Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

NO: To jobs i dag, Roskilde i løbet af dagen, Marielyst om aftenen - god dag! Og gode penge ;)
NO2: McDonald har startet døgnåbent i Nyk
NO3: Fri bar og medarbejderrabet :D Wooop wooop!
NA: Useriøst det her...
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: En hyggelig eftermiddag og aften i uni-parken med vennerne. Kaffe, boller, grill, øl.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Sprang en streng på min Dove, hvilket jo betød, at hele sættet skulle skiftes, og det var vist tiltrængt, for damn den lyder lækkert med nye strenge, og er en fryd at ha' herhjemme.. Sorry Møller.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"]NO: Sprang en streng på min Dove, hvilket jo betød, at hele sættet skulle skiftes, og det var vist tiltrængt, for damn den lyder lækkert med nye strenge, og er en fryd at ha' herhjemme.. Sorry Møller.. ;-)[/quote]
Det var da på tide! Jeg har efterladt min fugl til møller, selvom det ikke helt er det samme.:-)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Netop hjemvendt fra en super hyggelig uge i sommerhus med familien. Det er da toppen at bruge en uge på bare at hænge ud i godt selskab, se Tour de France og spise alt for meget, alt for god mad! (og få lavet lidt på huset, så bedsteforældrene forhåbentlig beholder det lidt længere, selv om de selv er blevet for gamle til at stå for vedligeholdelsen)

NO2: Sådan en tur var også en god mulighed for at få lidt kvalitetstid med min niece, som efterhånden kommer med uopfordrede krammere og kan sige mit navn (som nummer 3 efter katten og hendes kontaktpædagog nede i vuggeren). Nok så hård rockmusiker, man gerne vil være, så er det altså ikke til at stå for.

NO3: Jeg har ingen børn og skal ikke have nogen lige foreløbig. Sådan en næsten 2-årig er super sød og god underholdning, især når man hælder noget sukker i hende. Men hvis jeg blev tilbudt at have en til hverdag, ville det sgu nok blive et pænt nej tak.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"]NO: Sprang en streng på min Dove, hvilket jo betød, at hele sættet skulle skiftes, og det var vist tiltrængt, for damn den lyder lækkert med nye strenge, og er en fryd at ha' herhjemme.. Sorry Møller.. ;-)[/quote]

Det kan jeg godt forstå :-) Det er sgu noget nær den bedst lydende westernguitar, jeg erindrer at have spillet på.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: første over med bandet i knap 2 mdr. Det bliver goooooodt!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

<!-- m --><a class="postlink" href=" ... ded#at=131</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

NO: "Ny" forstærker 8-) Det vil sige at den er ny for mig, men ikke lavet "i går" ;) Vox AC50 :D
Mvh Jan

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="JSThomsen"]NO: "Ny" forstærker 8-) Det vil sige at den er ny for mig, men ikke lavet "i går" ;) Vox AC50 :D
Mvh Jan[/quote]

Cool. Hvor gammel er den?
Sorte strater lyder bare bedst..

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af KHoldt »

NO: Jeg tog mig selv sammen til at løbe en tur. Frisk luft til hjernen var tiltrængt!
NO2: Jeg er lige blevet bloddonor.
Ergo har jeg gjort noget godt for mig selv og taget skridtet til at gøre noget godt for andre. Det føles godt! :)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Idag Østerbro, I morgen Boston! Fredag hedder den så Manhatten. Tirsdag i næste uge Washington. Og så tilbage til Boston i Weekenden. Så ses vi til August.

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Pluto"][quote="JSThomsen"]NO: "Ny" forstærker 8-) Det vil sige at den er ny for mig, men ikke lavet "i går" ;) Vox AC50 :D
Mvh Jan[/quote]

Cool. Hvor gammel er den?[/quote]

Sælger sagde 68/69. Jeg er ligeglad med om den er fra slut 60'erne start 70'erne - den lyder så fedt. Den har stået i et studie og er meget velholdt. Jeg har kigget lidt rundt og den er identisk med denne: http://cgi.ebay.com/1969-VOX-AC50-HEAD- ... 2564f108a3. Men checker man på "The Vox showrom" er den måske nærmere en 73'er: http://www.voxshowroom.com/uk/amp/ac50_dallas.html
Så jeg ved det ikke helt sikkert. Min har blot lavere serienummer end begge de viste.

Mvh Jan

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]NO: Idag Østerbro, I morgen Boston! Fredag hedder den så Manhatten. Tirsdag i næste uge Washington. Og så tilbage til Boston i Weekenden. Så ses vi til August.[/quote]

Ikke dårligt!

Så behøver jeg ikke at få stress over at svare på din PM, kan jeg se... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]NO: Idag Østerbro, I morgen Boston! Fredag hedder den så Manhatten. Tirsdag i næste uge Washington. Og så tilbage til Boston i Weekenden. Så ses vi til August.[/quote]

Ikke dårligt!

Så behøver jeg ikke at få stress over at svare på din PM, kan jeg se... :-)[/quote]

Haha, nej det behøves du ikke. Jeg tænkte nok at hvis du ikke svarede med det samme, så gik der nok lidt tid. :D

Men ja, det er en fin lille rundrejse i det store US and A.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

Har du købt den i Århus eller på ebay?
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"][quote="Rasmus"]NO: Idag Østerbro, I morgen Boston! Fredag hedder den så Manhatten. Tirsdag i næste uge Washington. Og så tilbage til Boston i Weekenden. Så ses vi til August.[/quote]

Ikke dårligt!

Så behøver jeg ikke at få stress over at svare på din PM, kan jeg se... :-)[/quote]

Haha, nej det behøves du ikke. Jeg tænkte nok at hvis du ikke svarede med det samme, så gik der nok lidt tid. :D

Men ja, det er en fin lille rundrejse i det store US and A.[/quote]

Ja, vi andre må jo så nøjes med en lille sviptur til England for at høre Portishead, PJ Harvey og lignende godtfolk...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Pluto"]Har du købt den i Århus eller på ebay?[/quote]

Jeg har købt den i Århus - hvis det er mig du spørger?

Mvh Jan

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Pluto »

[quote="JSThomsen"][quote="Pluto"]Har du købt den i Århus eller på ebay?[/quote]

Jeg har købt den i Århus - hvis det er mig du spørger?

Mvh Jan[/quote]

Ja det var dig jeg spurgte.Hvilket kabinet bruger du til?
Sorte strater lyder bare bedst..

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Pluto"][quote="JSThomsen"][quote="Pluto"]Har du købt den i Århus eller på ebay?[/quote]

Jeg har købt den i Århus - hvis det er mig du spørger?

Mvh Jan[/quote]

Ja det var dig jeg spurgte.Hvilket kabinet bruger du til?[/quote]

Jeg har ikke haft den med i øveren endnu, så herhjemme har jeg kun hørt den på et "open back" kabinet med en 12" Eminence Governor. Men jeg har tænkt mig at sætte den til mit Marshall 1960 TV kabinet med G12H30'ere - jeg tror det bliver fedt.

Mvh Jan

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen