Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Min fødselsdagsgave fra min bror:
Billede

:D [/quote]

... It just smells funny?!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Sasha"]

Jamen, det er jo løgn.

Så du er jo i virkeligheden blot en nostalgisk romantiker... :-)[/quote]

Nej nej, det er rigtigt nok! På spejderære!

Ej, okay, men "statement'et" er jo faktisk rigtigt nok. Det er ikke helt det samme som i 70'erne, men både punk som musikstil, og punk som "kultur" eksisterer stadig i bedste velgående. Bevares, det trækker ikke helt de samme overskrifter i frokostpressen, men det er vel heller ikke målestokken for, om det stadig eksisterer?[/quote]

Aaarrh, er det ikke mest nogle wannabees/nostalgiske romantikere...? :-)

NO: Min hvide Strat -> Tube Vibe -> ´69 Marshall -> 4x12

Når man får nok af at pjatte rundt med alverdens andre små pisforstærkere, er det sgu´ rart lige at få normaliseret sine sanser igen og høre lyden af et bjerg, der rokker sig i sin grundfæstning.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Havde min nye guitar med ude og spille i går, og det gjorde den ganske udmærket. Desuden var det et fint job, og folk var glade.

NO2: Optur og optur, men sjovt er det. Team CSC havde B.S. Christiansen som mental træner. Christina Watches har ansat Thomas Evers Poulsen fra Vild med Dans. Med al respekt for dansere, som udøver en voldsomt hård sportsgren, så giver det et fint udtryk for forskellen på det to hold

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Barf"]NO1: Havde min nye guitar med ude og spille i går, og det gjorde den ganske udmærket. Desuden var det et fint job, og folk var glade.

NO2: Optur og optur, men sjovt er det. Team CSC havde B.S. Christiansen som mental træner. Christina Watches har ansat Thomas Evers Poulsen fra Vild med Dans. Med al respekt for dansere, som udøver en voldsomt hård sportsgren, så giver det et fint udtryk for forskellen på det to hold[/quote]

Den ene har været verdensmester mange, mange gange og ved en masse om at konkurrere internationalt.

Den anden er selvudnævnt tough-guy med en offentligt betalt uddannelse bag sig...

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"] " selvudnævnt tough-guy med en offentligt betalt uddannelse bag sig... [/quote]

Skal indrømme jeg ikke er alt for begejstret for B.S. - men det der er sgu lige dumt nok sagt. Der er intet "selvudnævnt" i at blive jægersoldat. Det er ganske få folk af en meget speciel kaliber, der opnår det.

Det kan godt være, at man ikke kan lide militæret, og det der følger med det. Men jeg ville til enhver tid hellere have opbakningen og støtten fra en tidl. jæger end fra en sportsdanser ... uanset situationen.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Turtle"]Den anden er selvudnævnt tough-guy med en offentligt betalt uddannelse bag sig...[/quote]

Som han aldrig har brugt i krigsøjemed. Er det det man kalder en fejlinvestering?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Turtle"] " selvudnævnt tough-guy med en offentligt betalt uddannelse bag sig... [/quote]

Skal indrømme jeg ikke er alt for begejstret for B.S. - men det der er sgu lige dumt nok sagt. Der er intet "selvudnævnt" i at blive jægersoldat. Det er ganske få folk af en meget speciel kaliber, der opnår det.

Det kan godt være, at man ikke kan lide militæret, og det der følger med det. Men jeg ville til enhver tid hellere have opbakningen og støtten fra en tidl. jæger end fra en sportsdanser ... uanset situationen.[/quote]

Det var heller ikke for at tale jæger-soldater ned, mere for at tale danseren op. Hvis man skal bruge en mental-træner inden for sport, så lægger jeg mere vægt på en, der har klaret sig på højeste niveau inden for sport i mange år end en nok så rutineret jægersoldat.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]

Det var heller ikke for at tale jæger-soldater ned, mere for at tale danseren op. Hvis man skal bruge en mental-træner inden for sport, så lægger jeg mere vægt på en, der har klaret sig på højeste niveau inden for sport i mange år end en nok så rutineret jægersoldat.[/quote]

Fair nok. Uden hverken at være sportsdanser eller jærgersoldat, vil jeg dog stadigvæk tillade mig at vurdere den mentale træning og ballast en hvilken som helst jægersoldat har, til at være langt bedre, end en hvilken som helst sportsudøver.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Jeg må indrømme jeg ikke ville være synderligt imponeret af den omtalte danser når man har set hvordan han driver restaurant-virksomhed, og deraf behandling af gæster og delvist personale...
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Men for lige at vende tilbage til det. Så synes jeg det virker som om, at Christina Hembo let lader sig begejstre af folk, der er i hendes umiddelbare nærhed. One way or the other. Men hele konstellationen omkring det hold virker på mange måder mærkværdigt. Og nej - jeg har intet imod Michael Rasmussen og ønsker ham al held og lykke i hans kamp tilbage i cykelsporten.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Turtle"]Den anden er selvudnævnt tough-guy med en offentligt betalt uddannelse bag sig...[/quote]

Som han aldrig har brugt i krigsøjemed. Er det det man kalder en fejlinvestering?[/quote]

Hvordan ved du egentligt det?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Peter C"][quote="VilhelmNielsen"][quote="Turtle"]Den anden er selvudnævnt tough-guy med en offentligt betalt uddannelse bag sig...[/quote]

Som han aldrig har brugt i krigsøjemed. Er det det man kalder en fejlinvestering?[/quote]

Hvordan ved du egentligt det?[/quote]

Det har han selv skrevet. Han har aldrig været operationel.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Ok, men tror du ikke, de bliver sendt på en masse missioner, som ikke må omtales i offentligheden?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Peter C"]Ok, men tror du ikke, de bliver sendt på en masse missioner, som ikke må omtales i offentligheden?[/quote]

B.S. var aktiv jægersoldat i en periode, hvor man ikke fra folketingets flertals side, ønskede at drage nytte af jægerkorpets specielle evner. Det er er først i nyere tid , man har udsendt korpset til deciderede "krigs-opgaver".

Det skal være med et folketingsflertal, det forgår.

At så selve det specifikt operationelle er tys-tys er en anden ting.

Så nej - jærgerkorpset har helt sikkert ikke været den form for aktion i hans tid.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Peter C"]Ok, men tror du ikke, de bliver sendt på en masse missioner, som ikke må omtales i offentligheden?[/quote]

B.S. var aktiv jægersoldat i en periode, hvor man ikke fra folketingets flertals side, ønskede at drage nytte af jægerkorpets specielle evner. Det er er først i nyere tid , man har udsendt korpset til deciderede "krigs-opgaver".

Det skal være med et folketingsflertal, det forgår.

At så selve det specifikt operationelle er tys-tys er en anden ting.

Så nej - jærgerkorpset har helt sikkert ikke været den form for aktion i hans tid.[/quote]

Det er jo ikke nyt at vi i Danmark bruger mange skattekroner på instanser i hæren som vi stort set aldrig bruger.

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: Samsung Galaxy S2 på billig 12 måneders kontrakt for ret få penge (ift. en iPhone 4)
NA: Endomondo slugte MEGET batteri på min cykeltur ind til Dublin centrum!
NO2: Endomondo er sku en fed app!..... Og apps i det hele taget er sku smarte :) Geocaching bliver nu meget nemmere!
NO3: At sige til min telefon "Navigate to Rome" og så er den rute planlagt ca. 5 sekunder efter! In your face old Garmin GPS!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Har vundet en Blu-Ray/DVD kombo af Season of the Witch med Nicholas Cage!

[youtube]qLoKm_vUsFY[/youtube]

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO1: Har blues band oppe at køre med af de gamle venner. Vi spillede sammen sidst for 14 år siden. Så det var vidst på tide.
NO2: Mødte Godsped ude på gangen, på vej efter noget papir til spildt kaffe.
NO3: Plastic rack med praktiske fordybninger i toppen til opsamling spildt kaffe.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Morten M"]NO2: Mødte Godsped ude på gangen, på vej efter noget papir til spildt kaffe.[/quote]

Ja, det var hyggeligt lige at hilse på :)

NO: Vi havde også en fin, fin øver med morfar-bandet. Vi har 5 numre (nææææsten) på plads, og trommeslageren er ved at flikke et rimelig OK hjemmestudie sammen, så vi kan begynde at lave nogle prøve-demo'er.

NO2: Kom hjem tidligere i dag, fra en tur til Randers med konen. Det var sgu meget hyggeligt, sådan at være på tur. Og så var vi da også lige forbi Graceland, nu vi var på de kanter (apropos morfar-bandet) :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO. The Black Crowes i London her til aften. Som om det ikke var nok, at det var en af de fedeste - hvis ikke den fedeste - koncerter, jeg har oplevet, så kom Jimmy Page (JA - JIMMY MOTHERFUCKING PAGE!) også ind til ekstranummeret og spillede med. Jeg forlanger ikke mere herfra - sæt mig bare ud til storskrald, tak.
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen