Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Når det ikke er muligt at købe et enkelt nummer fra iTunes uden at købe hele albummet. Jeg gider ærlig talt ikke betale 84 kr. for Fantastic Four soundtracket når jeg kun er interesseret i 1 nummer. Øv

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Baroner. Så skifter man stille og roligt strenge, og så hopper én af de åndsvage fætre op og væk. Hvordan fanden skal jeg finde den igen?

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

NN: Fandme uheldigt når både grafikkort og muligvis også enten motherboard og/eller cpu går kold samtidig og man ikke lige har en ekstra stationær computer ved hånden til at prøve hardware af på, for at kunne finde fejlen.. Nå men skærmkort bestilt, så må pc-service center jagtvej drengene ordne resten. Crap

NO: Stadig helt vildt optur over den nye strat :) og Chopper pickuppen i øvrigt også. Fuck det lyder rart i mine ører

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Dannyboy"]NN: Fandme uheldigt når både grafikkort og muligvis også enten motherboard og/eller cpu går kold samtidig og man ikke lige har en ekstra stationær computer ved hånden til at prøve hardware af på, for at kunne finde fejlen.. Nå men skærmkort bestilt, så må pc-service center jagtvej drengene ordne resten. Crap

NO: Stadig helt vildt optur over den nye strat :) og Chopper pickuppen i øvrigt også. Fuck det lyder rart i mine ører[/quote]

Så må du jo lade være med at overclocke det for at kunne spille din PSYCHO grafik spil! :)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Var nede i øvelokalet for at spille lidt i dag, bare for mig selv, og jeg kunne slet ikke få det til at lyde som jeg gerne ville. Når jeg havde fundet en god lyd til en bestemt guitar eller pedal, så passede det overhovedet ikke med en anden :(

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Der går som regel årevis imellem, men lige nu sidder jeg igen med nedtur over, at jeg ikke fulgte bedre med i tysk i skolen. Sådan en Fulltone OCD er tilsyneladende ikke til at opdrive i DK, men på tysk eBay er der indtil flere på bud; endda til rimelige priser. Jeg magter bare ikke at skulle gennemføre sådan en handel, med Google Translate som mellemmand.
Hvis nogen har lyst, og evner, til at gennemføre sådan en handel for mig, så hold jer endelig ikke tilbage.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Der går som regel årevis imellem, men lige nu sidder jeg igen med nedtur over, at jeg ikke fulgte bedre med i tysk i skolen. Sådan en Fulltone OCD er tilsyneladende ikke til at opdrive i DK, men på tysk eBay er der indtil flere på bud; endda til rimelige priser. Jeg magter bare ikke at skulle gennemføre sådan en handel, med Google Translate som mellemmand.
Hvis nogen har lyst, og evner, til at gennemføre sådan en handel for mig, så hold jer endelig ikke tilbage.[/quote]

Prøv da at skrive til dem på engelsk - jeg har købt flere ting på tysk ebay og jeg kan ikke et ord tysk...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]NN: Der går som regel årevis imellem, men lige nu sidder jeg igen med nedtur over, at jeg ikke fulgte bedre med i tysk i skolen. Sådan en Fulltone OCD er tilsyneladende ikke til at opdrive i DK, men på tysk eBay er der indtil flere på bud; endda til rimelige priser. Jeg magter bare ikke at skulle gennemføre sådan en handel, med Google Translate som mellemmand.
Hvis nogen har lyst, og evner, til at gennemføre sådan en handel for mig, så hold jer endelig ikke tilbage.[/quote]

Prøv da at skrive til dem på engelsk - jeg har købt flere ting på tysk ebay og jeg kan ikke et ord tysk...[/quote]

Okay ... min eneste erfaring med tysk eBay, var en (kort) korrospondance på så gebrokkent engelsk, at det næsten havde været nemmere på tysk ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]NN: Der går som regel årevis imellem, men lige nu sidder jeg igen med nedtur over, at jeg ikke fulgte bedre med i tysk i skolen. Sådan en Fulltone OCD er tilsyneladende ikke til at opdrive i DK, men på tysk eBay er der indtil flere på bud; endda til rimelige priser. Jeg magter bare ikke at skulle gennemføre sådan en handel, med Google Translate som mellemmand.
Hvis nogen har lyst, og evner, til at gennemføre sådan en handel for mig, så hold jer endelig ikke tilbage.[/quote]

Prøv da at skrive til dem på engelsk - jeg har købt flere ting på tysk ebay og jeg kan ikke et ord tysk...[/quote]

Okay ... min eneste erfaring med tysk eBay, var en (kort) korrospondance på så gebrokkent engelsk, at det næsten havde været nemmere på tysk ...[/quote]

Det er også min erfaring. ellers kan jeg hjælpe.


Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]Hvad med en ny?

<a href="http://www.musik-schmidt.de/gb-Fulltone-OCD.html" rel="nofollow">http://www.musik-schmidt.de/gb-Fulltone-OCD.html</a> [/quote]

Ja, men kan man spare lidt på at købe brugt, så er det da klart at foretrække.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="MacG"] ... ellers kan jeg hjælpe.[/quote]

For real? PM mig lige, så.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]NN: Der går som regel årevis imellem, men lige nu sidder jeg igen med nedtur over, at jeg ikke fulgte bedre med i tysk i skolen. Sådan en Fulltone OCD er tilsyneladende ikke til at opdrive i DK, men på tysk eBay er der indtil flere på bud; endda til rimelige priser. Jeg magter bare ikke at skulle gennemføre sådan en handel, med Google Translate som mellemmand.
Hvis nogen har lyst, og evner, til at gennemføre sådan en handel for mig, så hold jer endelig ikke tilbage.[/quote]

Prøv da at skrive til dem på engelsk - jeg har købt flere ting på tysk ebay og jeg kan ikke et ord tysk...[/quote]

Ellers er der Danelectros Transparent Overdrive, der vist skulle lyde meget lig OCD'en.

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

Koldt vand i blodet Godspeed. OCD plejer at dukke op på dba hele tiden til meget rimelige priser. Jeg har selv lige fået en OCD v4 ind af døren, som jeg skal bruge fordi min bassist hele tiden stjæler den anden jeg har (v3). Men det var så en byttehandel med en anden pedal jeg havde på dba. Tålmodighed, hvis du skal handle brugt..

Men hey, jeg shopper virkelig meget på eBay.de og eBay.co.uk og har aldrig haft problemer. Hvilken pedal er det du vil byde på? Jeg kan da også godt lige hjælpe hvis det er. Ring til mig på 20713666, eller smid mig en PM

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

..

<a href="http://shop.ebay.de/i.html?rt=nc&LH_Pre ... m283&gbr=1" rel="nofollow">http://shop.ebay.de/i.html?rt=nc&LH_Pre ... 3&gbr=1</a>

Jeg kan se at en af dem som ryger i aften tager 10€ for DK shipping. Det er jo meget rimeligt. Den anden kan du jo bare lige maile og høre om han/hun ikke vil sende den til dk? Der ryger også to i morgen aften ka jeg se

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af udepost »

godspeed: der er stor forskel på sælgerne på ebay.de. nogen kan ikke engelsk, og andre kan ligeså meget som alle andre. ha lidt tålmodighed, og hvis du ikke får den første, så får du den næste. fragt er som regel ret billig, men svinger meget. bemærk også lige at de færreste tager paypal, så du skal lave bankoverførsel. det kan godt koste et par hundrede at overføre til udlandet, men det afhænger af din bank. og, så undersøg lige hvilket version af ocd du skal ha, der er vist noget med at de ikke fungerer lige godt med alle andre pedaler...

/søren

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="udepost"]godspeed: der er stor forskel på sælgerne på ebay.de. nogen kan ikke engelsk, og andre kan ligeså meget som alle andre. ha lidt tålmodighed, og hvis du ikke får den første, så får du den næste. fragt er som regel ret billig, men svinger meget. bemærk også lige at de færreste tager paypal, så du skal lave bankoverførsel. det kan godt koste et par hundrede at overføre til udlandet, men det afhænger af din bank. og, så undersøg lige hvilket version af ocd du skal ha, der er vist noget med at de ikke fungerer lige godt med alle andre pedaler...

/søren[/quote]

Vil du ikke lige uddybe det med "versioner" af OCD's, jeg har 1 og 4 nemlig...

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af udepost »

det kan jeg nok ikke, for jeg aner ikke meget om det, og jeg har aldrig selv ejet en ocd. jeg har bare "hørt tale om", at der er noget med at forskellige versioner kan opføre sig underligt med nogle pedaler. eksv. t-rex replica...

/søren

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="udepost"]godspeed: der er stor forskel på sælgerne på ebay.de. nogen kan ikke engelsk, og andre kan ligeså meget som alle andre. ha lidt tålmodighed, og hvis du ikke får den første, så får du den næste. fragt er som regel ret billig, men svinger meget. bemærk også lige at de færreste tager paypal, så du skal lave bankoverførsel. det kan godt koste et par hundrede at overføre til udlandet, men det afhænger af din bank. og, så undersøg lige hvilket version af ocd du skal ha, der er vist noget med at de ikke fungerer lige godt med alle andre pedaler...

/søren[/quote]

Jeg synes det er ret sjældent at der ikke bruges PayPal, men jeg kan godt se at det er tilfældet med dem der ligger her. De tager alle kun bankoverførsel. Men det er jo bare at smide en mail gennem "ask seller a question" nede i bunden af annoncen. Folk plejer generelt at være ret flinke på eBay. Det er i hvert fald min erfaring

Jeg har i øvrigt en OCD v3 og en v4. Man kan godt høre at det er samme boldgade, men der er nu alligevel en ret stor forskel. Nu har jeg kun øvet med 4'eren en enkelt gang, men jeg kan da allerede nu sige at det er en fremragende pedal, som jeg ikke ville tøve med at tage under armen, hvis jeg kun måtte tage én enkelt pedal med på et job. Præcis som jeg har det med v3

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"][quote="MacG"] ... ellers kan jeg hjælpe.[/quote]

For real? PM mig lige, så.[/quote]

Ups, Undskyld, den overså jeg. Men det ser ud til at du har fået fin rådgivning. Ellers står tilbuddet ved magt. Bare PM.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen