Invitation til dyst...

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Nu hvor denne tråd alligevel ser ud til, at den ikke kan reddes, vil jeg desuden lige pointere en enkelt ting..
Prøver ikke på at trække alt det kontrovers vedr. min person fra 4sound's forum her over, fordi helt ærligt, så er jeg helt enig med Sasha i, at det er noget værre Arto lort, og personligt prøver jeg at slippe ud af det. Hvilket dog er svært, når folk hele tiden minder en om det.. Selv her, hvor folk er afstands tagende fra netop sådan opførelse. :)

Can't we all just be friends? Ville sgu være rart. :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Syntes da netop, at et par af de kommentarer her i tråden desværre viser, at det vist ikke kun er på 4sound folk er lidt "skarpe"(Artoisk) i replikken.

Men kunne i ikke være søde evt, at holde jer til min tråds topic..?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Jo da - jeg elsker det som en god konkurrence kan medføre..
Jeg synes det er fedt at høre noget musik fra folk, som manglede en eller anden motivation for at udgive noget, og i den respekt, så har jeg heller ikke noget imod sangkonkurrencer som f.eks. X-faktor, for på trods af at det er komplet kikset på det musiske felt, og at jeg aldrig ville have i sinde at selv stille op, eller bare se det, så kan man dog finde talent i den enorme flok af får, som bare vil have deres 15 minutes of shame, øh, fame. :)

Jeg er ikke for fin til ikke at deltage i en konkurrence, forudsat at jeg har det sjovt med det. :)

Og jeg havde det dælme sjovt med at lave Zombie. :D
(Et nummer som vil have været blevet lavet, ligegyldigt om der var en konkurrence eller ej..)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Sasha »

[quote="Laetus"]Nu hvor denne tråd alligevel ser ud til, at den ikke kan reddes, vil jeg desuden lige pointere en enkelt ting..
Prøver ikke på at trække alt det kontrovers vedr. min person fra 4sound's forum her over, fordi helt ærligt, så er jeg helt enig med Sasha i, at det er noget værre Arto lort, og personligt prøver jeg at slippe ud af det. Hvilket dog er svært, når folk hele tiden minder en om det.. Selv her, hvor folk er afstands tagende fra netop sådan opførelse. :)

Can't we all just be friends? Ville sgu være rart. :) [/quote]

Så forstår jeg sgu´ helt ærligt slet ikke din fremfærd...???

Og nu er man jo desværre ikke altid herre over, om folk gider være venner med én. Men man kan da selvfølgelig selv gøre sit til at gøde jorden efter bedste evne.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Sasha skrev:Så forstår jeg sgu´ helt ærligt slet ikke din fremfærd...???
Nah.. Få gør. Min færd er kringlet når den er bedst. Jo mindre seriøs man tager mig, jo lettere er det at følge med. :p
Og nu er man jo desværre ikke altid herre over, om folk gider være venner med én. Men man kan da selvfølgelig selv gøre sit til at gøde jorden efter bedste evne.
Det er jo det. :p

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af fortytwo »

[quote="Laetus"]Heh, sådan går det jo nogle gange.. Jeg er forresten banned i en uge på 4sound, bare fordi at en mod lige synes jeg havde brug for en pause.. Oh well. :) [/quote]
Skal vi ikke bare lade den stå lidt..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af fortytwo »

[quote="Loomer"][quote="Laetus"][quote="CobraPizza"]Jeg synes da det er fint at holde 4sound 4 themselves.. Ønsker man at være derovre kan man jo passende oprette en konto derovre. Jeg tror da heller ikke at "alt for damerne" forummet, gider at have links til "sirene" (eller andet damemagasin).. Er det ikke ok at holde skidt fra kanel og lade os "osteklokke-freaks" være osteklokke-freaks[/quote]

Tja, jeg går ind for at alle skal have lov til at være til... Jeg går ikke ind for racisme, patriotisme, nationalisme og lignende, som udelukker mangfoldighed. :D [/quote]

Det bliver du ikke mindre irriterende af.

Yeah, I said it...[/quote]

Crap.. Hvorfor er der ikke en smiley der kan hi-five'e dig..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

[quote="fortytwo"]Crap.. Hvorfor er der ikke en smiley der kan hi-five'e dig..[/quote]

Mangler bare at du skriver +1 - så er vi på 4sound's forum. :)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Laetus"][quote="CobraPizza"]Jeg synes da det er fint at holde 4sound 4 themselves.. Ønsker man at være derovre kan man jo passende oprette en konto derovre. Jeg tror da heller ikke at "alt for damerne" forummet, gider at have links til "sirene" (eller andet damemagasin).. Er det ikke ok at holde skidt fra kanel og lade os "osteklokke-freaks" være osteklokke-freaks[/quote]

Tja, jeg går ind for at alle skal have lov til at være til... Jeg går ikke ind for racisme, patriotisme, nationalisme og lignende, som udelukker mangfoldighed. :D [/quote]

Kan du så ikke godt se GF som et protektionistisk forum, være uenige og så holde dig til 4sound, i stedet for at marchere ind og prøve at "frelse" os andre?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Sasha »

Laetus skrev:
Sasha skrev:Så forstår jeg sgu´ helt ærligt slet ikke din fremfærd...???
Nah.. Få gør. Min færd er kringlet når den er bedst. Jo mindre seriøs man tager mig, jo lettere er det at følge med. :p
Og nu er man jo desværre ikke altid herre over, om folk gider være venner med én. Men man kan da selvfølgelig selv gøre sit til at gøde jorden efter bedste evne.
Det er jo det. :p
Tjah, personligt kan jeg så kun sige, at jeg synes, at det går lidt halvskidt på dén front. Men OK, jeg har det sgu´ generelt også lidt halvsvært med folk, som helt bevidst ikke vil tages seriøst...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af kraen »

[quote="Laetus"][quote="Sasha"]Så forstår jeg sgu´ helt ærligt slet ikke din fremfærd...???[/quote]

Nah.. Få gør. Min færd er kringlet når den er bedst. Jo mindre seriøs man tager mig, jo lettere er det at følge med. :p
[/quote]

Jeg forstår dig heller ikke - og jeg tager dig overhovedet ikke seriøst.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Ajj helt seriøst come on!, fanme om moderatoren ikk osse putter mere brænde på bålet!

Hvad med lige at oppe dig lidt og få folk til at holde sig til topic, har spurgt flere gange nu!!

Det her er sgu bare en invitation(topic) til en sangkonkurrence..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

[quote="kraen"][quote="Laetus"][quote="Sasha"]Så forstår jeg sgu´ helt ærligt slet ikke din fremfærd...???[/quote]

Nah.. Få gør. Min færd er kringlet når den er bedst. Jo mindre seriøs man tager mig, jo lettere er det at følge med. :p
[/quote]

Jeg forstår dig heller ikke - og jeg tager dig overhovedet ikke seriøst.[/quote]

Fint.. Men nu vil jeg vende tilbage til topic. Dejlig konkurrence Hapsall. :)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af fortytwo »

[quote="Hapsall"]Ajj helt seriøst come on!, fanme om moderatoren ikk osse putter mere brænde på bålet![/quote]

Hvor..?

Sidst en moderator skrev var på side 1..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

"Laetus@ Fint.. Men nu vil jeg vende tilbage til topic. Dejlig konkurrence Hapsall. :) "
Takker,,,jeg syntes også det er sjovt at afholde disse konkurrencer, især de mange bidrag der efterhånden har været med i konkurrencerne, gør at jeg syntes det er hele arbejdet værd.. :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

[quote="fortytwo"][quote="Hapsall"]Ajj helt seriøst come on!, fanme om moderatoren ikk osse putter mere brænde på bålet![/quote]

Hvor..?

Sidst en moderator skrev var på side 1..[/quote]

Okay gik udfra at "administrator" måske også var en slags "moderator"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

[quote="Hapsall"]"Laetus@ Fint.. Men nu vil jeg vende tilbage til topic. Dejlig konkurrence Hapsall. :) "
Takker,,,jeg syntes også det er sjovt at afholde disse konkurrencer, især de mange bidrag der efterhånden har været med i konkurrencerne, gør at jeg syntes det er hele arbejdet værd.. :) [/quote]

Jeps. :)
Jeg havde i længere tid efterspurgt at folk udgav deres musik noget mere - og konkurrencen har hjulpet til med at mit ønske er blevet opfyldt.. Nu er det helt nyt musik som jeg aldrig har hørt før hver måned. :D

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Laetus@ Jeps og den kører på 5 måned nu og fortsætter..

Derfor ville det være super hvis flere fik denne gode oplevelse, som det sikkert er for mange "amatør" komponister/musiker..

Så bare kom ud af busken og deltag.. Mest fordi det er sjovt og skulle du vinde så er der jo også en lille gulerod..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Og gulerødder er sunde. :p

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Laetus"]Heh, sådan går det jo nogle gange.. Jeg er forresten banned i en uge på 4sound, bare fordi at en mod lige synes jeg havde brug for en pause.. Oh well. :) [/quote]
Skal vi ikke bare lade den stå lidt..[/quote]

Jeg kan så afsløre, at jeg skrev en harmdirrende mail på baggrund af din opførsel overfor brugeren Prinsen i tråden om ophavsret, og går ud fra at den har været medvirkende til din lille karantæne. Jeg vil i den grad foreslå dig, at du tager din opførsel på dette forum og 4sounds op til overvejelse. Du lader til gerne at ville diskutere - i så fald kan jeg anbefale harmony centrals offtopic forum. Der kan du debattere og slås med hundredetusinder af andre brugere, så meget som du lyster. Jeg synes det er hamrende irriterende at et forum der burde handle om musik, i så høj grad er kommet til at handle om dig.

Edit: Denne er selvfølgeligt henvendt til Laetus.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen