Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="efrandsen"]NO: Så bor jeg i Kbh!

[/quote]

Tillad mig at udtrykke min dybeste medfølelse.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Sasha"][quote="efrandsen"]NO: Så bor jeg i Kbh!

[/quote]

Tillad mig at udtrykke min dybeste medfølelse.[/quote]
Hehe.. Jeg er jo fra Skive oprindeligt, så tænkte, at jeg lige ville prøve lidt af det der storby - det dækker Aarhus, som jeg de sidste par år har boet i, ikke rigtigt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Så er hele huset gjort hovedrent! Det tog godt en uge :lol: - når man næsten aldrig er hjemme kan der godt nok hurtigt blive rodet, så er det dælme skønt at se, hvordan det KAN se ud.

Og så det evindelige løfte: Denne gang holder jeg det pænt og ryddeligt, så det ikke skal tage en hel uge næste gang igen! (Yeah, right...)

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Fundet plads til BCen?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: N'Doye 8-)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"]Fundet plads til BCen?[/quote]

Yes. Og til de andre, der lå og flød - alle guitarer er på væggene eller i stativer henne ved forstærkeren :)

Jeg er faktisk blevet lidt overrasket over den. Halsen er rigtig behagelig, dejlig vægt, god balance. Med en justering og nogle ondere pickupper kunne den blive meget fed :)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO; Vi flyver hjem til kbh i aften! Jeg glæder mig af en eller anden grund pisse meget til at komme hjem. Enten er jeg tilpas træt af den amerikanske mad, ellers er det at jeg har 2 pisse fede guitarer med mig. Ellers er det fordi min lille nyfødte niece venter, eller fordi der venter nogle fede opgaver derhjemme.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: OB !!!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Rasmus"]NO; Vi flyver hjem til kbh i aften! Jeg glæder mig af en eller anden grund pisse meget til at komme hjem. Enten er jeg tilpas træt af den amerikanske mad, ellers er det at jeg har 2 pisse fede guitarer med mig. Ellers er det fordi min lille nyfødte niece venter, eller fordi der venter nogle fede opgaver derhjemme.[/quote]

Nye guitarer? Sig frem, beret, fortæl?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Rasmus"]NO; Vi flyver hjem til kbh i aften! Jeg glæder mig af en eller anden grund pisse meget til at komme hjem. Enten er jeg tilpas træt af den amerikanske mad, ellers er det at jeg har 2 pisse fede guitarer med mig. Ellers er det fordi min lille nyfødte niece venter, eller fordi der venter nogle fede opgaver derhjemme.[/quote]

Nye guitarer? Sig frem, beret, fortæl?[/quote]
Jaaaa... det haster vel ikke mere end det jager.:-)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

JO

men jeg kender nu godt det der med at glæde sig til at komme hjem :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"][quote="GuitaRasmus"][quote="Rasmus"]NO; Vi flyver hjem til kbh i aften! Jeg glæder mig af en eller anden grund pisse meget til at komme hjem. Enten er jeg tilpas træt af den amerikanske mad, ellers er det at jeg har 2 pisse fede guitarer med mig. Ellers er det fordi min lille nyfødte niece venter, eller fordi der venter nogle fede opgaver derhjemme.[/quote]

Nye guitarer? Sig frem, beret, fortæl?[/quote]
Jaaaa... det haster vel ikke mere end det jager.:-)[/quote]

Nej, det gør det ikke.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: 3dages spillejob her i weekenden..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"][quote="Kimling"]Fundet plads til BCen?[/quote]

Yes. Og til de andre, der lå og flød - alle guitarer er på væggene eller i stativer henne ved forstærkeren :)

Jeg er faktisk blevet lidt overrasket over den. Halsen er rigtig behagelig, dejlig vægt, god balance. Med en justering og nogle ondere pickupper kunne den blive meget fed :) [/quote]

Ja, det var jo også det, jeg sagde. Jeg er ret overbevist om, at der gemmer sig en fed guitar under al skidtet. Jeg gad bare ikke rigtig slås med den
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Førslev »

NO: så dumpede mit fine, nye, lyserøde kørekort ind af brevsprækken.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: Blåbærmarmelade på tilbud i Aldi.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Så er der styr på mit nye mini/reserve/letvægts/hygge-pedalboard i den forstand, at alle komponenter er indkøbt/klunset/fundet frem fra gemmerne :-) Det ender med Cioks Big John, TC Polytune, Boss SD-1, Danelectro Cool Cat Tremolo, Danelectro Danecho, MXR Microamp. De to Danelectro er på prøve ind til videre. Delayen har jeg haft liggende i årevis, og tremoloen købte jeg i dag for 120 spir i Øret på Nrdr. Frihavnsgade. Nu mangler jeg egentlig bare selve boardet, som jo kan være alt fra en metalrist til et skærebræt fra Ikea, når bare det ikke vejer ret meget, og er nogenlunde stabilt. Det er da skægt at rode med pedalboards - det havde jeg helt glemt :-)
So many assholes, so few bullets

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

Jeg er nået til det punkt, hvor det kun er sjovt når jeg skal have noget nyt på(hvilket er sjældent)! :/ Lyder som et ganske fornuftigt board :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg har netop modtaget første del, til mit nye, lille board: Electro-Harmonix Stereo Pulsar. Det bliver spændende at høre, hovrdan sådan én lyder.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="kasperploug"]Jeg er nået til det punkt, hvor det kun er sjovt når jeg skal have noget nyt på(hvilket er sjældent)! :/ Lyder som et ganske fornuftigt board :) [/quote]

Yes, jeg har heller ikke rigtig gidet det i et stykke tid, sikkert fordi jeg jo har et bræt i forvejen, der fungerer aldeles glimrende. Jeg vil da heller ikke udelukke, at denne pludselige energi og aktivitet kan skyldes den kendsgerning, at jeg har haft sommerferie i lidt over en måned :-)
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen