Invitation til dyst...

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]Jeg kan så afsløre, at jeg skrev en harmdirrende mail på baggrund af din opførsel overfor brugeren Prinsen i tråden om ophavsret, og går ud fra at den har været medvirkende til din lille karantæne. Jeg vil i den grad foreslå dig, at du tager din opførsel på dette forum og 4sounds op til overvejelse. Du lader til gerne at ville diskutere - i så fald kan jeg anbefale harmony centrals offtopic forum. Der kan du debattere og slås med hundredetusinder af andre brugere, så meget som du lyster. Jeg synes det er hamrende irriterende at et forum der burde handle om musik, i så høj grad er kommet til at handle om dig.

Edit: Denne er selvfølgeligt henvendt til Laetus.[/quote]

Jeg har faktisk lavet en aftale med Bender 2.0 om, at jeg opfører mig pænt fremover, og han lovede til gengæld, at han vil se lidt nærmere på de som starter kontrovers i mine tråde. Jeg kan meget let opføre mig pænt, eneste det kræver er at jeg ignorere folk som Prinsen o.l., når de blander sig i mine tråde. :)

Jeg ønsker ikke at slås eller diskutere på den barnagtige måde som ofte har huseret på 4sounds forum, og som der desværre også har været noget af i denne tråd.. Nu ved jeg at det lyder som et tomt løfte baseret på hvordan denne tråd er endt - men jeg har bestemt i sinde at der skal ændres på den her adfærd.

Det var desuden ikke en tråd om ophavsret, men en tråd der efterspurgte et komponist forum.
(Off topic på 4sound, såvel som her, behøver nødvendigvis ikke omhandle musik.... Derfor hedder det off topic :) )

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Moderator!! få så folk til at holde sig til topic!!!

Fatter det simpelthen ikk, hvor svært kan det være mand!!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Sasha »

[quote="Laetus"] Nu ved jeg at det lyder som et tomt løfte baseret på hvordan denne tråd er endt - men jeg har bestemt i sinde at der skal ændres på den her adfærd.[/quote]

Fin hensigt! Fuld opbakning herfra!

Men hvordan er det nu, man siger? Noget i stil med "Action speaks louder than words" eller noget i dén stil..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Sorry Hapsall.. Men bliver nød til at give modsvar når jeg står for tiltale. Ser det som uhøflig at lade være når folk taler direkte til en, hvilket er lidt en dobbeltsiddet mønt, for det er også uhøflig overfor dig at blive ved. Sidste - I promise. :)

[quote="Sasha"]Men hvordan er det nu, man siger? Noget i stil med "Action speaks louder than words" eller noget i dén stil..?[/quote]

Enig - men så skal banned lige ophøre først. :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Sasha »

Øøøhhh...???

Mig bekendt er du da ikke bandlyst her (endnu da)..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

[quote="Sasha"]Øøøhhh...???

Mig bekendt er du da ikke bandlyst her (endnu da)..?[/quote]

Omtalte 4sound. :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Sasha »

Jamen, så er vi jo tilbage til dét med at "slæbe lorten med herover"...

Personligt er jeg flintrende ligeglad med, hvordan du og andre opfører sig på hos 4Sound eller ude blandt de hundredtusindtallige hober på andre fora. I mit sidste indlæg hentydede jeg udelukkende til denne lille "osteklokke", som du kalder det.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Jamen.. Så vil jeg da være den første der tager faklen, og vender tilbage til topic..

Hvad er det nu præmien er Hapsall? Om ikke andet, så kan vi vel også tale om hvad man får ud af det. :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

Jamen det skal du da få af vide så..Det er i denne måned et par fine Prodipe pro8 studiemonitors

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af fortytwo »

[quote="Laetus"]Jeg har faktisk lavet en aftale med Bender 2.0 om, at jeg opfører mig pænt fremover, og han lovede til gengæld, at han vil se lidt nærmere på de som starter kontrovers i mine tråde. Jeg kan meget let opføre mig pænt, eneste det kræver er at jeg ignorere folk som Prinsen o.l., når de blander sig i mine tråde. :)

Jeg ønsker ikke at slås eller diskutere på den barnagtige måde som ofte har huseret på 4sounds forum, og som der desværre også har været noget af i denne tråd.. Nu ved jeg at det lyder som et tomt løfte baseret på hvordan denne tråd er endt - men jeg har bestemt i sinde at der skal ændres på den her adfærd.[/quote]

Man kan også bare tage en dyb indånding, og så ignorere folk..

Nogle gange kræver det, at begå sig på div. fora på internettet dyb selvindsigt, og en selvdisiplin, og en god trang til, at stikke fingeren i jorden, inden man svarer..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="fortytwo"]
Nogle gange kræver det, at begå sig på div. fora på internettet dyb selvindsigt, og en selvdisiplin, og en god trang til, at stikke fingeren i jorden, inden man svarer..[/quote]
Ligesom i den virkelige verden... Ytringsfrihed er ikke det samme som at have en pligt til at ytre sig...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af fortytwo »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="fortytwo"]
Nogle gange kræver det, at begå sig på div. fora på internettet dyb selvindsigt, og en selvdisiplin, og en god trang til, at stikke fingeren i jorden, inden man svarer..[/quote]
Ligesom i den virkelige verden... Ytringsfrihed er ikke det samme som at have en pligt til at ytre sig...[/quote]
Pligt og pligt.. Nogle gange tror jeg efterhånden, at det her internet har genereret en ny sygdom.. Nemli trangen til, at skulle have en mening om alt, og derfor bør kommentere alt..

Billede
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Anonym »

[quote="Hapsall"]Jamen det skal du da få af vide så..Det er i denne måned et par fine Prodipe pro8 studiemonitors[/quote]

Fed præmie... Håber jeg vinder den - kunne sgu godt bruge sådan et par. :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Invitation til dyst...

Indlæg af Smittefar »

MODERATOR ON

Hapsall har flere gange bedt om, at man holder sig til trådens emne, og det skal vi som forumbrugere respektere. Jeg låser tråden nu - Den har vist også efterhånden tjent sit formål som reklame for, at der kører en sangkonkurrence ovre på Aage.

Jeg ville gerne rydde op i tråden, men det har jeg altså ikke tid til.

Haps - hvis du vil have genåbnet tråden kan du bare sige til - En anden gang, vil jeg bare gøre dig opmærksom på, at på dette forum har trådstartere faktisk selv adgang til at låse deres tråde - men de kan ikke låse dem op igen (med mindre de er moderatorer)
Modded guitars were crap right out of the factory

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen