TEST: Er du dansk nok i 2011??

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Telemaster »

37 rigtige. Sådan var det vist også sidste gang. Der er godt nok mange ting, der bekymrer mig ved den test...
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Rasmus »

[quote="Funkis"]Shit 32 rigtige jeg er lige nok dansker til at måtte blive.[/quote]

Jeg fik også 32... jeg døde på alle de spørgsmål om regler i folketinget o.s.v... shit mand...



Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Nicolai »

38/40 (hvis altså hvert rigtigt svar giver et point, men det mener jeg, jeg så, det gør).

Kiksede FT'ets udvalg samt antal regioner (særligt flov over sidstnævnte :oops: )
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Nicolai »

er det ikke Mogens Camre, der er præst.. han skulle tvinges til at vie de første..
Mig bekendt er det Jesper Langballe (ham den gamle med piben)?

Edit: too slow.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Jens H »

Hans fætter Søren Krarup er vist også præst.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Nicolai »

[quote="Jens H"]Hans fætter Søren Krarup er vist også præst.[/quote]

Det er vist rigtigt. Der er da nu ikke meget næstekærlighed fra langballes side. Måske han ladder kristendommen blive uden for folketingssalen?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen