Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Torskefjæs"]NO: Fallulah 8-)[/quote]

Ja, egentlig ikke så tosset pop, når det nu ikke kunne blive det eneste nominerede rockband.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Ja, hun er nu helt skøn, men synes også de andre var fine kandidater..
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NO: DR's Big Band i CPH Jazzhouse, der spiller Sahib Shihab! Det var sgu lækkert! :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Torskefjæs"]NO: Fallulah 8-)[/quote]

Vi stod lige og fik et par bajere og havde P3-Guld kørende i baggrunden og jeg må jo konstatere, at jeg nærmest ikke kendte noget af det, der blev spillet. Men af det nye, jeg hørte var det meste noget l..., men hende der Fallulah synes jeg altså der var noget over, så nu har jeg fået lyttet idt nærmere på det og må give dig ret. Det er faktisk lidt optursagtigt ;)

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: P3 Guld, det var satme en tam omgang.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="VilhelmNielsen"]NA: P3 Guld, det var satme en tam omgang.[/quote]

+1

Programmet var ellers meget lovende, synes jeg, men det fungerede sgu ikke rigtig. Lyden var pivringe, al kameraføring var en fuld mand værdig, og de to værter (som jeg ellers er glade for, når de laver radio) skulle vist have forberedt sig bare en lille smule hjemmefra. Det var sgu lidt sløjt. Og ærgerligt, for jeg havde faktisk set frem til nogle uforglemmelige optrædender fra flere af bandsne/artisterne.

Edit: Og i øvrigt så er jeg ikke puritaner, når det gælder denne slags shows, og kunne derfor godt have tænkt mig en lidt mere autotune, compressor og anden nymodens teknik, så ikke samtlige artister fik udstillet deres vokale mangler SÅ tydeligt. Eneste, der skar klart og problemløst igennem var Søren Huss - end ikke Michael Poulsen, der normalt sagtens kan synge en scene op, kom bare tilnærmelsesvis ud over kanten med overskud.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]
Edit: Og i øvrigt så er jeg ikke puritaner, når det gælder denne slags shows, og kunne derfor godt have tænkt mig en lidt mere autotune, compressor og anden nymodens teknik, så ikke samtlige artister fik udstillet deres vokale mangler SÅ tydeligt. Eneste, der skar klart og problemløst igennem var Søren Huss - end ikke Michael Poulsen, der normalt sagtens kan synge en scene op, kom bare tilnærmelsesvis ud over kanten med overskud.[/quote]

Jeg tænkte det samme. Min første tanke under Volbeat var, om de havde glemt at give ham monitorlyd af ham selv - det virkede tøvende og helt forkert. Jeg har i hvert fald aldrig hørt ham synge så dårligt før, og jeg har da efterhånden set dem live ret mange gange...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]
Edit: Og i øvrigt så er jeg ikke puritaner, når det gælder denne slags shows, og kunne derfor godt have tænkt mig en lidt mere autotune, compressor og anden nymodens teknik, så ikke samtlige artister fik udstillet deres vokale mangler SÅ tydeligt. Eneste, der skar klart og problemløst igennem var Søren Huss - end ikke Michael Poulsen, der normalt sagtens kan synge en scene op, kom bare tilnærmelsesvis ud over kanten med overskud.[/quote]

Jeg tænkte det samme. Min første tanke under Volbeat var, om de havde glemt at give ham monitorlyd af ham selv - det virkede tøvende og helt forkert. Jeg har i hvert fald aldrig hørt ham synge så dårligt før, og jeg har da efterhånden set dem live ret mange gange...[/quote]

Tanken om den manglende monitor strejfede også mig - ikke bare hos Mr. Volbeat, men faktisk på alle de andre også - men jeg tror jeg blev enig med mig selv om, at SÅ amatøragtigt kan Statsradiofonien da umuligt afvikle et show af denne kaliber??
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Henter min Framus Panthera Custom idag!!!! hos jens H yes yes...

NO2; I'm in gear heaven pt...

NO3; Min muse spytter goe sang ideer ud på stribe...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Jeg valgte at se "Og din mor" på TV2 Film istedet for P3 Guld. Det lyder som om, at det var en rigtig beslutning.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

Jeg var sgu meget godt underholdt. Værterne er de eneste på P3, som jeg kan holde ud - og dem kan jeg så til gengæld rigtig godt lide. Livemusik på tv er og bliver en svær størrelse, navnlig med flere acts og i en direkte udsendelse, så det undrer mig ikke, at det ind imellem lyder lidt sløjt - det gør det jo for hulen ALTID :-)

Ang. musikken, så var jeg positivt overrasket. Jeg hører stort set aldrig radio mere, så de fleste ting var helt nye for mig. Kun Lucy Love havde jeg gerne undgået - og det KAN jeg ikke udtrykke pænere. Du godeste...

Jeg så showet sådan halvvejs koncentreret, og jeg er sgu godt tilfreds :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det var dengang, de kunne noget med TV-shows:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

Nu så jeg, af gode grunde, ikke showet i går, men jeg har arbejdet på det nogle gange, jeg vil sige at det er godt afviklet, specielt når man tænker på, at alle spiller live, der er sgu ikke noget playback der..

Til gengæld vil jeg så sige, at de gange jeg har set showet, har det lignet lort i mit tv, DR burde se på, hvordan P3 i broderlandet på den anden side af sundet gør, for det plejer at være fedt..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]Det var dengang, de kunne noget med TV-shows:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... re=related</a><!-- m -->

:-)[/quote]

Var det 97 år du fyldte næste gang? :lol: :twisted: Undskyld :clap: Det er et topfedt klip!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// Har fået knaldet nye strenge på min Gunslinger. For satan det er altså et dejligt hegn!!

NO2// Ny, spændende pickup på vej til mig fra Bareknuckle.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"]
Ang. musikken, så var jeg positivt overrasket. Jeg hører stort set aldrig radio mere, så de fleste ting var helt nye for mig. Kun Lucy Love havde jeg gerne undgået - og det KAN jeg ikke udtrykke pænere. Du godeste...
[/quote]

Igen vil jeg tilskrive den afsindigt usle afvikling (på TV, i hvert fald) af hele showet hovedparten af æren, for Lucy Love kan normalt få selv de mest forstokkede hiphop/grime-hader til at boppe med, i en grad, der overrasker dem selv.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO:

Billede
Billede
Billede

:thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Tillykke, Mikkel lyder den så godt og er du tilfreds?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Hapsall"]Tillykke, Mikkel lyder den så godt og er du tilfreds?[/quote]

Jeg må lige vente til mandag med at prøve den af med band. Men umiddelbart er jeg glad og tilfreds, og forventer et langt og givtigt samarbejde, mig og Orange imellem :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen