Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Ps. der er dækning på kortet
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Morten M »

Kunne en løsning være at, kontakt sælger og aftal en kontooverførsel i stedet. Gebyret er mindre end brug af PayPal ved et beløb af dén størrelse.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="Morten M"]Kunne en løsning være at, kontakt sælger og aftal en kontooverførsel i stedet. Gebyret er mindre end brug af PayPal ved et beløb af dén størrelse.[/quote]

Jo måske ,men det er lidt mere sikkert med paypal og guitaren er købt i italien.Hvis det havde været i Dk havde det ikke bekymret mig
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Jeg har lige været inde på Visa hjemmeside og kan se man kun kan bruge for 20000kr pr. 30 dage med visa delen.Fuck
Sorte strater lyder bare bedst..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Dannyboy »

Nå stenet, jeg skulle lige købe et nyt phonokabel på eBay og mit Visa virkede heller ikke. Det gjorde Mastercard'et heldigvis

EDIT: Måske er det fordi jeg hævede til R8'eren i fredags?

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Jeg har ikke mastercard og mit visa kort er jo forbundet med paypal
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af udepost »

Jeg er stødt på dette også ved et køb på ebay. Jeg aftalte med sælgeren, at han lavede en faktura via ebay lige under beløbsgrænsen, og det betalte jeg så med kortet. Det resterende overførte jeg så til hans konto udenom ebay/pp. Det var der ingen problemer i, men man skal selvfølgelig ha sælger med på det :)

/Søren

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

[quote="Dannyboy"]Nå stenet, jeg skulle lige købe et nyt phonokabel på eBay og mit Visa virkede heller ikke. Det gjorde Mastercard'et heldigvis

EDIT: Måske er det fordi jeg hævede til R8'eren i fredags?[/quote]

Eller fordi kablet kostede mere end 20.000..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

Nogle der kender nogle danske sider hvor man kan købe lap steel pickupper? Har kun fundet udenlandske..

Og er der nogle i vil anbefale? af single-coil/p90 typen..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Hvis det ellers er en 6-strenget lapsteel, er det vel bare ganske almindelige pickupper, der sidder på? På min lapsteel er det ihvertfald blot en helt almindelig Gibson P-90. Ellers er Telecaster-pickupper jo også populære til formålet. Jeg tror nok, at jeg i dag ville havet foretrukket sidstnævnte, da sådan en P-90 i kombination med den korte mensur giver en ret udtalt "klemme på næsen-nasal, mellemtonedomineret" lyd. Men fed til heftig overdrive (tænk i retning af Ben Harper´s elektriske lapsteel-lyd i "The Will to Live-æraen"). Det er ihvertfald en lyd, som skærer igennem ethvert miks som en varm kniv gennem smør... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af itsaysvuff »

Jeg har bare hørt at de fleste lap steels har længere mellem strengene og derfor passer pickupperne ikke..

Jeg har købt en sjov custom made 2-halset lap steel med 6 strenge på hver.. Men det ser ud som om det er humbucker der er på den.. Det kan jo være de er fede nok og meget lavt output.. Men jeg hørte Mazzy Star i forgårs i Aarhus.. Det er godt nok en pedal steel - men f*** hvor lød den godt.. Helt tyk og varm lyd, men stadig helt klar.. Inde på hjemmesiden af "steel-playeren" står der at han kun bruger singlecoil.. Men bliver en telepickup i bro position ikke vildt skarp?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Så kan man jo enten tage noget top af den eller eventuelt montere den et andet sted..? Træet har også noget at sige for den endelige klang. Nu skal jeg på ingen måde gøre mig til ekspert. Men jeg synes godt nok, at Lapsttel og pedalsteel (også) rent klangligt er to meget forskellige bæster.

FWIW er det en helt almindelig Gibson "wrap around" stol, der sidder på min, med dertil hørende afstand mellem strengene.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

A. Hvis man har et Visa kort knyttet til sin PayPal konto kan man max købe for 20000 kr.Hvis man skal købe for mere skal man enten have et mastercard til knyttet eller lave en bank overførsel.
Så jeg har lige taget chancen og laver en bank overførsel. 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Q: @Barf
Jeg skal lige høre: Ham der, der gerne vil spille for et storhold og gerne vil vinde trofæer... Hvor er han henne nu? :D

Billede
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Barf »

Tja, hvis vi får de 230 millioner, som er det tal, jeg har hørt, så er det helt fint med mig, at han smutter til Man U. Så helst at han røg uden for England, men skal det være, så hellere Man U end Man City i det mindste. Får han samspillet op at køre med Rooney, så er det en giftig kombination. Men man skal huske på, at RVP er vant til at være ene mand på toppen, så han er måske ikke helt så farlig fra starten af.

Men nu står Arsenal igen med et par dage tilbage og mangler et par vigtige indkøb - og salg ikke mindst. Chamakh og Bendter skal væk, en ny angriber skal til, og så skal defensiven forbedres med et indkøb af en slags. Jeg mener, at jeg også sagde det i starten af sidste sæson, men det kan tåle en gentagelse: Det er ikke let at være Arsenal-fan.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Synes egentlig også, at det er lidt fjollet at bruge alle de penge på en 29-årig. Men et eller andet sted er det også bare et for godt tilbud at kunne købe PrL bedste spiller samt topscorer 11/12 til den pris. Og så endda rivaliserende klubber imellem. :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

Så'n Marshall Class 5.....
Er det helt skidt ?
Kan man pille i den så den kommer til at lyde godt ?
Eller skal al indmaden skiftes ud, før det bliver godt ?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Barf »

Spørgsmål to og tre kan jeg ikke svare på, men jeg var ikke synderlig imponeret, da jeg prøvede en. Kedelig, tynd i lyden og grovkornet på den ufede og mudrede måde. Mange, mange, mange klasser under en fx Laney Lionheart - som jeg så til gengæld er ret begejstret for.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Q. Jeg er meget tæt på at bestille sådan et sæt Bare knuckle PG blues til min netop ankommet les paul.

Jeg går ud fra at det er 50 mm spacing jeg skal bestille.?
Men er det short leg eller long leg på sådan en Pølle?

Lige et link

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.bareknucklepickups.co.uk/sh ... s.co.uk/sh ... 6c14a1461b</a><!-- m -->
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

[quote="Pluto"]Q. Jeg er meget tæt på at bestille sådan et sæt Bare knuckle PG blues til min netop ankommet les paul.

Jeg går ud fra at det er 50 mm spacing jeg skal bestille.?
Men er det short leg eller long leg på sådan en Pølle?

Lige et link

<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.bareknucklepickups.co.uk/sh ... s.co.uk/sh ... 6c14a1461b</a><!-- m -->[/quote]


Det skal være long leg kan jeg læse mig til
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen