Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GuitaRasmus"] (...) smøger (...) [/quote]

Var du ikke stoppet med det pjat, for flere år siden?

NO: Har været i studiet hele weekenden, og indspillet spor til tre numre. Det blev sgu meget godt, tror jeg, selvom man sagtens kunne have nørdet mere igennem, og brugt tusinde takes mere. Men det er jo den gode, gamle balancegang mellem at nå det hele, og få det bedste resultat med hjem.

NN: Numrene er ikke mixet. Og vi har overhovedet ikke overvejet denne fase endnu. Pænt træls, når man nu bare gerne vil vise sine nyeste kunster frem. Nogen anbefalinger til folk der kan klare den slags, uden at skulle have den helt store kiste dukater for det?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="GodSpeedDK"][quote="GuitaRasmus"] (...) smøger (...) [/quote]

Var du ikke stoppet med det pjat, for flere år siden?

NO: Har været i studiet hele weekenden, og indspillet spor til tre numre. Det blev sgu meget godt, tror jeg, selvom man sagtens kunne have nørdet mere igennem, og brugt tusinde takes mere. Men det er jo den gode, gamle balancegang mellem at nå det hele, og få det bedste resultat med hjem.

NN: Numrene er ikke mixet. Og vi har overhovedet ikke overvejet denne fase endnu. Pænt træls, når man nu bare gerne vil vise sine nyeste kunster frem. Nogen anbefalinger til folk der kan klare den slags, uden at skulle have den helt store kiste dukater for det?[/quote]

Jo, og desværre begyndt igen for halvandet års tid siden, efter to år som røgfri. Ja - jeg er dum. :D

Mht. mix, er der vist flere der har været begejstret for Magic Pants' mix.

NO: At have rodet i værkstedet med mit nye board. Nøj, det bliver fedt når det er færdigt, men for pokker, hvor skal man dog slås med kabler, når nu man skal have plads til en masse (korg tuner, Boss CS3, Boss EQ7, Boss Noise gate, Nova Delay, Nova modulator, Line 6 echo park, Carl Martin Plexitone og en octaswitch, på 60x32 cm.) :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
rustie
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af rustie »

GuitaRasmus skrev: NO: At have rodet i værkstedet med mit nye board. Nøj, det bliver fedt når det er færdigt, men for pokker, hvor skal man dog slås med kabler, når nu man skal have plads til en masse (korg tuner, Boss CS3, Boss EQ7, Boss Noise gate, Nova Delay, Nova modulator, Line 6 echo park, Carl Martin Plexitone og en octaswitch, på 60x32 cm.)

kan du ikke lægge pedalerne i lag nu du bruger octaswitch,ala sådan en værktøjskasse man ligesom kan slå ud,det
er ikke alle pedaler man behøver at kunne stille på i kampens hede.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Den nye sang er snart mixet færdig..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="rustie"]GuitaRasmus skrev: NO: At have rodet i værkstedet med mit nye board. Nøj, det bliver fedt når det er færdigt, men for pokker, hvor skal man dog slås med kabler, når nu man skal have plads til en masse (korg tuner, Boss CS3, Boss EQ7, Boss Noise gate, Nova Delay, Nova modulator, Line 6 echo park, Carl Martin Plexitone og en octaswitch, på 60x32 cm.)

kan du ikke lægge pedalerne i lag nu du bruger octaswitch,ala sådan en værktøjskasse man ligesom kan slå ud,det
er ikke alle pedaler man behøver at kunne stille på i kampens hede.[/quote]

Det er skam noget i den stil jeg er igang med. :) Ikke at den kan slås ud, men at de pedaler der ikke skal ændres på indstillinger af (Noise gate og Line 6 Echo park - sat til swell funktion) ligger nedunder øverste hylde på boardet. Det er bare stadig lidt af et puslespil at få alle kabler til at være der. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Posten har været her i dag med en pakke fra Aage (Floor POD), så skal der leges lidt :)

NA: Jeg har egentlig ikke tid. men skidt med det, når der er nyt legetøj, så har det vel førsteprioritet :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Min Tokai
Den har været lidt "glemt" på det seneste, da jeg jo har fået en Jackson Rhoads og før Jacksonen var det min V, der fik mest spilletid.
Nu fik jeg sat nye strenge på Tokaien... og for helvede, hvor er jeg glad for den guitar! Den lyder bare helt rigtigt. Den føles bare helt rigtigt og den ER bare helt rigtig for mig. :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

@Kimling: hvilken Tokai er det?
Bah

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Jeg har sagt mit job op i dag. Fra den 1. marts er jeg selvstændig på fuld tid (mindst) :)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"]NO: Jeg har sagt mit job op i dag. Fra den 1. marts er jeg selvstændig på fuld tid (mindst) :) [/quote]
Hatten af for det - og stort til lykke! :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Turtle"]NO: Jeg har sagt mit job op i dag. Fra den 1. marts er jeg selvstændig på fuld tid (mindst) :) [/quote]

Hvad laver man som selvstændig?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

NO: Cubase 6 upgrade er lige kommet ind af døren. Håber det bliver godt.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

[quote="Turtle"]NO: Jeg har sagt mit job op i dag. Fra den 1. marts er jeg selvstændig på fuld tid (mindst) :) [/quote]
Det lyder spændende. Tillykke. :thumbup:
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"][quote="Turtle"]NO: Jeg har sagt mit job op i dag. Fra den 1. marts er jeg selvstændig på fuld tid (mindst) :) [/quote]

Hvad laver man som selvstændig?

:-)[/quote]

Hvis det var mig, ville en almindelig arbejdsdag se ca. sådan her ud: Sove længe, drikke kaffe og surfe GF, m.fl., sove til middag, spille lidt guitar, spise aftensmad, se fjernsyn, gå i seng. Så jeg tror det er bedst, at jeg bare er lønslave :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Sasha"][quote="Turtle"]NO: Jeg har sagt mit job op i dag. Fra den 1. marts er jeg selvstændig på fuld tid (mindst) :) [/quote]

Hvad laver man som selvstændig? :-)[/quote]

Stort set det samme som i dag - bare med lidt mere varierende arbejdssteder ;)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Sasha"][quote="Turtle"]NO: Jeg har sagt mit job op i dag. Fra den 1. marts er jeg selvstændig på fuld tid (mindst) :) [/quote]

Hvad laver man som selvstændig?

:-)[/quote]

Hvis det var mig, ville en almindelig arbejdsdag se ca. sådan her ud: Sove længe, drikke kaffe og surfe GF, m.fl., sove til middag, spille lidt guitar, spise aftensmad, se fjernsyn, gå i seng. Så jeg tror det er bedst, at jeg bare er lønslave :) [/quote]

Hvor har du min business-plan fra :o

eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af eitreach »

NO: Jeg har lige i samråd med kæresten bestilt ny sofa til vores lejlighed.

NO2: Guitar Rig gør mine synths fucking meget federe!
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"][quote="Turtle"]NO: Jeg har sagt mit job op i dag. Fra den 1. marts er jeg selvstændig på fuld tid (mindst) :) [/quote]

Hvad laver man som selvstændig?

:-)[/quote]

Hvis man ansætter folk som selvstændig ,bliver man social kontor.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Pluto"][quote="Sasha"][quote="Turtle"]NO: Jeg har sagt mit job op i dag. Fra den 1. marts er jeg selvstændig på fuld tid (mindst) :) [/quote]

Hvad laver man som selvstændig?

:-)[/quote]

Hvis man ansætter folk som selvstændig ,bliver man social kontor.[/quote]

Kan man ikke også blive det uden at ansætte folk...?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

Nej for en selvstændig som ikke passer sit arbejde ,tjener ingen penge ,og kan intet få fra det offentlige, med mindre han selvfølgelig har lukket biksen igen.
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen