Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Jo, men han valgte så at springe fra efter en uge - Han havde tilsyneladende ikke råd til øvelokalet WTF
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

[quote="Smittefar"]Jo, men han valgte så at springe fra efter en uge - Han havde tilsyneladende ikke råd til øvelokalet WTF[/quote]

Dvs. Jeres øvelokale er guldbelagt, ligger lige op til strøget og agerer også opholdslokale for et modelbureau befolket af brasilianske lingeri-modeller? Fedt! Kan jeg komme med på triangel?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

Det rigtig sjove er, at vores totale øvelokaleudgift er dækket, hvis vi blot spiller 2 jobs om året - Det har vi altså aldrig været under.

I øvrigt er vores øvelokale en tidligere stald, der ligger oven på en gylletank et sted mellem Roskilde og Solrød.
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Ja, det der "rustik charme" kan jo godt blive dyrt. Mit band giver 400 om måneden pr. mand for et på Larmcentralen. Det er nu også aldeles fint.

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jackie van Hippie »

dba.dk der fucker igen... igen... igen...
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Min højre hånd/arm er så smadret af seneskedehindebetændelse, at jeg må bruge én hånd på tastaturet. Nøj, det giver mange fejl. Og stadig ingen guitar-spil til mig :(

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]NN: Min højre hånd/arm er så smadret af seneskedehindebetændelse, at jeg må bruge én hånd på tastaturet. Nøj, det giver mange fejl. Og stadig ingen guitar-spil til mig :( [/quote]

Du må da gerne sende et par spader på ferie hos mig? :thumbup:
Spøg til side: Det er sgu noget lort, håber du kommer hurtigt over det igen.
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Down »

NN: Så modtager man sin Iphone og glæder sig selvfølgelig til at sætte den op og få det nye telefonnummer i brug etc. Men men men. Jeg kan ikke bruge den til noget som helst, fordi mit styresystem lige præcis er en tand for forældet. Jeg kunne selvfølgelig have læst mig til det på Apple's hjemmeside, men come on. Altså når jeg køber en igennem 3's hjemmeside synes jeg det er ret så væsentlig information at videregive til folk, inden de anskaffer sig en telefon. Jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig for at ringe til 3's kundeservice og tage en lille sludder med dem. Service-medarbejderens svar var "Jamen det burde stå bag på kassen".
Hvortil mit svar var "What the fuck RUNKLE????" "Jeg kan sgu da ikke vende kassen om og læse det med småt på jeres hjemmeside". Summa summarum.
Et nyt styresystem skal der til og den søde og rare 3 medarbejder og jeg blev enige om at der findes folk, der er endnu mere inkompetente indenfor dette område end både ham og jeg, så han lovede at gå videre med forslaget om at det nok burde stå et sted, klart og tydeligt (også andre steder end bag på kassen :roll: ).

NO: Det er godt at man har kontakterne i orden, når man erhverve sig noget nyt af det dersens top-latterlige computerlort :twisted:
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Fy for den lede hvor har jeg ondt i håret i dag. Der skal helt sikkert købes chips mm. senere, når jeg har fået det tilpas godt til faktisk at kunne nyde det.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

NN: Min pakke fra axesrus er nu officielt i ingenmandsland... Forsøgt leveret my ass..
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: At være holdt op med at drikke, når man er blevet så forkølet, at 17 store rødvinstoddyer og et par velvoksne cognac´er er det eneste, der kan give en vis forhåbning om overlevelse...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]NN: At være holdt op med at drikke, når man er blevet så forkølet, at 17 store rødvinstoddyer og et par velvoksne cognac´er er det eneste, der kan give en vis forhåbning om overlevelse...[/quote]

Nej, det lyder ikke godt. Og kamillete med citron er sgu ikke helt det samme. Men når nu beslutningen er taget, så må du hænge i, og komme igennem det på anden vis. God bedring :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Tak-tak!

Nej, du har s.. helt ret m.h.t. kamilleteen!

Og det er også godt gjort, at man har en nærmest selvlysende portvins-tud til trods... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Christian Mogensen »

NN: Dizzy Mizz Lizzy igår - de havde slet ikke samme energi som da jeg hørte dem i foråret. Tricks og overskud var byttet ud til fordel for rutine og metaltræthed... Trist trist trist
NN2: Jeg mangler 2 skolebøger jeg bestilte fra england for 2 uger siden...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Forkølelse -> Influenza-agtig ting...

:-(
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NN: At blive vækket ved at der er en der taber sin trailer som så rammer hårdt ind i huset... Hmmm... Det må forsikringen kigge på imorgen...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: H.C.Andersen-marathon (eller en hvilken som helst anden sportsbegivenhed, der partout skal foregå på offentligvej)

Hvorfor helvede skal sådan en flok motionstosser beslaglægge en hel by, fordi de skal ud og jogge?!? Der findes fine, fine atletikstadions til den slags!

Grrrrrr :evil:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]NN: H.C.Andersen-marathon (eller en hvilken som helst anden sportsbegivenhed, der partout skal foregå på offentligvej)

Hvorfor helvede skal sådan en flok motionstosser beslaglægge en hel by, fordi de skal ud og jogge?!? Der findes fine, fine atletikstadions til den slags!

Grrrrrr :evil:[/quote]

Men fedt at opkalde et marathonløb efter en notorisk svækling :D :lol:

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

[quote="AnotherDan"]NN: Min pakke fra axesrus er nu officielt i ingenmandsland... Forsøgt leveret my ass..[/quote]

NN: Nu mærker jeg postdanmark's kompetencer - eller rettere sagt mangel på samme. Nøj hvor er det dog et pinligt foretagende.
Bah

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jacob »

NN: At miste familiemedlemmer :( :(

NA (I guess): At opdage hvor mange tætte venner man har i sådan en situation. Det føles sgu rart at mærke at folk er der for én, når det virkelig gælder.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen