Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg er heller ikke helt sikker på, at jeg gerne vil vide det...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="SustainerPlayer"]Duke Nukem Forever ... ude 14. juni. 8-)[/quote]

jEG SIDDER OG SPILLER DET NU ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Billig whisky, serveret af søde bartenderpiger :thumbup:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="CobraPizza"][quote="SustainerPlayer"]Duke Nukem Forever ... ude 14. juni. 8-)[/quote]

jEG SIDDER OG SPILLER DET NU ;) [/quote]

Ja - jeg fik det også købt her til aften i Blockbuster. Det var åbenbart en "vejledende" dato. :roll:

Jeg har dog ikke fået prøvet det endnu, da jeg nok lige må passe lidt på min arm/hånd. :|

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Jeg er stadig ikke overbevist ... men der dukker ind imellem country-numre op, som jeg synes holder 100. Primært pga. teksterne. Denne gør ikke just det store væsen af sig, musikalsk, men teksten fanger med det samme :D

[youtube]F5axlwCBXC8[/youtube]
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="SustainerPlayer"][quote="CobraPizza"][quote="SustainerPlayer"]Duke Nukem Forever ... ude 14. juni. 8-)[/quote]

jEG SIDDER OG SPILLER DET NU ;) [/quote]

Ja - jeg fik det også købt her til aften i Blockbuster. Det var åbenbart en "vejledende" dato. :roll:

Jeg har dog ikke fået prøvet det endnu, da jeg nok lige må passe lidt på min arm/hånd. :|[/quote]

Det er faktisk federe end jeg havde forventet.. Meget interaktivt, og så er det bare generelt et episk spil..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]NO: Clapton i Herning her til aften.

Jeg synes godt nok, at den gamle var i storform her til aften. Men OK, det var også sidste koncert på touren.

NO: Lidt sjovt, at da vi parkerede, stod Telemasteren ud af bilen ved siden af.

NWTF: Hvem ind i h... havde booket det mest elendige gymnasieband, eller hvad pokker det skulle ligne - det dér skrald, som forsøgte at spille opvarmning?[/quote]

Yes, hyggeligt lige at hilse på dig og fruen, selvom det var kort :-)

Clapton var sgu... mjaeh. Jeg er ambivalent. Der var lange perioder, mest i starten, hvor han virkelig trådte i karakter, og enkelte momenter af storhed. Men jeg kedede mig også lidt ind i mellem. For mange lange soli fra organisten, efterkom mening. At han spillede Layla i den fesne unplugged-version var sgu den største streg i regningen. Jeg havde virkelig håbet på at høre et af historiens bedste rocknumre fra mesterens egen hånd med alle sejl sat til, så det var en kæmpe skuffelse, at vi blev spist af med morfarudgaven :-( Jeg ville også gerne have hørt et par ekstranumre mere, og meget gerne fra Cream-dagene. Hvor var White Room, Strange brew og Sunshine of your love?

Det var vildt fedt og til tider mindblowing at høre, hvad der for mig er verdens bedste, nulevende guitarist i sin genre, men desværre sidder skuffelsen også i mig. Der var øjeblikke til seks anmelderstjerner og øjeblikke til en enkelt eller to. Æv. Men for fanden, hvor kan han spille guitar!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Sasha"]Jeg tror, at jeg vil prøve at råbe til Clapton i aften, når han uundgåeligt når til den søvndyssende crowd-pleaser "Wonderful tonight":

"Så gi´en da no´j pep for Fa´en!

Så må vi så se, om det hele bryder ud i et inferno af vrængende rytmeguitar, og publikums reaktion fører til tumultariske scener...[/quote]

Jeg syntes ikke, jeg kunne høre dig?
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Telemaster"]

Clapton var sgu... mjaeh. Jeg er ambivalent. Der var lange perioder, mest i starten, hvor han virkelig trådte i karakter, og enkelte momenter af storhed. Men jeg kedede mig også lidt ind i mellem. For mange lange soli fra organisten, efterkom mening. At han spillede Layla i den fesne unplugged-version var sgu den største streg i regningen. Jeg havde virkelig håbet på at høre et af historiens bedste rocknumre fra mesterens egen hånd med alle sejl sat til, så det var en kæmpe skuffelse, at vi blev spist af med morfarudgaven :-( Jeg ville også gerne have hørt et par ekstranumre mere, og meget gerne fra Cream-dagene. Hvor var White Room, Strange brew og Sunshine of your love?

Det var vildt fedt og til tider mindblowing at høre, hvad der for mig er verdens bedste, nulevende guitarist i sin genre, men desværre sidder skuffelsen også i mig. Der var øjeblikke til seks anmelderstjerner og øjeblikke til en enkelt eller to. Æv. Men for fanden, hvor kan han spille guitar![/quote]

Er helt enig i denne analyse, udover soliene fra organisten. Han nu ret fed efter min smag...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Sweden Rock Festival. 7 dage med druk, musik, dejlige mennesker og godt vejr. Det er fandme livet!

NO2: Overkill - jeg har før kaldt dem verdens bedste liveband. Nu er jeg nødt til at opfinde en klasse ovenover den. Det var en nærmest religiøs oplevelse.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"][quote="Sasha"]NO: Clapton i Herning her til aften.

Jeg synes godt nok, at den gamle var i storform her til aften. Men OK, det var også sidste koncert på touren.

NO: Lidt sjovt, at da vi parkerede, stod Telemasteren ud af bilen ved siden af.

NWTF: Hvem ind i h... havde booket det mest elendige gymnasieband, eller hvad pokker det skulle ligne - det dér skrald, som forsøgte at spille opvarmning?[/quote]

Yes, hyggeligt lige at hilse på dig og fruen, selvom det var kort :-)

Clapton var sgu... mjaeh. Jeg er ambivalent. Der var lange perioder, mest i starten, hvor han virkelig trådte i karakter, og enkelte momenter af storhed. Men jeg kedede mig også lidt ind i mellem. For mange lange soli fra organisten, efterkom mening. At han spillede Layla i den fesne unplugged-version var sgu den største streg i regningen. Jeg havde virkelig håbet på at høre et af historiens bedste rocknumre fra mesterens egen hånd med alle sejl sat til, så det var en kæmpe skuffelse, at vi blev spist af med morfarudgaven :-( Jeg ville også gerne have hørt et par ekstranumre mere, og meget gerne fra Cream-dagene. Hvor var White Room, Strange brew og Sunshine of your love?

Det var vildt fedt og til tider mindblowing at høre, hvad der for mig er verdens bedste, nulevende guitarist i sin genre, men desværre sidder skuffelsen også i mig. Der var øjeblikke til seks anmelderstjerner og øjeblikke til en enkelt eller to. Æv. Men for fanden, hvor kan han spille guitar![/quote]


Jo-jo, man kan selvfølgelig altid finde kritikpunkter. Men jeg synes absolut, at "den gamle" var tændt i går: Jeg synes ikke på noget tidspunkt, at man havde fornemmelsen af, at han kørte på autopilot. Og har man et par gange oplevet "Eric Autopilot", ved man, hvor kedeligt, det kan være. Men da statistikken på baggrund af de 8-9 koncerter, jeg har oplevet med ham, siger cirka 50/50 m.h.t, om hvorvidt han er i den éne eller anden lejr en given dag, vil jeg tillade mig at mene, at vi var heldige i går.

Bevares, jeg havde principielt også foretrukket den elektriske udgave af Layla. Men jeg hører på den anden side langt hellere en "spirited" akustisk version end en elektrisk ditto, som bare bliver liret af. Lidt på samme måde har jeg det med nogle af hans gamle (Cream-) numre: Jeg synes f.eks, at vi fik en fantastisk version af "Badge" (også selv om roadie´n havde fået lov til at slippe for at slæbe Leslie´n med). Men jeg synes aldrig, det rigtigt er lykkedes ham at spille en særligt overbevisende "Crossroads" uden resten af Cream. Noget lignende kunne siges om "White Room". Derimod synes jeg, at den akustiske version af "Lay down Sally" var spændende. Og jeg synes, at gårsdagens versioner af bl.a. "Going down Slow" og "Old Love" var blændende.

Så når vi nu ikke KAN skrue tiden tilbage til hans "From The Craddle" tour eller måske helt tilbage til Cream, hvilket jo i begge tilfælde også ville være en anelse bagstræberisk, synes jeg absolut, at JEG gik hjem en stor oplevelse rigere. Feel free to disagree...

Edit: Må lige nævne, at det var min første koncert i "Boxen". Og jeg var faktisk positivt overrasket over lyden deroppe (som oplevet fra 7. række midtfor). Jeg havde frygtet det værste...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jackie van Hippie »

NO: Ditto^
Helt enig i at lyden var god, i hvert fald i forhold til hvad man alt for ofte oplever til sådanne arrangementer. Jeg stod også lige foran pulten hvor man som regel er heldigst med lyden.
Mht. musikken (Clapton, opvarmningen gider jeg ikke kommenterer på), kunne jeg god have undværet et par af de bløde numre, men tilgengæld var "Old Love" et godt eksempel på den Clapton jeg havde håbet på at høre. Akustisk ville jeg godt have hørt ham spille "Love in Vain", "Stones in my Passway" el.lign.
Men alt i alt en fed koncert, min første Clapton koncert og forhåbentligt ikke min sidste!
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Her henover weekenden har vi spillet tre shows i rap, og de var alle fede.

NA//
Jylland.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: At jeg har fri i dag. Jeg har aldrig før i mit liv været så smadret. Men det var det værd!

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

Ryan Adams akustisk i Koncerthuset! Kæft en fed aften!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: En uge med P90X og jeg tog kun to dage fri! (den ene var indlagt i programmet). Næsten to kilo lettere føles sku ret fedt!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Får trommeslager på prøve i morgen, i det nye projekt/band. Vi var lige i øveren hertil aften, for at forberede os, og det var egentlig fint nok lige at prøve at synge i en mikrofon, efter hhv. 5 og 7 års pause fra den tjans ... ahrm, der er vist stadig plads til forbedringer :? :lol:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="efrandsen"]Ryan Adams akustisk i Koncerthuset! Kæft en fed aften!!


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

!!!!

Uanset hvilken karakter jeg får i Historie-eksamen imorgen, så var det det værd! :D

(Tror forresten jeg så Telemaster derinde).

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kattekiksen »

NO: Portishead kommer til Roskilde. Dem har jeg jo drømt om at høre siden jeg opdagede dem som 13-årig. Hold da kæft.
NO2: En af de handikappede jeg passer har svedig musiksmag. Bl.a. Portisheads dummy og Nick Caves Murder ballads. Så er det pludselig en fryd at skifte ble, når hans anlæg får fuld skrue og han smiler over hele hovedet. Jeg elsker mit job.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="efrandsen"]Ryan Adams akustisk i Koncerthuset! Kæft en fed aften!!


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

!!!!

Uanset hvilken karakter jeg får i Historie-eksamen imorgen, så var det det værd! :D

(Tror forresten jeg så Telemaster derinde).[/quote]

Det er bestemt ikke umuligt, for jeg var der nemlig! :-)

Giv dem helvede til eksamen :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen