Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Telemaster"]
Er der nogle af jer andre, der ulejliger jer med at give nye ting en chance, selvom I har en formodning om, at nok ikke lige er noget? Jeg prøver virkelig, og ind imellem giver det sgu pote, og jeg bliver klogere, selvom jeg er en gammel, fordomsfuld, indebrændt og bitter stodder :-D[/quote]

Ja, det gør jeg tit. Jeg ejer af samme grund også en CD med John Mayer. Det fænger dog ikke mig på nogen måde, men det kan jo være, det kommer med alderen. Eller......

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="Telemaster"]
Er der nogle af jer andre, der ulejliger jer med at give nye ting en chance, selvom I har en formodning om, at nok ikke lige er noget? Jeg prøver virkelig, og ind imellem giver det sgu pote, og jeg bliver klogere, selvom jeg er en gammel, fordomsfuld, indebrændt og bitter stodder :-D[/quote]

Det har jeg gjort med Dire Straits og Johnny Cash, og jeg har ikke fortrudt det.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Telemaster"]
Er der nogle af jer andre, der ulejliger jer med at give nye ting en chance, selvom I har en formodning om, at nok ikke lige er noget? Jeg prøver virkelig, og ind imellem giver det sgu pote, og jeg bliver klogere, selvom jeg er en gammel, fordomsfuld, indebrændt og bitter stodder :-D[/quote]

Jo Scor.dk, det giver også pote ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Telemaster"]
Er der nogle af jer andre, der ulejliger jer med at give nye ting en chance, selvom I har en formodning om, at nok ikke lige er noget? Jeg prøver virkelig, og ind imellem giver det sgu pote, og jeg bliver klogere, selvom jeg er en gammel, fordomsfuld, indebrændt og bitter stodder :-D[/quote]

På daglig basis, ja. Bl.a. ved at høre P3 ;)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

NA: At ha' fået lov til, at "undervise" i noget..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Telemaster"]NA: John Mayer. Jeg kan ikke lide sådan noget musik, plejer jeg at bilde mig ind, men jeg kan godt lide at høre Continuum, som jeg med en vis skepsis købte, for at tjekke ham ud. Der er sgu gode sange imellem, og jeg kan faktisk rigtig godt lide hans guitarspil, der IMO snarere bør sammenlignes med Clapton end med SRV og Hendrix, hvis det overhovedet giver mening at sammenligne med noget som helst. Det, jeg helt klart ikke kan lide, er produktionen og JMs vokal. Ikke desto mindre er det nu engang en plade, jeg ret ofte sætter på, og meget ofte hører mere end to gange i træk. Go figure.

Er der nogle af jer andre, der ulejliger jer med at give nye ting en chance, selvom I har en formodning om, at nok ikke lige er noget? Jeg prøver virkelig, og ind imellem giver det sgu pote, og jeg bliver klogere, selvom jeg er en gammel, fordomsfuld, indebrændt og bitter stodder :-D[/quote]

Det her opsummerer mit forhold til John Mayer. Som senere har udviklet sig, da jeg egentlig har lidt en svag plet for sukkersød pop. Men Continuum er den eneste Mayer plade der kan findes i dette hus, og medmindre han tager sig sammen, så forbliver det sådan.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Jeg ejer faktisk også - det var egentlig en velment gave fra en bekendt - "Continuum". Og jeg HAR virkelig prøvet at lytte og give den adskillige chancer. Men jeg tror, at det eneste, jeg opnåede, var en vis form for allergi.

Jeg er dog helt enig i, at han lyder mere á la Clapton end af SRV og i særdeleshed Hendrix.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="fortytwo"]NA: At ha' fået lov til, at "undervise" i noget..[/quote]

? uddyb

NA: Har lige fundet ud af min største svaghed ikke sidder i venstre eller højre hånd, men i koordinationen af dem begge.. min højre hånd er bagefter..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: jeg har ikke tømmermænd. Jeg er bange for, at det skyldes at jeg ikke er ædru endnu...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"]NA: jeg har ikke tømmermænd. Jeg er bange for, at det skyldes at jeg ikke er ædru endnu...[/quote]

+1 ... :?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Jeg synes Medina's nyeste hitter, Addiction, holder 100% ... må man godt det? :o
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Jeg synes Medina's nyeste hitter, Addiction, holder 100% ... må man godt det? :o[/quote]

Den skulle have været inde under drunk-posting ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Jeg synes Medina's nyeste hitter, Addiction, holder 100% ... må man godt det? :o[/quote]

Medina er topsej. Og musikken er udmærket. Faktisk temmelig 80'er. Men dét er jo også kvalitet.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Jeg synes Medina's nyeste hitter, Addiction, holder 100% ... må man godt det? :o[/quote]

Der er ingen skam i at elske musik. Medina er ret god, men nu hørte jeg lige den sang, og kan ikke abstrahere fra at sindsygt mange af de elementer der er i sangen, også bruges i mange andre af hendes sange. Melodi fraser er genbrugt, beats er genbrugt... Det er bare ærgeligt.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

I min verden er Medina placeret omtrent lige så lavt som Rasmus Seebach.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Morten M »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="GodSpeedDK"]NA: Jeg synes Medina's nyeste hitter, Addiction, holder 100% ... må man godt det? :o[/quote]

Der er ingen skam i at elske musik. Medina er ret god, men nu hørte jeg lige den sang, og kan ikke abstrahere fra at sindsygt mange af de elementer der er i sangen, også bruges i mange andre af hendes sange. Melodi fraser er genbrugt, beats er genbrugt... Det er bare ærgeligt.[/quote]
Eller 'den røde tråd'.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[youtube]Y_GViP2Rc5k[/youtube]

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

Jeg bliver bare irriteret over det der danglish hun fyrer af. Accenter pisser mig af, hvis det er ikke de sjove, som tysk eller Indisk.

Generelt er mange danske vokalister bare alt, alt for dårlige til deres engelske udtale.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"]Jeg bliver bare irriteret over det der danglish hun fyrer af. Accenter pisser mig af, hvis det er ikke de sjove, som tysk eller Indisk.

Generelt er mange danske vokalister bare alt, alt for dårlige til deres engelske udtale.[/quote]

Til gengæld er det stort set også kun danskere, der går op i at skulle lyde som englændere/amerikanere.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Loomer"]Jeg bliver bare irriteret over det der danglish hun fyrer af. Accenter pisser mig af, hvis det er ikke de sjove, som tysk eller Indisk.

Generelt er mange danske vokalister bare alt, alt for dårlige til deres engelske udtale.[/quote]

Til gengæld er det stort set også kun danskere, der går op i at skulle lyde som englændere/amerikanere.[/quote]

+1

Det er jo ikke fordi hun, eller mange andre danske kunstnere, synger på amager-engelsk. Hellere at de synger, som de nu engang gør, end at de påtager sig en falsk accent. Jeg forstår i hvert fald ikke den kritik.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen