Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Barf"]NO: Så fik jeg købt en ny (gammel) forstærker.[/quote]
Men hvilken? ...og jeg nåede da aldrig at få prøvet din Cornford. Øv.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Odgaard"][quote="Barf"]NO: Så fik jeg købt en ny (gammel) forstærker.[/quote]
Men hvilken? ...og jeg nåede da aldrig at få prøvet din Cornford. Øv.[/quote]

Fandt en Marshall JMP Super Bass fra 1979 på engelsk eBay til en fornuftig pris. Kun 1 års forskel på den og den jeg havde før.

Ja, der var vi godt nok lidt for langsomme til at få afholdt noget mini-gathering, men jeg gætter på, at den ikke var i din smag. Den var nok lidt for moderne. Hovedårsagen til at jeg måtte af med den (udover at jeg bedre kunne lide min lyd med Marshallforstærker) var, at der var for stor forskel på den rene og beskidte kanal. Den rene var for lys, og den beskidte al, al for mørk.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: FUUUUUUUUCK hvor lyder Suhr SSV+ bare fedt i min strat!! Yeeeehaa

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="Dannyboy"]NO: FUUUUUUUUCK hvor lyder Suhr SSV+ bare fedt i min strat!! Yeeeehaa[/quote]

Lyder godt - nu glæder jeg mig endnu mere til at få fræset ud til den i min ene ESP strat - jeg har lige fået min igår.
Prøver den dog lige af i min mexistrat som allerede er med en JB humbucker i bridge.
Bah

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

God ide ;)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Mac App Store lancering i aften kl. 18 dansk tid.


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Torskefjæs"]NO: Papshmir gendannet <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kashmir-lounge.dk/nyhedsarki ... nyhedsarki ... annet.html</a><!-- m --> :thumbup: [/quote]

Kewl. Jeg har hørt dem rigtig mange gange, dengang de var et Odense-band, og de gør det sgu godt :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: skal ind og tusches lørdag..!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: 14 dage eller mere ... uden arbejde! :thumbup: :clap:

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: Nu er de ny anskaffede pickupper fra Canada, Pickup Wizard, og sat i jazzmasteren.. Føj de lyder godt! Dem kan jeg kun anbefale og en kæmpe forbedring til de oprindelig japanske pickupper.. Jeg fatter ikke at jeg kunne holde de gamle ud i så langtid!

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

NO: Apple har beta på deres nye udviklings værktøj XCode 4 - det har været tiltrangt med en kæmpe opdatering i lang lang tid. Nu burde jeg egentlig nok tilmelde mig deres developer program selvom det koster 99$ om året.
Bah

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Efter skift til en Wilkinson Ultimate Roller Bridge (og justering af saddel hos Rulleguitar) er min Gibson Smart Wood nu i stand til at holde stemningen, når jeg bruger den påmonterede Les Trem.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Odgaard"]NO: Efter skift til en Wilkinson Ultimate Roller Bridge (og justering af saddel hos Rulleguitar) er min Gibson Smart Wood nu i stand til at holde stemningen, når jeg bruger den påmonterede Les Trem.[/quote]

Fedt mand - godt du fik det til at virke. :) Det ER også en god bro.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Så er Marshall'en solgt! Og til prisen.

NO2: Det er sgu altid en fornøjelse at sælge til nogen, der bliver SÅ glade :) (Det var næsten et Telemaster-moment)

NA: Nu har jeg ingen forstærker ... eller jo, jeg har min reserveforstærker, samt et tilbud på en Orange AD30, jeg stadig overvejer. Men stadig ... man føler sig lidt nøgen ... :s hifty:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Skal i studiet hos Kaspar Vorbeck i weekenden og indspille en cd med sange til FDFs sangbog "March og lejr" sammen med bl.a. min lillebror samt andre virkelig dygtige folk. Så får jeg også lige luftet grejet, inden det går løs med teaterkoncerten om små 2 uger.

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

[quote="Torskefjæs"]NO: Papshmir gendannet <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kashmir-lounge.dk/nyhedsarki ... nyhedsarki ... annet.html</a><!-- m --> :thumbup:[/quote]
Nu er jeg ikke typen der praler men, det var mig der kom på navnet, dengang Stefan for snart mange år siden, fortalte at han var igang med et Kashmir projekt. Der er rigtig mange sjove historier fra dengang med de to bands.... :)

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="Starcaster"][quote="Torskefjæs"]NO: Papshmir gendannet <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kashmir-lounge.dk/nyhedsarki ... nyhedsarki ... annet.html</a><!-- m --> :thumbup:[/quote]
Nu er jeg ikke typen der praler men, det var mig der kom på navnet, dengang Stefan for snart mange år siden, fortalte at han var igang med et Kashmir projekt. Der er rigtig mange sjove historier fra dengang med de to bands.... :) [/quote]

Billede

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Manden er jo genial!? Det har jeg egentlig altid vidst, men ind imellem er det godt at minde sig selv om det ...

[youtube]RGORHAMb3Mg[/youtube]

... og resten af showet er der også :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Starcaster"][quote="Torskefjæs"]NO: Papshmir gendannet <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kashmir-lounge.dk/nyhedsarki ... nyhedsarki ... annet.html</a><!-- m --> :thumbup:[/quote]
Nu er jeg ikke typen der praler men, det var mig der kom på navnet, dengang Stefan for snart mange år siden, fortalte at han var igang med et Kashmir projekt. Der er rigtig mange sjove historier fra dengang med de to bands.... :) [/quote]

Og jeg spillede sammen med Kim, bassisten, i mine meget unge dage. Verden er lille, når det kommer til stykket :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen