol:
[/quote]
Ja - det blev så til en Agile. :D [/quote]
olé! Ja det var da selvfølgelig lidt overraskende - men dog alligevel ikke helt verdensomvæltende uforudsigeligt :)

jeg har til gengæld overrasket mig selv ved at modstå Orkestergravens "25% rabat på dit næste køb" tilbud, de kørte med op til jul... ved ikke helt, om den betragtning burde være i nedturs-tråden :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]NO: Så blev den obligatoriske 2. juledagsfrokost med svigerfamilien overstået.[/quote]

+1

[quote="SustainerPlayer"]NO2: Så er juleræset officielt overstået.[/quote]

+1

NO3: GF var nede tidligere i dag, men er heldigvis tilbage på banen. Pyhhhhh ... :s hifty:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Det årlige fisk- og skaldyrsorgie med familien her 2. juledag.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

No: jul med kæresten, og hjem igen til Aalborg i morgen inden hun skal til tamtam i Randers.

No2: grundet både oprigtig interesse og lyst samt en venstre hånd som stadig er i stykker er jeg begyndt at lave elektronisk musik. Og det går fucking godt. Jeg er god til det, og i nat lavede jeg mit flagskib for de næste mange. Det her kan blive til noget..

Tak, til Tine og Ableton Live 8.
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="eitreach"]No: jul med kæresten, og hjem igen til Aalborg i morgen inden hun skal til tamtam i Randers.

No2: grundet både oprigtig interesse og lyst samt en venstre hånd som stadig er i stykker er jeg begyndt at lave elektronisk musik. Og det går fucking godt. Jeg er god til det, og i nat lavede jeg mit flagskib for de næste mange. Det her kan blive til noget..

Tak, til Tine og Ableton Live 8.[/quote]

NO: At have vores allesammens Ubuntu-/mærkelige, akustiske instrumenter-/'al musik er dejligt uanset'-aficionado tilbage i folden, og at det kører for ham!! :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

[quote="GodSpeedDK"][quote="eitreach"]No: jul med kæresten, og hjem igen til Aalborg i morgen inden hun skal til tamtam i Randers.

No2: grundet både oprigtig interesse og lyst samt en venstre hånd som stadig er i stykker er jeg begyndt at lave elektronisk musik. Og det går fucking godt. Jeg er god til det, og i nat lavede jeg mit flagskib for de næste mange. Det her kan blive til noget..
0
Tak, til Tine og Ableton Live 8.[/quote]

NO: At have vores allesammens Ubuntu-/mærkelige, akustiske instrumenter-/'al musik er dejligt uanset'-aficionado tilbage i folden, og at det kører for ham!! :thumbup:[/quote]

No: velkomst! :)
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Michael Vajhøj har en sparegris :-D Flash, tak!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Hehehe - det er bare sådan en her:

Billede

Eneste forskel er at min ikke er blå, men klar - og så er der også lidt penge i min... :)
RoadHigh.dk

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="eitreach"][quote="GodSpeedDK"][quote="eitreach"]No: jul med kæresten, og hjem igen til Aalborg i morgen inden hun skal til tamtam i Randers.

No2: grundet både oprigtig interesse og lyst samt en venstre hånd som stadig er i stykker er jeg begyndt at lave elektronisk musik. Og det går fucking godt. Jeg er god til det, og i nat lavede jeg mit flagskib for de næste mange. Det her kan blive til noget..
0
Tak, til Tine og Ableton Live 8.[/quote]

NO: At have vores allesammens Ubuntu-/mærkelige, akustiske instrumenter-/'al musik er dejligt uanset'-aficionado tilbage i folden, og at det kører for ham!! :thumbup:[/quote]

No: velkomst! :) [/quote]

Ja velkommen tilbage!
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Michael Vajhøj"]Hehehe - det er bare sådan en her:

Billede

Eneste forskel er at min ikke er blå, men klar - og så er der også lidt penge i min... :) [/quote]

Godkendt! :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Når nu snakken er ved sparegrise synes jeg det projekt de kører som et forsøg i Finland er intet mindre end genialt: <a href="http://www.finextra.com/news/announceme ... seid=27678" rel="nofollow">http://www.finextra.com/news/announceme ... d=27678</a>

Glæder mig til det kommer herhjemme... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kallum »

NO: Kaffe, Iron Maiden og røgtobak. :)

Det kunne være man skulle smutte en tur på værtshus i aften, bare sådan for hyggens skyld..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: Fik meget uventet en HTC Desire Z af papa, selvom jeg sagde jeg bare ønskede mig sokker, underbukser og strenge.. Det er noget der rykker, må man sige.. og det udslåelige QWERTY tastatur er bare så lækkert, at der er røget beskeder til højre og venstre, bare fordi det var lækkert at skrive på.

NA: fik min HTC med sedlen "Nu er der ingen undskyldninger for ikke at ringe hjem!"

NO: har overskud for først gang i lang tid

NA: Skal åbenbart se "Spis, Bed, Elsk" med kæreste.. Nå ja, man skal vel ofre sig engang imellem.. men nu skal hendes søster fand'me også med! Christ! så kan man ikke engang få en hånd'er på bagerste række.. Hmruf!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="CobraPizza"]
NA: Skal åbenbart se "Spis, Bed, Elsk" med kæreste.. Nå ja, man skal vel ofre sig engang imellem.. men nu skal hendes søster fand'me også med! Christ! så kan man ikke engang få en hånd'er på bagerste række.. Hmruf![/quote]

Det kan du sagtens... Du skal bare sidde i midten. :? :mrgreen: :mrgreen:

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Det har været en god jul, selvom jeg nærmest ingen gaver har fået.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Det er lige gået op for mig, hvor godt et år 2010 har været for mig :thumbup:

NO2: Og de resterende dage ser ud til at blive mindst lige så gode! :D

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Jacob"]NO: Det er lige gået op for mig, hvor godt et år 2010 har været for mig :thumbup: [/quote]

Har det på samme måde.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Molly F***ing Hatchett til Sweden Rock!!!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: aflyst øver, men så kan man jo lige smutte en tur til Malmø på udsalg! Er der nogen musikbutikker der SKAL besøges? Jeg synes ikke jeg har fundet noget specielt spændende derovre de andre gange?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen