Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Uh - Primus. Dem gad jeg da egenligt godt se live. :think:

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

Jeg vil dælme også gerne høre dem live. (Også de to andre. ;) ) Gad vide, om de kunne finde på at slå vejen forbi Roskilde. Det passer da meget godt med datoerne, så vidt jeg lige husker.
Five Fingers - Five Strings

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// Noget så banalt som en fed øver.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Schaerding i Østrig er faktisk en ret hyggelig by med en masse smukke gamle huse
NO2: Veloverstået forretningsmøde :)

NA: Jeg har ved gud aldrig før prøvet et hotel, hvor man manuelt skulle indtaste IP-adresse, subnetmaske, gateway, foretrukket og sekundær DNS-server for at komme på nettet på hotelværelset - Jeg tænker, det ikke er meget trafik, deres kunder får bidraget med - Men som I nok kan gætte, er det lykkedes for mig at skabe lidt trafik :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Fik lige droppet den nye/gamle Les Paul af hos Solle her til formiddag, så den kan få nye bånd. Glæder mig som en lille nisse til at hente den igen :)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Fik smidt den gamle, dårlige sofa ud og har lige hentet den nye, lækre i Ikea. Torsdag kommer "svigerfar" med et nyt skrivebord, som han har snedkret til vores specifikke mål. Det bliver sgu lækkert at få gjort noget ved de ting, man har gået og tænkt over i lang tid.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

No- Fed lyd jeg har med min Gallagher strat igennem min ds1 og hawk boost.
NO- Rory Gallagher projektet vi har gang i.
Sorte strater lyder bare bedst..


Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Odgaard"]NO: Kaffe[/quote]

+1 :thumbup:

Jeg kan toppe den med et morgenmåltid bestående af røræg og baked beans.

:)

NA: Jeg kommer for sent i skole :)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

PJ Harvey på Roskilde

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Første indlæg med min fine nye iPhone. :-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Dannyboy"]PJ Harvey på Roskilde[/quote]

Yeah.

Jeg "tager" hende dog i Amsterdam lidt tidligere. Til gengæld er det netop blevet bestemt, at dén engelske Bulldog tævehvalp, som kommer til at udvide familien Alwan om et par uger, kommer til at lyde (ja. ja - dét med at lyde i betydningen "lystre" får vi jo så at se... :-) ) navnet "PeeJay"... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]NO: Første indlæg med min fine nye iPhone. :-)[/quote]

Men ikke via Tapatalk?

Tillykke med assimilationen ... :D

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Hans - Hvorfor TapaTalk? Jeg har Desire HD, og jeg synes, det kører helt fint at betjene dette fine forum direkte i web-browseren. Hvad er det jeg får ud af at betale de 16 kroner (som godt nok ikke er en stor formue)
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Smittefar"]Hans - Hvorfor TapaTalk? Jeg har Desire HD, og jeg synes, det kører helt fint at betjene dette fine forum direkte i web-browseren. Hvad er det jeg får ud af at betale de 16 kroner (som godt nok ikke er en stor formue)[/quote]

Fordi Tapatalk omformattere layoutet, så det er "telefonvenligt". Så man f.eks ikke skal zoome ud og ind osv. hele tiden. En meget mere praktisk brugerflade.

Måske kan man anvende gratisversionen af Tapatalk? Jeg købte kun pro-udgaven, fordi jeg troede, det måske kunne løse de problemer med at logge på forum, som så viste sig, at ikke at være relateret til det.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Smittefar"]Hans - Hvorfor TapaTalk? Jeg har Desire HD, og jeg synes, det kører helt fint at betjene dette fine forum direkte i web-browseren. Hvad er det jeg får ud af at betale de 16 kroner (som godt nok ikke er en stor formue)[/quote]

Fordi Tapatalk omformattere layoutet, så det er "telefonvenligt". Så man f.eks ikke skal zoome ud og ind osv. hele tiden. En meget mere praktisk brugerflade.

Måske kan man anvende gratisversionen af Tapatalk? Jeg købte kun pro-udgaven, fordi jeg troede, det måske kunne løse de problemer med at logge på forum, som så viste sig, at ikke at være relateret til det.[/quote]

Er der en gratis version? Jeg kan kun finde betalingsversionen på min Android.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Jeg var faktisk ude for i sidste uge, at TapaTalk ikke kunne 'se' at jeg havde en ny besked i indbakken. Jeg lagde først mærke til det da jeg tilfældigvis stenede rundt på pc'en. Jeg tjekkede så igen. Stadig ingen besked. Underligt

Jeg har derfor skyllet min tlf ud i lokummet. Nu vil jeg få strikket mig en stor taske til min stationær pc, så jeg kan gå rundt med den i stedet

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Har lige købt en kasse pils og en flaske Rød Aalborg. Det tegner til at blive en god fest i morgen.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: HMH Strat med friske strenge og nysmurt gribebræt! Den lyder fandme konge, selv gennem den lille teisco herhjemme.
NO: MIn nye mudhoney. Den lyder sku' fedt! Selvom jeg har en i forvejen, så virker den her lidt anderledes, muligvis er den lidt ældre end den anden jeg har!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Dannyboy"]Jeg var faktisk ude for i sidste uge, at TapaTalk ikke kunne 'se' at jeg havde en ny besked i indbakken. Jeg lagde først mærke til det da jeg tilfældigvis stenede rundt på pc'en. Jeg tjekkede så igen. Stadig ingen besked. Underligt

Jeg har derfor skyllet min tlf ud i lokummet. Nu vil jeg få strikket mig en stor taske til min stationær pc, så jeg kan gå rundt med den i stedet[/quote]
Husk at flashe :-)

Sendt via Tapatalk Pro

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen