Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Turtle"]NN: Stadig ondt i ryggen. Jeg har måttet aflyse alt, hvad jeg skulle i weekenden, herunder flæsk, metal og ølbrygning. Det er virkelig nedtur :( [/quote]
Det lyder virkelig som en nedtur....

Mit NN er : Rygestop..... :evil:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Jeg har (igen) haft problemer med seneskedehindebetændelse. Og jeg har arbejdet for meget. Nu har jeg så også dårlig ryg. Alt i alt betyder det, at jeg ikke har kunnet spille guitar i snart to måneder og stadig ikke kan det. Hold kæft, hvor er det deprimerende. Jeg har lige siddet lidt med min V og det gør stadig ondt i underarmen og min ryg var helt smadret. Jeg ender med at skulle have et begynderkursus inden jeg kommer i gang igen.

Jeg synes egentlig at resten af mit liv går fantastisk for tiden, men jeg kan blive så ked af at se på alle guitarerne uden at kunne spille på dem :(

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Turtle"]NN: Jeg har (igen) haft problemer med seneskedehindebetændelse. Og jeg har arbejdet for meget. Nu har jeg så også dårlig ryg. Alt i alt betyder det, at jeg ikke har kunnet spille guitar i snart to måneder og stadig ikke kan det. Hold kæft, hvor er det deprimerende. Jeg har lige siddet lidt med min V og det gør stadig ondt i underarmen og min ryg var helt smadret. Jeg ender med at skulle have et begynderkursus inden jeg kommer i gang igen.

Jeg synes egentlig at resten af mit liv går fantastisk for tiden, men jeg kan blive så ked af at se på alle guitarerne uden at kunne spille på dem :( [/quote]

Får du noget behandling og rådgivning ? Det lyder ikke som om du har det så godt, men med den rette hjælp kan du komme videre.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="MacG"][quote="Turtle"]NN: Jeg har (igen) haft problemer med seneskedehindebetændelse. Og jeg har arbejdet for meget. Nu har jeg så også dårlig ryg. Alt i alt betyder det, at jeg ikke har kunnet spille guitar i snart to måneder og stadig ikke kan det. Hold kæft, hvor er det deprimerende. Jeg har lige siddet lidt med min V og det gør stadig ondt i underarmen og min ryg var helt smadret. Jeg ender med at skulle have et begynderkursus inden jeg kommer i gang igen.

Jeg synes egentlig at resten af mit liv går fantastisk for tiden, men jeg kan blive så ked af at se på alle guitarerne uden at kunne spille på dem :( [/quote]

Får du noget behandling og rådgivning ? Det lyder ikke som om du har det så godt, men med den rette hjælp kan du komme videre.[/quote]

Ja, min fysioterapeut er efterhånden min bedste ven. Men det hjælper jo ikke noget, når jeg er en klovn og hele tiden laver nye skader... :(

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

Now pis. Jeg mangler en ganske alm. strømledning som sad på stereo anlæg i gamle dage til min strømforsyning .I ved den med alm. strømstik i den ene ende og en kun 2 hullet i den anden.Alle dem jeg har er med 3 huller i.Det er til min Gallagher booster.Nå jeg må ud og finde en. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"]Now pis. Jeg mangler en ganske alm. strømledning som sad på stereo anlæg i gamle dage til min strømforsyning .I ved den med alm. strømstik i den ene ende og en kun 2 hullet i den anden.Alle dem jeg har er med 3 huller i.Det er til min Gallagher booster.Nå jeg må ud og finde en. ;) [/quote]

Er et ikke samme type som til barbermaskiner og sådan nogen apparater ? Dem kan man få over det hele.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

Jo det tror jeg.Jeg mener bare jeg har en hel kasse fuld af diverse ledninger til at stå et sted ,men igen de kan nok ikke koste mange basører for en ny.
Så jeg må ud og køre for jeg skal lige have hørt den ,nu hvor den er ankommet.
Sorte strater lyder bare bedst..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Pluto"]Now pis. Jeg mangler en ganske alm. strømledning som sad på stereo anlæg i gamle dage til min strømforsyning .I ved den med alm. strømstik i den ene ende og en kun 2 hullet i den anden.Alle dem jeg har er med 3 huller i.Det er til min Gallagher booster.Nå jeg må ud og finde en. ;) [/quote]

Ud fra beskrivelsen tror jeg, at du mener et to-polet euro stik.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

Lige nøjagtigt sådan et ja.De sad næsten altid som strømledning i 80ernes stereo anlæg ,f.eks Tecnich m.fl.
Sorte strater lyder bare bedst..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="Pluto"]Lige nøjagtigt sådan et ja.De sad næsten altid som strømledning i 80ernes stereo anlæg ,f.eks Tecnich m.fl.[/quote]

Og her i huset i sønnikes PS3 og 2, i en router, i en strømforsyning til én af mine Macs etc.. Du må have én et sted. Jeg kan se 4 apparater med sådan én i herfra hvor jeg sidder.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

Jo sansynligvis.jeg tror jeg har nogen til at ligge oppe på mit kontor ,hvis jeg husker rigtigt(ingen selvfølge)
Sorte strater lyder bare bedst..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NO; Spillede fed koncert igår sammen med Pluto...

NA/NN; Midt i koncerten bestemte min Carvin sig så for at brænde!!,,,heldigvis havde jeg Orangen stående også...

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

Ja det så vildt ud og sådan en elektronic brand stinker.
Shit happens ,men det er rock'n roll
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af k_50 »

[quote="Swampthing"][quote="k_50"]NN: Min roomie og jeg bliver smidt ud den 1. oktober.

NN2: Den fede lejlighed, jeg fandt i dag, som ellers var perfekt til at dele med et par tøser, vi kender, var (selvfølgelig) lige blevet lejet ud.[/quote]

Smidt ud ligefrem ?
Det er da surt...[/quote]
Ja på en måde. Ham, vi lejer os ind hos, har været en hat til at styre sin økonomi, så banken tager lejligheden til den 1.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Myg

Billede

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="SustainerPlayer"]NN: Myg
[/quote]

Enig - var på kløvermarken og spille fodbold idag - det var fuldstændig sindsygt, jeg har aldrig oplevet så mange myg derude før... Man blev ædt op - for første gang en god grund til ikke at holde pause det meste af tiden, hehe.
Bah

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Der er en eller anden form for buzz på min akustiske.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: En af mine bedste venner igennem 25 år er død. Han valgte det selv, men det gør det ikke nemmere at forstå...

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

PIS og håber du kommer over det ,hurtigst mulig.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Turtle"]NN: En af mine bedste venner igennem 25 år er død. Han valgte det selv, men det gør det ikke nemmere at forstå...[/quote]

Alt efter hvordan forhistorien for din ven har været, så kan det jo være godt for ham.. Men det er aldrig let for dem der står tilbage med et hul i deres liv.. Så det er jeg sgu' ked af at høre..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen