Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="kraen"]NO: iPad 2 er annonceret og kommer på markedet d. 25. marts i DK[/quote]

Og så kan alle de mennesker, der har brugt kassen på den gamle model føle sig "humpet i bagenden" af Apple, som sædvanlig? ;)
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"][quote="kraen"]NO: iPad 2 er annonceret og kommer på markedet d. 25. marts i DK[/quote]

Og så kan alle de mennesker, der har brugt kassen på den gamle model føle sig "humpet i bagenden" af Apple, som sædvanlig? ;) [/quote]

Næ. For den nye kan ikke noget nyt, jeg har brug for, så jeg er stadig glad for min "Classic" ;)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]

Og så kan alle de mennesker, der har brugt kassen på den gamle model føle sig "humpet i bagenden" af Apple, som sædvanlig? ;) [/quote]

Fordi Apple er det eneste it-hardwarefirma i verden, der opdaterer deres produkter? ;)

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Kimling"]

Og så kan alle de mennesker, der har brugt kassen på den gamle model føle sig "humpet i bagenden" af Apple, som sædvanlig? ;) [/quote]

Fordi Apple er det eneste it-hardwarefirma i verden, der opdaterer deres produkter? ;) [/quote]

Den her beskriver fænomenet meget godt:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://theoatmeal.com/comics/apple">htt ... s/apple</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="thomasrytter"][quote="SustainerPlayer"][quote="Kimling"]

Og så kan alle de mennesker, der har brugt kassen på den gamle model føle sig "humpet i bagenden" af Apple, som sædvanlig? ;) [/quote]

Fordi Apple er det eneste it-hardwarefirma i verden, der opdaterer deres produkter? ;) [/quote]

Den her beskriver fænomenet meget godt:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://theoatmeal.com/comics/apple">htt ... s/apple</a><!-- m -->[/quote]

Men svarede ikke på mit spørgsmål! ;)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Kimling"]

Og så kan alle de mennesker, der har brugt kassen på den gamle model føle sig "humpet i bagenden" af Apple, som sædvanlig? ;) [/quote]

Fordi Apple er det eneste it-hardwarefirma i verden, der opdaterer deres produkter? ;) [/quote]


[quote="Turtle"]

Næ. For den nye kan ikke noget nyt, jeg har brug for, så jeg er stadig glad for min "Classic" ;) [/quote]

Svarer Turtle ikke for dig? ;)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]

Svarer Turtle ikke for dig? ;) [/quote]

Næ egenligt ikke. Det er jo lidt sjovt, at alle Apple-haters var ved at falde over hinanden for at gøre grin med iPad (se en kæmpetelefon, der ikke er en telefon) og fortælle, hvor latterligt og manglende innovativt det var, at sende en "tavle-pc" på markedet. Alle vidste jo at tavle-pc'ere ikke var et hit!

iPad solgte så 15 mio. på rekordtid.

Nu får vi så at vide, at iPad 2 ikke er bedre end den gamle, og at man som køber af den oprindelige model får en baghyler af Apple - alene fordi de sender en opdateret version på markedet?

Det er da vist bodega-snak fra de små timer det der :roll:

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

Hey, var på æblevognen før de fleste, så du prædiker for koret (eller hvad man nu siger) i dette tilfælde. Men kan stadig godt se det sjove i den tegneserie :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Koret er ligegyldigt :-)

Det er de få vantro, der stadigvæk er tilbage, vi skal have ram på!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Jeg forstår bare ikke hypen omkring alt, hvad der er Apple? Det er lidt som om, at lige så snart folk får et Apple-produkt i hånden, så er der intet andet, der dur? Og øjnene lukkes automatisk for alt andet end Apple. Jeg kan bare ikke forstå det? Dette skrives af én, som bor sammen med en Apple-disciple. I do not get it
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]Jeg forstår bare ikke hypen omkring alt, hvad der er Apple? Det er lidt som om, at lige så snart folk får et Apple-produkt i hånden, så er der intet andet, der dur? Og øjnene lukkes automatisk for alt andet end Apple. Jeg kan bare ikke forstå det? Dette skrives af én, som bor sammen med en Apple-disciple. I do not get it[/quote]

Man har vel tendens til ikke at ville gå tilbage til en fuser! :)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Hehe - Ja, det er der nok noget om :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg har været indædt windowsbruger i mange år, og må blankt indrømme, at efter jeg har fået min iPhone, overvejer jeg stærkt om ikke min næste computer skal være en mac. Jeg er imponeret. Det er sjældent jeg bliver det af computere. Selv min far, efter jeg forærede ham den iPod touch, er gået totalt i apple-mode.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kallum »

200 millioner hipstere kan ikke ta fejl..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="GuitaRasmus"]Jeg har været indædt windowsbruger i mange år, og må blankt indrømme, at efter jeg har fået min iPhone, overvejer jeg stærkt om ikke min næste computer skal være en mac. Jeg er imponeret. Det er sjældent jeg bliver det af computere. Selv min far, efter jeg forærede ham den iPod touch, er gået totalt i apple-mode.[/quote]

Jeg har også leget med min kærestes iPhone og Macbook. Jeg synes bare overhovedet ikke, at det er så smart, som alle andre tilsyneladende synes.
Jeg synes min HTC Desire med Android til den halve pris af en iPhone og min bærbare til halvdelen af hvad "den lille" Macbook kører mindst ligeså godt
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Hæhæ - mit store problem er ikke så meget Apple, som den måde fremstilles på.

Jeg må indrømme, at det, at det ligefrem kan være en optur for Kraen, at Apple har lanceret et nyt produkt, får det til at vende sig i mig - jeg kunne forstå det, hvis han havde købt produktet, men bare det at det er kommet - er det ikke ligegyldigt?

Jeg irriteres også over journalisters fuldstændige Apple-hype vildskab - Tager man EB's hjemmeside i dag, så er der fire artikler om det nye Apple produkt og lanceringen af dette - til gengæld var der een artikel om, at EB havde haft Ipad og Motorola Xoom til brug i 3-4 dage, og at Xoom havde tørret røv med Ipad'en. Man må sige, at Apples bedste markedsføringsstunt var, at de formåede at få hele pressen som disciple.

Her på arbejde har direktøren Iphone 4, og fire af os andre har HTC Desire HD - jeg må indrømme, at jeg på ingen måde er misundelig på hans Iphone. Det hele spiller sgu også på HTC og er nemt at sætte op.

I må gerne have jeres Appleprodukter - I må sågar være glade for dem - Det skal jeg ikke blande mig i :) Men hold op, hvor er jeg træt af, at det slås op som "The second coming of Christ", hver gang Apple prutter.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Smittefar"]I må gerne have jeres Appleprodukter - I må sågar være glade for dem - Det skal jeg ikke blande mig i :) [/quote]

Tak..

Så må i gerne ha' alle de andre produkter - Og i må sågar være glade for dem - Det vil jeg slet ikke skænke en tanke.. Overhovedet.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

Nemlig. Jeg oplever slet ikke hype-aspektet som værende så stort som det hate-aspekt der kommer fra folk der ikke bruger Apple-produkter, men "engang har rodet med det" og derfor udtaler sig som eksperter ;-)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Jake"]Nemlig. Jeg oplever slet ikke hype-aspektet som værende så stort som det hate-aspekt der kommer fra folk der ikke bruger Apple-produkter, men "engang har rodet med det" og derfor udtaler sig som eksperter ;-)

Mvh Jake[/quote]

+1

Jeg er røvhamrende ligeglad med, om der står Apple eller noget andet på æsken, hvis bare det er fedt og virker uden for meget hassle. Bare idéen med at "sætte noget op" på en mobiltelefon kan gøre mig helt, helt træt. Jeg. Gider. Ikke. Jeg er virkelig ikke på nogen måde mærkeinteresseret, når det gælder telefoner og computere, hvorfor jeg da også skriver på en pc nu, der er på nettet via min iPhone4, som jeg altså er virkelig glad for. Jeg har ikke lige opdaget, hvorfor det skulle være fedt for mig at eje en iPad, men at andre kan hidse sig op over Apples succesfulde lancering af et produkt, der åbenbart er massiv interesse for i den brede befolkning, vil nok aldrig holde op med at undre mig.

At man kan bruge energi på at hade eller overhovedet interessere sig for Apple, når man af en eller anden grund ikke bryder sig om produkterne, forstår jeg ikke et hammerslag af. Det minder mig om dengang, de første Windows-maskiner var ved at blive mere udbredte, og en ven, der er langt mere it-interesseret end mig udbrød, at Windows var "en hån mod alle, der kan bruge en computer". Ok?! Det er åbenbart en fornærmelse, at tingene bliver så overskuelige, så andre end eksperter og professionelle kan finde ud af det.

Bortset fra, at Apple laver nogle produkter, som mange andre efterligner, så gør de det også på en lækkerhedsagtig måde, som jeg ikke har set andre steder. Lev med det.

:-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Jake"]Nemlig. Jeg oplever slet ikke hype-aspektet som værende så stort som det hate-aspekt der kommer fra folk der ikke bruger Apple-produkter, men "engang har rodet med det" og derfor udtaler sig som eksperter ;-)

Mvh Jake[/quote]

+1

De gange, hvor blandt andre undertegnede straks skriver "Køb en Mac?!??!?111" i tråde om folks Windows-problemer, håber jeg folk selv kan regne ud, at der skulle have været en tongue-in-cheek-smiley, som forummet her desværre ikke tilbyder, lige efter. Der er til gengæld sjældent meget ironi at spore i Windows-tilhængernes rant mod det "metroseksuelle, overpriced æblelogo".

NO: Har meldt mig som frivillig på Kansas City. Så er der gratis koncerter! :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen