Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

[quote="kraen"]Og jeg falder i begge kategorier. Både med professionel interesse og er også nørd, så det passer fint.[/quote]

I know the feeling! :thumbup:
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: skal til Aage i dag og købe basforstærker. Glæder mig som en lille dreng til at rive den rundt i øveren i aften.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Fire-fem dages miniferie i Skagen. Ikke tosset! Især ikke, når der stadig er en hel uge til hverdagen truer igen...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Nicolai »

[quote="Sasha"]NO: Fire-fem dages miniferie i Skagen. Ikke tosset! Især ikke, når der stadig er en hel uge til hverdagen truer igen...[/quote]

Fedt! Mig og familien var deroppe sidste år. Jeg tror dog (uden at være sikker) at I kan være glad for, at I tager derop nu. Da vi var deroppe i august var byen for alvor præget af fulde mennesker, som bare sad og råbte og skreg nede på havnens beværtninger.
Jeg synes, det er synd, at der er forsvundet så meget af den oprindelige kultur og så mange skagboer. Det er i mine øjne (næsten udelukkende) en party-by om sommeren.

Men god tur da. Krydser fingre for at I får godt vejr til turen- så skal hunden vel også lære at svømme? :)

NO: Herligt solskinsvejr i Aarhus- foråret er helt sikkert på vej!
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Tak-tak!

Nu er jeg så godt nok lige kommet hjem deroppefra. Men tak alligevel!

Og som én, der er kommet der siden jeg ikke kunne kravle endnu, ved jeg godt, at man skal derop udenfor højsæsonen. Lige før den starter er også et godt tidspunkt. Så dér tager vi også derop.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Nicolai »

[quote="Sasha"]Tak-tak!

Nu er jeg så godt nok lige kommet hjem deroppefra. Men tak alligevel!

Og som én, der er kommet der siden jeg ikke kunne kravle endnu, ved jeg godt, at man skal derop udenfor højsæsonen. Lige før den starter er også et godt tidspunkt. Så dér tager vi også derop.[/quote]

Min fejl ;) Kunne jeg ikke læse ud af indlægget. Håber I nød det?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jo tak! Det gør vi altid...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

[quote="Nicolai"][quote="Sasha"]NO: Fire-fem dages miniferie i Skagen. Ikke tosset! Især ikke, når der stadig er en hel uge til hverdagen truer igen...[/quote]

Fedt! Mig og familien var deroppe sidste år. Jeg tror dog (uden at være sikker) at I kan være glad for, at I tager derop nu. Da vi var deroppe i august var byen for alvor præget af fulde mennesker, som bare sad og råbte og skreg nede på havnens beværtninger.
Jeg synes, det er synd, at der er forsvundet så meget af den oprindelige kultur og så mange skagboer. Det er i mine øjne (næsten udelukkende) en party-by om sommeren.

Men god tur da. Krydser fingre for at I får godt vejr til turen- så skal hunden vel også lære at svømme? :)

NO: Herligt solskinsvejr i Aarhus- foråret er helt sikkert på vej![/quote]

såprøv at tage der op i uge 29 når der er træf på toppen :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jeg tror, at det vist er forskellige ting, vi tager derop efter...

Så personligt styrer jeg helst fri af biker-træf, Hellerup-uger og andet, der ligner blot det mindste :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Min første udgivelse på iTunes. <!-- m --><a class="postlink" href="http://itunes.apple.com/dk/album/nye-sa ... bum/nye-sa ... d429392529</a><!-- m -->
Medvirker som guitarist på 6 numre.

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: Afsted til Frankfurt om 1,5 time. Det skal nok blive hyggeligt.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

Now Mega Optur: Fik sgu kørekort i dag! :D

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

[quote="kraen"]NO: Min første udgivelse på iTunes. <!-- m --><a class="postlink" href="http://itunes.apple.com/dk/album/nye-sa ... bum/nye-sa ... d429392529</a><!-- m -->
Medvirker som guitarist på 6 numre.[/quote]

Stærkt. Jeg kan afsløre, at jeg ved et obskurt tilfælde er endt med at spille guitar på "FDF når det er bedst" på selvsamme udgivelse - jep, line6 lyde und alles. God hygge. :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="kraen"]NO: Min første udgivelse på iTunes. <!-- m --><a class="postlink" href="http://itunes.apple.com/dk/album/nye-sa ... bum/nye-sa ... d429392529</a><!-- m -->
Medvirker som guitarist på 6 numre.[/quote]

Er du også spejder? Hvor mange nørdede hobbyer er der plads til, i en mands liv?? :D

Tillykke med pappet, Jacob!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"][quote="kraen"]NO: Min første udgivelse på iTunes. <!-- m --><a class="postlink" href="http://itunes.apple.com/dk/album/nye-sa ... bum/nye-sa ... d429392529</a><!-- m -->
Medvirker som guitarist på 6 numre.[/quote]

Er du også spejder? Hvor mange nørdede hobbyer er der plads til, i en mands liv?? :D

Tillykke med pappet, Jacob![/quote]

Jeg dumpede til spejder - til gengæld har jeg gået til øl i mange år...

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="GodSpeedDK"][quote="kraen"]NO: Min første udgivelse på iTunes. <!-- m --><a class="postlink" href="http://itunes.apple.com/dk/album/nye-sa ... bum/nye-sa ... d429392529</a><!-- m -->
Medvirker som guitarist på 6 numre.[/quote]

Er du også spejder? Hvor mange nørdede hobbyer er der plads til, i en mands liv?? :D

Tillykke med pappet, Jacob![/quote]

Nu er FDF jo ikke spejder (det er ikke noget, vi skal diskutere) - men der er plads til rimelig mange hobbyer i mit liv. De optager ikke hver især så meget tid, og så er det jo rart også at have en hobby, der næsten er gratis - i modsætning til musik, foto og Apple.

Derudover giver det utroligt mange gode muligheder. Jeg var til audition til bandet, der skal spille for hele FDFs landslejr til sommer. Der snakker vi altså 14-15.000 mennesker på én gang - flere gange i løbet af 10 dage. Jeg kom dog desværre ikke med, men skal derimod være kapelmester i et cafételt (også på FDFs landslejr), hvor jeg selv får lov til at bestemme det hele. Så skal der spilles ROCK!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

NO: har rigeligt med drive i min nye forstærker

NA: det har gjort 3 af mine ellers elskede EMMA pedaler overflødige.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af itsaysvuff »

NO: Det er min fødselsdag i dag :)
NO: Kogebøger og en Diamond TRM-1 - den glæder jeg mig sgu' til at prøve!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

T'lyk!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Bareknuckle War Pigs. Inden weekenden er omme skulle der gerne sidde en i alle guitarer jeg ejer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen