Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"]NO: Et nyt projekt er under opsejling, og jeg har store forventninger og stor lyst til at give den en skalle med det. Jeg tror, det bliver pikkehamrende fedt :-) Der bliver uden tvivl massiv reklame for det her på stedet, når der er noget konkret at reklamere for.
NN: Det betyder desværre, at jeg ser mig nødsaget til at drosle betragteligt ned for andre msuikalske projekter, som jeg ellers har haft en god fornemmelse med.[/quote]


Fortæl, fortæl - hvad er det for noget?[/quote]

Originalmusik med undertegnede som sanger og medsangsskriver sammen med en gammel ven. Vi er jo overhovedet ikke startet endnu, men jeg er meget sikker på, at det bliver fedt. Genren er endnu uklar, men mon ikke det bliver noget med guitar... :-) Vi har kun lige haft en indledende snak og et håndtryk på, at vi starter op snarest.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"]NMO: Volt har fået et job på Kellerdirk, d. 9 oktober, som et prøvejob med henblik på fast tjans - det er så sindssygt fedt mand. :D [/quote]

Fedt - så kan man måske endelig få hørt det :-) Nu er det i hvert fald skrevet i kalenderen.
So many assholes, so few bullets

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"]NO: Et nyt projekt er under opsejling, og jeg har store forventninger og stor lyst til at give den en skalle med det. Jeg tror, det bliver pikkehamrende fedt :-) Der bliver uden tvivl massiv reklame for det her på stedet, når der er noget konkret at reklamere for.
NN: Det betyder desværre, at jeg ser mig nødsaget til at drosle betragteligt ned for andre msuikalske projekter, som jeg ellers har haft en god fornemmelse med.[/quote]


Fortæl, fortæl - hvad er det for noget?[/quote]

Originalmusik med undertegnede som sanger og medsangsskriver sammen med en gammel ven. Vi er jo overhovedet ikke startet endnu, men jeg er meget sikker på, at det bliver fedt. Genren er endnu uklar, men mon ikke det bliver noget med guitar... :-) Vi har kun lige haft en indledende snak og et håndtryk på, at vi starter op snarest.[/quote]
Skulle vi ikke lege at det så var Nikolaj Rysager? Det ville være fedt!!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Christian Mogensen"]Skulle vi ikke lege at det så var Nikolaj Rysager? Det ville være fedt!![/quote]

Det kan vi godt, men det er det ikke :-) Jeg skal spille to jobs med Nikolaj til december på hans bar i Præstø, men det er sgu nok det nærmeste, vi kommer. Kig forbi - jeg tør godt love dårlig humor og gode sange fra scenen!
So many assholes, so few bullets

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Telemaster"][quote="Christian Mogensen"]Skulle vi ikke lege at det så var Nikolaj Rysager? Det ville være fedt!![/quote]

Det kan vi godt, men det er det ikke :-) Jeg skal spille to jobs med Nikolaj til december på hans bar i Præstø, men det er sgu nok det nærmeste, vi kommer. Kig forbi - jeg tør godt love dårlig humor og gode sange fra scenen![/quote]
Ihh.. Der er fandme langt fra Århus til Præstø, men jeg vil da overveje det. Er det på Keegans?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Telemaster"][quote="Christian Mogensen"]Skulle vi ikke lege at det så var Nikolaj Rysager? Det ville være fedt!![/quote]

Det kan vi godt, men det er det ikke :-) Jeg skal spille to jobs med Nikolaj til december på hans bar i Præstø, men det er sgu nok det nærmeste, vi kommer. Kig forbi - jeg tør godt love dårlig humor og gode sange fra scenen![/quote]
Ihh.. Der er fandme langt fra Århus til Præstø, men jeg vil da overveje det. Er det på Keegans?[/quote]

Yes. Og ja, gu er der så - men forrige gang jeg spillede der, mødte jeg sgu en fra Langå, og det altså endnu længere :-) Det var en flot aften. Polle fra Snave, eller Jens Andersen, som han retteligt hedder, var der også, og så var der en midaldrende dame, der begyndte at tude, da jeg spillede The Gambler :lol:
So many assholes, so few bullets

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Telemaster"]

Yes. Og ja, gu er der så - men forrige gang jeg spillede der, mødte jeg sgu en fra Langå, og det altså endnu længere :-) Det var en flot aften. Polle fra Snave, eller Jens Andersen, som han retteligt hedder, var der også, og så var der en midaldrende dame, der begyndte at tude, da jeg spillede The Gambler :lol:[/quote]
... You had me at "Polle"...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"]NO: Et nyt projekt er under opsejling, og jeg har store forventninger og stor lyst til at give den en skalle med det. Jeg tror, det bliver pikkehamrende fedt :-) Der bliver uden tvivl massiv reklame for det her på stedet, når der er noget konkret at reklamere for.
NN: Det betyder desværre, at jeg ser mig nødsaget til at drosle betragteligt ned for andre msuikalske projekter, som jeg ellers har haft en god fornemmelse med.[/quote]


Fortæl, fortæl - hvad er det for noget?[/quote]

Originalmusik med undertegnede som sanger og medsangsskriver sammen med en gammel ven. Vi er jo overhovedet ikke startet endnu, men jeg er meget sikker på, at det bliver fedt. Genren er endnu uklar, men mon ikke det bliver noget med guitar... :-) Vi har kun lige haft en indledende snak og et håndtryk på, at vi starter op snarest.[/quote]

Fedt - det glæder jeg mig til at høre mere om. Så skal jeg vel også have installeret et sæt EMG'er i din SG, når nu du skal til at spille nümetal. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"]

Fedt - det glæder jeg mig til at høre mere om. Så skal jeg vel også have installeret et sæt EMG'er i din SG, når nu du skal til at spille nümetal. :D [/quote]

Nümetal ligger vist ikke rigtig i kortene. Det bliver sikkert det sædvanlige med akustiske instrumenter i lange baner, hippiepercussion og åndssvage korarrangementer - lyder det ikke bare fedt? :D Men EMG'ere? Jeg er som altid med på den værste.

PS. Hvis du rører min SG med det crap, får du dit ansigt med hjem i en lille pose, bror lort :twisted: Men du må da gerne installere den pick up, jeg har købt, i min banjo, når nu du er så loddeliderlig :)
So many assholes, so few bullets

Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

En rigtig fin første skoledag med min nye 2. klasse. Kun en slåskamp og et par kommentarer som:"Ok, we are bored with the guitar now"... Hmpf! Forkælede møgunger!

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

Klaus, du må lige smide datoerne for dine gigs i Præstø. Jeg har familie et stenkast derfra i Vordingborg, og det kunne jo være en god "double date".

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Jake"]Klaus, du må lige smide datoerne for dine gigs i Præstø. Jeg har familie et stenkast derfra i Vordingborg, og det kunne jo være en god "double date".

Mvh Jake[/quote]

Sågerne: 10/12 og 17/12 :thumbup: Kig endelig ind - det kunne være hyggeligt! Og i det hele taget kan jeg da anbefale stedet: god mad, masser af skærme med sport, live musik og mange gode øl på fad og flaske.
So many assholes, so few bullets

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: Del Amitri. Hold nu kæft, hvor var det bare et fedt popband! Hvis man kan lide det, eller i øvrigt er forfalden til sentimentale, livstrætte, desillusionerede ballader sunget af en fantasisk sanger, er Justin Curries soloalbum "What is Love for" absolut også anbefalelsesværdigt!
So many assholes, so few bullets

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: har modtaget et kabinet, så jeg kan tilslutte harddisken fra den stationære som USB. Dejligt med mine 111 GB musik og podcasts.

NO2: Har pt. arbejdet næsten 80 timer siden mandag d. 24. Og så er jeg endda ikke fuldtidssansat. Næste uge er også fuldtid og jeg har på fornemmelsen af, at det godt kunne fortsætte et stykke tid endnu.

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

[quote="kraen"]NO: har modtaget et kabinet, så jeg kan tilslutte harddisken fra den stationære som USB. Dejligt med mine 111 GB musik og podcasts.
[/quote]

Jeg købte i sin tid sådan en smart adapter med strømforsyning, som kunne tilsluttes 2,5" og 3,5" diske med både IDE og S-ATA - den har godt nok reddet megen data i sin tid, så det er bestemt en god ting at have! :geek:

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Martin60"][quote="Sasha"]NO: Ti dage i New York

NN: Jetlag

NO: <a href="http://www.dr.dk/P1/Feature/Udsendelser ... 153536.htm" rel="nofollow">http://www.dr.dk/P1/Feature/Udsendelser ... 536.htm</a> [/quote]


Måske er dette noget for dig? <a href="http://www.aarhusfestuge.dk/node/2351" rel="nofollow">http://www.aarhusfestuge.dk/node/2351</a>

Men der er kun 27 pladser tilbage, og de er på de forreste rækker[/quote]

NLL (Now Lidt Ligegyldigt): Det ku´ ha´ været så godt, men så var det faktisk .....

Du skal dog stadig have tak for det velmente tip!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Telemaster"][quote="Jake"]Klaus, du må lige smide datoerne for dine gigs i Præstø. Jeg har familie et stenkast derfra i Vordingborg, og det kunne jo være en god "double date".

Mvh Jake[/quote]

Sågerne: 10/12 og 17/12 :thumbup: Kig endelig ind - det kunne være hyggeligt! Og i det hele taget kan jeg da anbefale stedet: god mad, masser af skærme med sport, live musik og mange gode øl på fad og flaske.[/quote]
Jeg har noteret det også. Jeg stammer næsten fra de kanter, så måske jeg var i nærheden alligevel.
See you in heaven if you make the list

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Dizzy Mizz Lizzy i går. Fedt lige at få set dem inden de lukker og slukker. Og første gang i nyere tider. De klarede de sgu godt. :thumbup:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Stevi"][quote="Telemaster"][quote="Jake"]Klaus, du må lige smide datoerne for dine gigs i Præstø. Jeg har familie et stenkast derfra i Vordingborg, og det kunne jo være en god "double date".

Mvh Jake[/quote]

Sågerne: 10/12 og 17/12 :thumbup: Kig endelig ind - det kunne være hyggeligt! Og i det hele taget kan jeg da anbefale stedet: god mad, masser af skærme med sport, live musik og mange gode øl på fad og flaske.[/quote]
Jeg har noteret det også. Jeg stammer næsten fra de kanter, så måske jeg var i nærheden alligevel.[/quote]

Sådan - det kunne da være hyggeligt! Vi har vist aldrig hilst på hinanden, har vi?
So many assholes, so few bullets

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="Telemaster"][quote="Stevi"]
Jeg har noteret det også. Jeg stammer næsten fra de kanter, så måske jeg var i nærheden alligevel.[/quote]

Sådan - det kunne da være hyggeligt! Vi har vist aldrig hilst på hinanden, har vi?[/quote]
Det mindes jeg ikke, nej:-)
See you in heaven if you make the list

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen