Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"]Q: Mangler der ikke en masse her? Og hvor findes "originalen"?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.musikipedia.dk/balle-parloer ... parloer</a><!-- m -->[/quote]

Han skriver jo den er fra Aages forum ;) [/quote]

Ja, så langt var jeg med ... men jeg husker den bare som mere omfangsrig. Men det er måske bare mig ... ?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

Der var vist en del på GF mark I. RIP.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

SPG: ER der nogen herinde der har prøvet at hente Xcode fra Appstore? Jeg har forgæves prøvet siden i går, og den går i stå ved 2.2 GB! Jeg har fået startet den forfra, men den siger bare jeg skal tjekke mit internet og trykke prøv igen, eller annuller.
Hvad skal jeg gøre?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Rasmus"]SPG: ER der nogen herinde der har prøvet at hente Xcode fra Appstore? Jeg har forgæves prøvet siden i går, og den går i stå ved 2.2 GB! Jeg har fået startet den forfra, men den siger bare jeg skal tjekke mit internet og trykke prøv igen, eller annuller.
Hvad skal jeg gøre?[/quote]

Hent den fra deres hjemmeside i stedet for...

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="Turtle"][quote="Rasmus"]SPG: ER der nogen herinde der har prøvet at hente Xcode fra Appstore? Jeg har forgæves prøvet siden i går, og den går i stå ved 2.2 GB! Jeg har fået startet den forfra, men den siger bare jeg skal tjekke mit internet og trykke prøv igen, eller annuller.
Hvad skal jeg gøre?[/quote]

Hent den fra deres hjemmeside i stedet for...[/quote]
kan man det?
Skal man så ikke være Apple developer?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Rasmus"][quote="Turtle"][quote="Rasmus"]SPG: ER der nogen herinde der har prøvet at hente Xcode fra Appstore? Jeg har forgæves prøvet siden i går, og den går i stå ved 2.2 GB! Jeg har fået startet den forfra, men den siger bare jeg skal tjekke mit internet og trykke prøv igen, eller annuller.
Hvad skal jeg gøre?[/quote]

Hent den fra deres hjemmeside i stedet for...[/quote]
kan man det?
Skal man så ikke være Apple developer?[/quote]

Jo, men det koster ikke noget...

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

Hmm jeg mener bare der stod det kostede $99. :(

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Rasmus"]Hmm jeg mener bare der stod det kostede $99. :( [/quote]

Det er kun, hvis du skal have en licens til at distribuere iOS-apps. Du kan registrere dig gratis på developer.apple.com og der kan du downloade Xcode til både mac og iOS... (Sådan har det i hvert fald været så sent som i januar)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="Turtle"][quote="Rasmus"]Hmm jeg mener bare der stod det kostede $99. :( [/quote]

Det er kun, hvis du skal have en licens til at distribuere iOS-apps. Du kan registrere dig gratis på developer.apple.com og der kan du downloade Xcode til både mac og iOS... (Sådan har det i hvert fald været så sent som i januar)[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://developer.apple.com/programs/">h ... ograms/</a><!-- m -->

Det er umiddelbart de valgmuligheder jeg har?

Ups, jeg har måske fundet det rigtige sted! :)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

Latterligt at have købt det, og så ikke kunne hente det. Er der returret i appstore? :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Rasmus"][quote="Turtle"][quote="Rasmus"]Hmm jeg mener bare der stod det kostede $99. :( [/quote]

Det er kun, hvis du skal have en licens til at distribuere iOS-apps. Du kan registrere dig gratis på developer.apple.com og der kan du downloade Xcode til både mac og iOS... (Sådan har det i hvert fald været så sent som i januar)[/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://developer.apple.com/programs/">h ... ograms/</a><!-- m -->

Det er umiddelbart de valgmuligheder jeg har?

Ups, jeg har måske fundet det rigtige sted! :) [/quote]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://developer.apple.com/programs/reg ... gister/</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Rasmus"]Latterligt at have købt det, og så ikke kunne hente det. Er der returret i appstore? :) [/quote]

Latterligt, at de tager penge for det, når det ligger til gratis download på deres hjemmeside! Jeg aner ikke, om der er returret, jeg har ikke brugt AppStore på mac'en endnu...

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="Turtle"][quote="Rasmus"]Latterligt at have købt det, og så ikke kunne hente det. Er der returret i appstore? :) [/quote]

Latterligt, at de tager penge for det, når det ligger til gratis download på deres hjemmeside! Jeg aner ikke, om der er returret, jeg har ikke brugt AppStore på mac'en endnu...[/quote]
Det er så en nyere version de sælger i app-store, men det kan man jo ikke bruge til noget når den ikke er til at få hentet ned :) Den kostede kun 30kr, så det er ikke fordi at budgettet bliver sprængt. Men det er rent principielt. :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Rasmus"][quote="Turtle"][quote="Rasmus"]Latterligt at have købt det, og så ikke kunne hente det. Er der returret i appstore? :) [/quote]

Latterligt, at de tager penge for det, når det ligger til gratis download på deres hjemmeside! Jeg aner ikke, om der er returret, jeg har ikke brugt AppStore på mac'en endnu...[/quote]
Det er så en nyere version de sælger i app-store, men det kan man jo ikke bruge til noget når den ikke er til at få hentet ned :) Den kostede kun 30kr, så det er ikke fordi at budgettet bliver sprængt. Men det er rent principielt. :) [/quote]

Hvordan nyere? Hvis du er registreret har du da vist altid adgang til de nyeste incl. betaer for kommende os'er...

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

[quote="Turtle"]

Hvordan nyere? Hvis du er registreret har du da vist altid adgang til de nyeste incl. betaer for kommende os'er...[/quote]

HMM, det ved jeg sku' ikke... Der står det er Xcode 4, og den jegh er har hentet hedder vist 3.2...
Men det virker.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Q: Jeg er blevet tilbudt en Trace Elliot Speed Twin top i bytte for min Flying V. Hvad er sådan en TE egentlig værd?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af thomasrytter »

A: Jeg synes jeg har set dem tidligere til omkring 5k brugt.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

Okay - Jamen så er det jo en udemærket handel for mig.
Skal op og prøve den i morgen så :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Swampthing »

Jeg har fået min Bassman hjem idag, den fungerer fint, MEN :

Q : Skal de 2 store rør (udgangsrør går jeg ud fra) lyse blåt i bunden når jeg går ud af standby ? Den brummer også i den forbindelse, også når ikke er instrumentkabel i.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Telemaster »

[quote="Swampthing"]Jeg har fået min Bassman hjem idag, den fungerer fint, MEN :

Q : Skal de 2 store rør (udgangsrør går jeg ud fra) lyse blåt i bunden når jeg går ud af standby ? Den brummer også i den forbindelse, også når ikke er instrumentkabel i.[/quote]

Jeg ved ikke noget om rørene, men jeg ved lidt om brum i en Bassman :-) Den brummer - men ikke ret meget - og især, hvis du har skruet et stykke op. Skru gerne helt ned for den kanal, du ikke bruger, for den støjer også, hvis der er skruet op.
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen