Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

- Uuuh, du er så fræk..!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Især iført karrygule bukser - man skal jo matche sin forstærker... ;)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Nej, den går sgu´ nok ikke med guldvest til originalmusik... :-)

Det er trods alt ikke mange alper, de har deroppe nordpå...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Sommerprojekt - at male en '82 Tokai strat, som var slebet ned af tidligere ejer (en gammel hippie, som har haft den fra ny og som synes de dér sen-70'er stripped var the shit). Det er egentlig skide hyggeligt her om sommeren og så kommer den jo også til at lyde bedre nu når den bliver sort. Det er virkelig en lækker guitar. Glæder mig til at samle den når den er helt tør og blankpoleret.

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Plexi »

NO: At se en "gentleman" sidde og demonstrere sin lyd uden så mange dikkedarer <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
Reporteren er lidt starstruck, men det kan jeg godt forstå :-) Den der lyd fra ca 1.02 hvor Mr. May skruer op kanalerne er "to die for" :mrgreen:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Nice

NO: endelig i Boston

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]Nice

NO: endelig i Boston

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.[/quote]

Det gad jeg godt. Sidste år på samme tid var jeg der. Du må op og hilse på Larry ude i guitar center.:-)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Så må du lige hjælpe mig med, hvor guitar center ligger - jeg plejer jo at gå i Daddy's (der købte jeg den grønne Les Paul), men der har jeg lige læst den her triste nyhed
Billede

NO: Er du gal, hvor er jeg vild med Boston, og hvor er det fedt, at jeg seks år efter, jeg boede her stadig kan finde rundt uden problemer. Jeg har ikke kigget på kort en eneste gang i dag, og jeg går bare direkte hen hvor jeg vil.

NO2: Det kan godt være arbejdet har betalt en lejebil, men det skal da ikke afholde mig fra at leje en cykel. Det er bare så meget nemmere at cykle i Boston end at køre i bil.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: Armen-ud-ad-vinduet guitarsolo!

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Jeg er sgu kommet ind på Engelsk på KU, selvom jeg på papiret er alt, alt for dum til den slags!

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="Loomer"]NO//

Jeg er sgu kommet ind på Engelsk på KU, selvom jeg på papiret er alt, alt for dum til den slags![/quote]

Fedt! Tillykke med det

NO: Jeg er blevet optaget på Musik på Aalborg Universitet
Det har jeg været før.
Nogle gange skal man åbenbart væk fra ting for at opdage, at man ikke kan undvære dem :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Endnu 14 dage med alle de dejlige mennesker på Grøn Koncert er veloverstået, og denne gang har det sgu været optur HELE vejen igennem. Og tak for, at det uvejr, der afbrød Langelandsfestivalen, holdt sig væk fra os.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]Så må du lige hjælpe mig med, hvor guitar center ligger - jeg plejer jo at gå i Daddy's (der købte jeg den grønne Les Paul), men der har jeg lige læst den her triste nyhed
Billede

NO: Er du gal, hvor er jeg vild med Boston, og hvor er det fedt, at jeg seks år efter, jeg boede her stadig kan finde rundt uden problemer. Jeg har ikke kigget på kort en eneste gang i dag, og jeg går bare direkte hen hvor jeg vil.

NO2: Det kan godt være arbejdet har betalt en lejebil, men det skal da ikke afholde mig fra at leje en cykel. Det er bare så meget nemmere at cykle i Boston end at køre i bil.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.[/quote]

Så vidt jeg husker, så var der altså heller ikke meget at komme efter i den der guitarbutik.

GuitarCenter ligger ude på Boylston.... ude ved siden af baseballparken ikke så langt fra Berklee. Den er ret fed, men man skal bare direkte ind i deres premium afdeling. Da jeg var der havde de jo lige fået en 72' ES-355 ind som kostede 13k. Hvilken idiot der ikke lige lagde et depositum... :clap: :clap: :clap:

Den var så væk 5 dage efter da jeg kom tilbage. Det samme var den nocaster jeg også var forelsket i.... men så var min nuværende Telecaster til gengæld dukket op, og så blev vi gode venner.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg synes sgu, Daddy's var fed, da jeg var der for seks år siden - masser af sjove nye og brugte ting - men også en del skrammel.

Jeg vil se, om jeg kan finde det der Guitar Center - Det lyder ikke svært :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

NO: Fandt min The Michael Schenker Group CD i et Laibach hylster. Troede ellers jeg havde mistet den i firmabilen for 5 år siden. Fedt!
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

NO: Det lader til at, der er en lille forfremmelse fra firmaet klar til mig inden længe. Vi skal lige have de økonomiske detaljer på plads. ;o)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="FunkyValle"]NO: Det lader til at, der er en lille forfremmelse fra firmaet klar til mig inden længe. Vi skal lige have de økonomiske detaljer på plads. ;o)[/quote]
Nu er vi ikke længere på "lader til" stadiet. Der er samtale med direktøren på mandag for at få aftalen på plads.
8-)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Ny Les Paul - HOLD NU KÆFT hvor lyder den sejt mand!! :) :) :) Yeeeeeeeeehaa

Billede af dyret

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Dannyboy"]Ny Les Paul - HOLD NU KÆFT hvor lyder den sejt mand!! :) :) :) Yeeeeeeeeehaa

Billede af dyret[/quote]
R8?

Jeg havde egentlig en kommentar med guitarer og underbukser, men jeg tror slet ikke jeg ejer så mange par underbukser :-D
See you in heaven if you make the list

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Stevi"][quote="Dannyboy"]Ny Les Paul - HOLD NU KÆFT hvor lyder den sejt mand!! :) :) :) Yeeeeeeeeehaa

Billede af dyret[/quote]
R8?

Jeg havde egentlig en kommentar med guitarer og underbukser, men jeg tror slet ikke jeg ejer så mange par underbukser :-D[/quote]

Hehe :clap:

Jeg er virkelig glad for denne her! Nu kommer det lange sure slæb så - at skulle sælge alle de andre guitarer, påmær denne og selvf. min sorte strat. Det kræver lidt tålmodighed her anno 2012, medmindre man virkelig gerne vil miste penge..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen