Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Kimling"]Thumbs up for det!
Det er sateme god stil. Jeg ville sgu ønske, at jeg havde økonomi til at gøre sådanne ting :) [/quote]

Det er tanken der tæller. :-) Det er sgu ikke fordi jeg har røven fuld af penge, men jeg er bare heldig at sidde i en billig lejlighed, og være ballemusiker. Bare man gør det man kan for sine medmennesker, det er det der tæller.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Den nye gamle Les Paul kom hjem fra Solle forleden og hold da kæft et lækkert båndarbejde! Yehaa

NO2: Det lader til at jeg har fundet det helt rigtige band til at få udlevet mine 90'er grunge/hardrock tendenser. Fuck det blir godt det her

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Dannyboy"]NO: Den nye gamle Les Paul kom hjem fra Solle forleden og hold da kæft et lækkert båndarbejde! Yehaa

NO2: Det lader til at jeg har fundet det helt rigtige band til at få udlevet mine 90'er grunge/hardrock tendenser. Fuck det blir godt det her[/quote]

Jep, han er sgu cool, den gamle Solle - jeg er også ret begejstret for hans arbejde.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Kimling"]Thumbs up for det!
Det er sateme god stil. Jeg ville sgu ønske, at jeg havde økonomi til at gøre sådanne ting :) [/quote]

Det er tanken der tæller. :-) Det er sgu ikke fordi jeg har røven fuld af penge, men jeg er bare heldig at sidde i en billig lejlighed, og være ballemusiker. Bare man gør det man kan for sine medmennesker, det er det der tæller.[/quote]

Det er selvfølgelig rigtigt. Bruger også en del tid på at ordne have, rydde op i redskabsskuret, køre på genbrugspladsen osv. når jeg er i Vestjylland hos de gamle :) Det hjælper skam også på min indre karma :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Ferie!!!!! I en hel uge! :o :thumbup: Vi har jo vinterferie i uge 8 hernede på ønskeøen, og min datter og jeg skal bare fede den herhjemme. Vi får SÅ travlt med at lave ingenting! :D

NO2: Ferie!!!! Jeg har holdt én fucking uge, siden julen 2009, så det er edderhylemig tiltrængt/kærkomment/fortjent.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

no: har lige hentet en dansk AC strømforsyning til min Captain Coconut II!!! Så nu skal der leges!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Rasmus"]no: har lige hentet en dansk AC strømforsyning til min Captain Coconut II!!! Så nu skal der leges![/quote]

NO! Hvor er det bare RIGTIGT! Selv på min lille teisco føler jeg at jeg er 2% mere Jimi!

NA: hvor ville jeg også være en tosse hvis jeg ikke syntes det efter $625 og halvanden måneds ventetid :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

No - næsten 5 timers øvning med Gallagher bandet.Det lyder sku godt efter hånden ,selv på min Marshall som jeg spillede på idag(de andre står rundt omkring )
Missisippi Sheiks med ovennævnte er da et fedt nummer
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Genudsendelse af "Man on a wire" på DR2 lige nu.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO:^^Man on Wire, kigger på fisheye/vidvinkel-linser og nørder med arkiteksskole-hjemmeopgaven.. hyggelig lørdag eftermiddag :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kallum »

Noptur: At være tilbage i den digitale gylletank vi kalder internettet.

Mere optur: Jeg må jo nok indrømme at sådan noget Macværk her er ret lækkert..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO1 : Har sovet læææænge idag.
NO2 : Engelske bøffer til aftensmad.
NO3 : Har ordnet løse tagsten, blæsevejret har været hårdt ved taget.
NO4 : Har smidt en ny autoradio i bilen, samt monteret nye pærer i instrumentbrættet, pærerne kostede 20,- og montering på værksted ville have kostet 500,-
Nu kan jeg igen se hvor hurtigt jeg kører når det er mørkt.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Radiohead er bare noget af det bedste jeg ved!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Min roomie har sådan en behagelig tendens til at handle hos bageren på vej hjem fra byen, så der er næsten altid rundere og tebirkes eller frøsnappere i køkkenet om søndagen.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Har netop finpudset det sidste på min 2.G Studieretningsopgave. Føler nu at jeg kan ånde lettet op for første gang i to uger..

NN: Min vinterferie slutter officielt om 57 minutter..

NO2: Den har været skidegod, på trods af SRO'en! :thumbup:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Hvad skrev du SRO om? Jeg blev færdig med min før vinterferien og jeg skrev om immigration i USA.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Jacob"]NO: Har netop finpudset det sidste på min 2.G Studieretningsopgave. Føler nu at jeg kan ånde lettet op for første gang i to uger..

NN: Min vinterferie slutter officielt om 57 minutter..

NO2: Den har været skidegod, på trods af SRO'en! :thumbup:[/quote]

Glæd dig til SRP, hvis du syntes SRO var en sej omgang.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="K-P"]Hvad skrev du SRO om? Jeg blev færdig med min før vinterferien og jeg skrev om immigration i USA.[/quote]

Jeg skrev om "afro-amerikansk musiks funktion som modkulturelt og identitetskabende virkemiddel fra ca. 1970-1990" i Engelsk og Musik. Et spændende emne, men opgaven lå bare på et rigtig uheldigt tidspunkt!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Jacob"]NO: Har netop finpudset det sidste på min 2.G Studieretningsopgave. Føler nu at jeg kan ånde lettet op for første gang i to uger..

NN: Min vinterferie slutter officielt om 57 minutter..

NO2: Den har været skidegod, på trods af SRO'en! :thumbup:[/quote]

Glæd dig til SRP, hvis du syntes SRO var en sej omgang.[/quote]

Opgaven i sig selv var ikke så svær at slås med. Den blev bare lagt oveni skolens skolekomedie, hvilket i sig selv har medført nogle afsindigt lange dage på skolen før ferien, for at lave skolekomedie, mens andre havde tid til SRO'en. Det bliver bedre næste år! :thumbup:

EDIT: I det mindste gav skolen en uges udskydelse af afleveringsfristen for deltagere i skolekomedien. Så gik ferien bare med det i stedet.. ;)

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

NO: Er lige blevet headhuntet til vikar på Østofte Skole på Lolland - min mor arbejder der, og de havde desperat brug for vikarer pt., så uden samtale eller noget blev jeg ansat :D Jeg starter med 4 timer i morgen i bl.a. sløjd med 6. klasse (de skal vist bare ikke have sløjd - øv - "Nå, hvem kan lave den flotteste guitarkrop til mig? :D ") og historie med 9. klasse!
NA: Håber sgu jeg kan klare mosten! Jeg ved at det skulle være lidt psykisk hårdt til tider, men jeg er vant til umulige børn gennem mit andet arbejde som handicaphjælper hos en familie med 2 børn, så jeg krydser fingre :D

Nogle tips fra vikarer/lærere til hvordan jeg skal gribe det an?
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen