Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// Skal ud og lave noget infernalsk larm i Ungeren i aften.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NMO: Ti dages skøn, skøn, skøn påskeferie. :-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO (fortsat fra nedturstråden): Sikken uge ... fredag: sammenstød med traktor+plov ... weekend: fordøje uheldet ... mandag: totalskadet bil ... tirsdag: bil vurderet til 40.000 ... onsdag: jobsamtale ... torsdag: nyt job pr. 1/8 ... fredag: opvarmning til Berlin med 10. kl. eleverne + lige nu Foo Fighters med en respektabel lydstyrke ... lørdag: afsted til Berlin. Jeg tror der er sket mere i denne uge end fra sommerferien og til nu. :thumbup:
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"]NMO: Ti dages skøn, skøn, skøn påskeferie. :-)[/quote]

Oh, sweet mama - right you are! :-D
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: The Black Crowes. Dem bliver jeg vist aldrig træt af. I dag har jeg lyttet nogle gange til Warpaint, som jeg ellers ikke har givet mange chancer, men den er jo forrygende. Oh Josephine er knageme et godt nummer - og så skal jeg jo høre dem i London til juli :-D
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="GuitaRasmus"]NMO: Ti dages skøn, skøn, skøn påskeferie. :-)[/quote]

+ 1 !!!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

[quote="GuitaRasmus"]NMO: Ti dages skøn, skøn, skøn påskeferie. :-)[/quote]

+ 1 !!!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Swampthing"][quote="GuitaRasmus"]NMO: Ti dages skøn, skøn, skøn påskeferie. :-)[/quote]

+ 1 !!![/quote]

Way ahead of y'all ... har haft ferie siden tirsdag eftermiddag :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Swampthing"][quote="GuitaRasmus"]NMO: Ti dages skøn, skøn, skøn påskeferie. :-)[/quote]

+ 1 !!![/quote]

Way ahead of y'all ... har haft ferie siden tirsdag eftermiddag :D [/quote]

Jeg har ikke været på job i en måned nu.. Og tager en uge væk fra søndag morgen.. Og næste job er 14.5. ;) :D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

Hold da k... hvor min keeley ts808 lyder overraskende fedt.Masser af headroom ,gain og overtoner.Ja den er dyr (sikkert for dyr),men den lyder godt
Sorte strater lyder bare bedst..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

Jeg må nøjes med lidt ferie med afbrydelse. Skal arbejde i morgen, mandag og lørdag i næste uge, men ellers har jeg fri og skal absolut intet andet.

Til gengæld vil jeg så se frem til min sommerferie, der går fra 23. juni - 8. august,

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: På under en uge er det overstået med brugtsalg i denne omgang. Det er sgu rart at få sådan noget ud af verden! Specielt når alle parter virker tilfredse.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="VilhelmNielsen"]NO: På under en uge er det overstået med brugtsalg i denne omgang. Det er sgu rart at få sådan noget ud af verden! Specielt når alle parter virker tilfredse.[/quote]

Det er jo rart, når det går sådan. Jeg har pt. to guitarer i udbud, der tilsyneladende er helt og aldeles usælgelige. Eller det vil sige, den ene beholder jeg bare, hvis ingen vil købe den, men den anden ville jeg dæleme gerne snart have skudt af.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Hjemvendt fra en superfed studietur til Granada. 25-30 grader hver dag og høj solskin i godt selskab :thumbup:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"]NMO: Ti dages skøn, skøn, skøn påskeferie. :-)[/quote]

Oh, sweet mama - right you are! :-D[/quote]

Skulle vi aldrig smadre hele lortet i påsken? Det tror jeg nok vi skal. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"]NMO: Ti dages skøn, skøn, skøn påskeferie. :-)[/quote]

Oh, sweet mama - right you are! :-D[/quote]

Skulle vi aldrig smadre hele lortet i påsken? Det tror jeg nok vi skal. :D [/quote]

Jo - det smadrer jo ikke sig selv :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Første øver med bandet (med originale trommeslager) siden august. Hold op hvor var det lækkert. Og sådan en 8 måneders pause kan være en øjenåbner for gamle numre, som man egentlig var kørt lidt træt i.

NO2: Har en hulens masse aftaler der skal passes ind i kalenderen. Heldigvis er det alt sammen med musik. Koncert på Train, derefter til noget SPOT-arrangement (ikke selve festivalen), øveweekend i sommerhus, indspilning, indspilning med balle, job med balleband osv. Ja tak!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Barf"]NO2: Har en hulens masse aftaler der skal passes ind i kalenderen. Heldigvis er det alt sammen med musik. Koncert på Train, derefter til noget SPOT-arrangement (ikke selve festivalen), øveweekend i sommerhus, indspilning, indspilning med balle, job med balleband osv. Ja tak![/quote]
Og den vigtigste af dem alle: Lodning af kabler senere i dag :D Uden kabler kommer du da ingen vegne med resten :D

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="Odgaard"][quote="Barf"]NO2: Har en hulens masse aftaler der skal passes ind i kalenderen. Heldigvis er det alt sammen med musik. Koncert på Train, derefter til noget SPOT-arrangement (ikke selve festivalen), øveweekend i sommerhus, indspilning, indspilning med balle, job med balleband osv. Ja tak![/quote]
Og den vigtigste af dem alle: Lodning af kabler senere i dag :D Uden kabler kommer du da ingen vegne med resten :D [/quote]

Det er korrekt, og det glæder jeg mig også til. Det bliver rigtig hyggeligt, og så bliver det dejligt at få det hele på plads.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Sol over København og udsigt til hyggelig ferie den næste uge med udelukkende hyggelige ting i kalenderen :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen