Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: MacG gjorde mig lige opmærksom på, at Callaham laver en Strat-stol med "narrow string spacing". Dét kunne meget vel være svaret på mine problemer med båndafretning på min sorte Strat med dens smalle hals. Vi takker ærbødigst for dette hint!

NA: Prisen for sådan en stol, monteringen af den samt "generel oprydning i de ulykker, som blev begået af den sidste guitarbygger, der havde fingrene i sagen".
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Ulige Numre på Musik i Lejet her til aften :thumbup:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO: Geoffrey Teese´s kundeservice.

Et kvarter efter at jeg her søndag aften havde sendt en forsigtig forespørgsel om, hvorvidt det overhovedet var muligt at skaffe et originalt "replacement" potmeter til min RMC-1 (gevindet på det gamle potmeter var desværre blevet kvadret, da jeg rodede lidt med den), lå et sådant pakket og klar til udskibning "first thing in the morning"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: Har byttet min usælgelige grønne strat (den var til salg i 4½år)til en Laney AC30 kopi.
NO2: Forvrængning/OD lyder bedre på Laney end på min HotRod og er tillige nemmere at styre.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

[quote="Sasha"]NO: Geoffrey Teese´s kundeservice.

Et kvarter efter at jeg her søndag aften havde sendt en forsigtig forespørgsel om, hvorvidt det overhovedet var muligt at skaffe et originalt "replacement" potmeter til min RMC-1 (gevindet på det gamle potmeter var desværre blevet kvadret, da jeg rodede lidt med den), lå et sådant pakket og klar til udskibning "first thing in the morning"...[/quote]

Det kan jeg kun nikke genkendende til

Jeg havde købt min RMC wah i LA, og da jeg kom hjem til DK, synes jeg den støjede vildt meget - Jeg lavede en hurtig optagelse af støjen, og sendte den til RMC. Der kom prompte en mail tilbage, hvor de spurgte efter en adresse, så de kunne sende mig en replacement, for sådan skulle deres Wahs i hvert fald ikke lyde.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Ja, det er sgis´me fin service. Især når man tager i begtragtning, at "de" - så vidt vides - udgøres af et énmandsfirma. Det var ihvertfald chefen himself, der sad ved mailen søndag aften.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

det er lækker når der sker noget... det kan også være en fordel med en en mands virksomhed.... så halder sagen ikke ned mellem 2 stole :-)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: En lækker dag på stranden ! :thumbup:

NN: Rød på ryggen :thumbdown:

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

NO: Er begyndt at skate igen - det er ret fedt at få skøjterne på igen og hoppe rundt i skateparks, når man ikke rigtigt har gjort det de sidste seks-otte år..


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Opgraderede lige min ene Macbook Pro med en SSD i stedet for den gamle harddisk. Hold da op, det gør en stor forskel - især når man skal starte store programmer. Xcode starter på en tiendedel af tiden for den gamle disk. Jeg tør da slet ikke tænke på, hvor hurtigt, det ville være, hvis man havde en nyere maskine, der kunne klare de nye hurtige Sata-standarder :banana-wrench:

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NO: At spille originalmusik for et par tusind mennesker... :)


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Thomas Nissen
Himmelhund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Thomas Nissen »

[quote="Michael Vajhøj"]NO: At spille originalmusik for et par tusind mennesker... :)


Sent from my mønttelefon using TapaTalk[/quote]

Det lød godt; jeg var der :) René gjorde der rigtig godt :) og i er endda det, relativt, nye band, ikke?
Our music has depth, and attempts philosophical thought and meaning with discussions of infinity, eternity and mortality.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Jeps - vi har øvet to gange, det er det eneste ci har spillet sammen før i går...


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Så tager man lige tilbage til Boston i morgen - Jeg boede der et halvt år i 2005 - Jeg glæder mig til at gense byen - Denne gang dog kun en uges tid :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Michael Vajhøj"]NO: At spille originalmusik for et par tusind mennesker... :)


[/quote]

Du bliver jo helt fornuftig at høre på på dine ældre dage... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Ja ikke... :)


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Smittefar"]NO: Så tager man lige tilbage til Boston i morgen - Jeg boede der et halvt år i 2005 - Jeg glæder mig til at gense byen - Denne gang dog kun en uges tid :) [/quote]
Fedest, go' tur! Jeg kommer lige derovre fra - fed by!
See you in heaven if you make the list

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

[quote="Smittefar"]NO: Så tager man lige tilbage til Boston i morgen - Jeg boede der et halvt år i 2005 - Jeg glæder mig til at gense byen - Denne gang dog kun en uges tid :) [/quote]

Så skal du også høre More than a feeling hele vejen. Det er en ordre!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Det kan jeg vist ikke lige magte - det er trods alt en lang tur - Afrika fra Skive til Mors det går fint, men More... Hele vejen til USA???

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Sasha"][quote="Michael Vajhøj"]NO: At spille originalmusik for et par tusind mennesker... :)


[/quote]

Du bliver jo helt fornuftig at høre på på dine ældre dage... :-)[/quote]
Og nu endda forevigt på det dersens internet i form af video: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen