Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Odgaard"][quote="Telemaster"]Q: Der ligger et spil bilkort, eller snarere dele af det, på min reol. Hvor hulen kommer det fra?[/quote]
Der må vi nok lige bede om flere detaljer, før end det kan besvares. Er der tale om klassiske biler, lastbiler, racerbiler, anden kategori? :) [/quote]

Og nu siger du "dele af det" ... er trumfen der stadig?[/quote]

Spillet er af det klassiske mærke "Vini-Game", og indeholder både motorcykler, Formel 1, rallyslæder og lastbiler(?). Thoughts?
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Pluto »

Jeg er sikker på at det er en af dine morgenbolle damer der lige ville gøre dig opmærksom på hun er med rogn.Hun kunne bare ikke sige det med ord.Så Klaus ud og købe noget legetøj til den lille ny og tillykke herfra :D
Sorte strater lyder bare bedst..

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="Kallum"]Jeg har fået tilbudt en Macbook 2,4 Ghz, 13,3" til 3000,- med strømforsyning. Er det en nogenlunde pris for sådan en? Den er brugt, men i orden.[/quote]

Jeg vil mene at det er en helt fair pris. Hvis altså det er en unibody. Hvor mange ram er der i?
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Odgaard »

Telemaster: Du har konfiskeret dem, smidt dem i baglommen, glemt alt om dem og derpå tømt dine lommer der hjemme? (ud fra den tese, at du er folkeskolelærer)

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kallum »

[quote="Kattekiksen"][quote="Kallum"]Jeg har fået tilbudt en Macbook 2,4 Ghz, 13,3" til 3000,- med strømforsyning. Er det en nogenlunde pris for sådan en? Den er brugt, men i orden.[/quote]

Jeg vil mene at det er en helt fair pris. Hvis altså det er en unibody. Hvor mange ram er der i?[/quote]

Sælger siger 4 GB men han er kendt for indimellem at pynte lidt på sine historier, så jeg er ikke sikker. Hvad vil det sige at det er en unibody? Den er i hvert fald med alu skal/krop/kabinet/whatever.

Og så må jeg jo finde mig i at blive mac mand..

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kattekiksen »

Det kan godt være vi skal have kraenbech på banen her. Unibody vil sige at den er lavet af ét stykke plast eller metal. Macbooks er af plast, mens macbook pro er af metal. Der har dog været en enkelt (så vidt jeg ved) macbook af metal.

Er det en core-duo processor eller en enkelt processor? Jeg antog bare at det var en core-duo før. :) .

Det er en rigtig rar ting at blive mac-mand. Og hvis det går helt galt er der jo bootcamp så du kan smide windows på den. :) . Eller linux hvis du er til den slags.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="Kattekiksen"]Det er en rigtig rar ting at blive mac-mand.[/quote]

Ja - ud og kigge dig i spejlet. Du er allerede meget mere lækker.

[quote="Kattekiksen"]Og hvis det går helt galt er der jo bootcamp så du kan smide windows på den. :) .[/quote]

Der er vist tale om det omvendte her. :s hh:

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Kattekiksen"]Det er en rigtig rar ting at blive mac-mand.[/quote]

Ja - ud og kigge dig i spejlet. Du er allerede meget mere lækker.

[quote="Kattekiksen"]Og hvis det går helt galt er der jo bootcamp så du kan smide windows på den. :) .[/quote]

Der er vist tale om det omvendte her. :s hh:[/quote]

Jeg synes faktisk jeg er blevet betydeligt pænere siden jeg købte en mac. Jeg har dog aldrig overvejet om de to ting har noget med hinanden at gøre ;) .
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="Odgaard"]Telemaster: Du har konfiskeret dem, smidt dem i baglommen, glemt alt om dem og derpå tømt dine lommer der hjemme? (ud fra den tese, at du er folkeskolelærer)[/quote]
Hm... Det er sgu ikke noget dårligt gæt... :-)
So many assholes, so few bullets

39 Special
Himmelhund
Indlæg: 31
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af 39 Special »

Hvordan finder jeg følgende koncerter - som jeg begge erindrer at have set på TV - på DVD:

1) SRV`s koncert på Midtfyn?
2) Den Bryan Adams-koncert, hvor han spiller i Belgien i et forfærdeligt regnvejr, og som er på Live. Live, Live CD`en?

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af kraen »

[quote="Kattekiksen"][quote="Kallum"]Jeg har fået tilbudt en Macbook 2,4 Ghz, 13,3" til 3000,- med strømforsyning. Er det en nogenlunde pris for sådan en? Den er brugt, men i orden.[/quote]

Jeg vil mene at det er en helt fair pris. Hvis altså det er en unibody. Hvor mange ram er der i?[/quote]

Det er en god pris uanset hvad. En 13" med 2,4 GHz kan umuligt være ældre end april 2010. Og hvis det er den hvide har den en nypris på 7799 og hvis det er en MBP så har den en nypris på 8999. Uanset hvor mange RAM der er i, så sparer du minimum 4800 kr. Det er da en god deal.


Sendt fra min fantastiske iPhone

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="39 Special"]
2) Den Bryan Adams-koncert, hvor han spiller i Belgien i et forfærdeligt regnvejr, og som er på Live. Live, Live CD`en?[/quote]

Ellers prøv at PM'e Nicolai, hvis nogen ved det, må det være ham.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af MacG »

[quote="kraen"][quote="Kattekiksen"][quote="Kallum"]Jeg har fået tilbudt en Macbook 2,4 Ghz, 13,3" til 3000,- med strømforsyning. Er det en nogenlunde pris for sådan en? Den er brugt, men i orden.[/quote]

Jeg vil mene at det er en helt fair pris. Hvis altså det er en unibody. Hvor mange ram er der i?[/quote]

Det er en god pris uanset hvad. En 13" med 2,4 GHz kan umuligt være ældre end april 2010. Og hvis det er den hvide har den en nypris på 7799 og hvis det er en MBP så har den en nypris på 8999. Uanset hvor mange RAM der er i, så sparer du minimum 4800 kr. Det er da en god deal.


Sendt fra min fantastiske iPhone[/quote]

+1 Det er en god pris. Lidt for god..?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

Q: Sig mig engang... Lagde Peter Thorup stemme til Fragglerne? Jeg har gået og hørt hans album Rejsen til Kina (med tekster af Tom Kristensen - edderrasme en god skive!), og der lyder hans stemme pludselig sært bekendt, og noget siger mig, at det er fra min spæde ungdoms Fjernsyn For Dig :-)
So many assholes, so few bullets

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Flyveøglen »

Nu blev jeg nysgerrig, og svaret på de spørgsmål er vist nej... ikke til Fragglerne i hvert tilfælde. Som jeg husker firsernes børnetime kan der jo have været så meget han kan have lagt stemme til. Måske det der med Lasse Lunderskov og Ibber og Agge og faderen der spiller Tuba?

Anyways, her er lidt Fraggle-data:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://muppet.wikia.com/wiki/Fragglerne ... gglerne</a><!-- m -->

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="Flyveøglen"]Nu blev jeg nysgerrig, og svaret på de spørgsmål er vist nej... ikke til Fragglerne i hvert tilfælde. Som jeg husker firsernes børnetime kan der jo have været så meget han kan have lagt stemme til. Måske det der med Lasse Lunderskov og Ibber og Agge og faderen der spiller Tuba?

Anyways, her er lidt Fraggle-data:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://muppet.wikia.com/wiki/Fragglerne ... gglerne</a><!-- m -->[/quote]

Det var sgu også lidt af et langskud, men tak for indsatsen :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af K-P »

Er der en måde, at se hvad der optager plads på en harddisk i Windows 7? Jeg har en 1 TB harddisk til backup, der åbenbart er ved at være fyldt op, men jeg kan kun se for omkring 500 GB filer.
Cogito sumere potum alterum

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

Hvorfor råver ham Huxi hele tiden? :?

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

[quote="SustainerPlayer"]Hvorfor råver ham Huxi hele tiden? :?[/quote]
Det sad vi også lige og snakkede om... :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="K-P"]Er der en måde, at se hvad der optager plads på en harddisk i Windows 7? Jeg har en 1 TB harddisk til backup, der åbenbart er ved at være fyldt op, men jeg kan kun se for omkring 500 GB filer.[/quote]

Nogle af de mange vedligeholdelsesprogrammer burde kunne gøre det?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen