Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Er rystet... Men det har jeg ført været og en bestemt bruger, så det sker nok desværre igen...

Det må være nogle små sko de sælger i den omtalte brugers by... :)
RoadHigh.dk

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Jeg slynger lige noget ud. Hvad med at få slettet den tråd? ...

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NN: Prøver at spille Splash med Ibrahim Electric, men mine fingre vill ikke arte sig i slutningen af b-stykket. Tid til en pause!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

NN: Er stået op efter for få timers søvn, for at skulle spise brunch med en gammel veninde, og men jeg så er i bad får jeg en sms om, at hun ikke kan komme pga. for meget kaos i hendes hjem.. Damn you boyfriend and kids..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="fortytwo"] Damn you boyfriend and kids..[/quote]

Nej, dén slags er der aldrig kommet noget godt ud af..!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Sasha"][quote="fortytwo"] Damn you boyfriend and kids..[/quote]

Nej, dén slags er der aldrig kommet noget godt ud af..!

:-)[/quote]

Nja.. De plejer nu, at være sjove nok at snakke om, men lige i dag, der er de ikke fede..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NN: Tandpine... Har først en tid ved tandlægen 25. januar... :(
RoadHigh.dk

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: Går snart op til overboen og propper hans Rockband-sæt ned i halsen på ham. Hold kæft, hvor er det pissebelastende.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="kraen"]NN: Går snart op til overboen og propper hans Rockband-sæt ned i halsen på ham. Hold kæft, hvor er det pissebelastende.[/quote]

Har du ikke noget, der kan spille højere? ;) :D

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Odgaard »

[quote="kraen"]NN: Går snart op til overboen og propper hans Rockband-sæt ned i halsen på ham. Hold kæft, hvor er det pissebelastende.[/quote]
Man må da godt spørge ham, om han ikke kan skrue ned. Det havde jeg på et tidspunkt held med, da underboens evige blastbeats og "uhajegerond" guitarrundgange blev for meget. Så skruede han ned. Det var dejligt.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="SustainerPlayer"][quote="kraen"]NN: Går snart op til overboen og propper hans Rockband-sæt ned i halsen på ham. Hold kæft, hvor er det pissebelastende.[/quote]

Har du ikke noget, der kan spille højere? ;) :D [/quote]

Nej, det står alt sammen i på Kasernescenen på Aarhus Uni, da vi er i gang med Anne Linnet Teaterkoncert, som har premiere på tirsdag. Så nej, det har jeg ikke.

Og i øvrigt er jeg tilpas konfliktsky til at jeg ikke lige går op og siger noget til ham.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

[quote="Odgaard"][quote="kraen"]NN: Går snart op til overboen og propper hans Rockband-sæt ned i halsen på ham. Hold kæft, hvor er det pissebelastende.[/quote]
Man må da godt spørge ham, om han ikke kan skrue ned. Det havde jeg på et tidspunkt held med, da underboens evige blastbeats og "uhajegerond" guitarrundgange blev for meget. Så skruede han ned. Det var dejligt.[/quote]

Nu skal man jo aldrig falde for de nemme løsninger. Jeg holder på det med at proppe hele sættet ned i halsen på ham. Det ville også se meget sjovere ud!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Jeg havde engang en underbo der også altid spillede højt, en aften fik jeg nok og vendte mine højtalere ned mod gulvet (de højtalere var nogen kæmpe sataner) og skruede helt op for forstærkeren. 2 minutter efter gav han op og kom op og inviterede mig til fest hos ham selv.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Jeg fik engang ny underbo, der pev helt vildt over, at jeg larmede. Det gad jeg ikke høre på, så jeg købte et hus...

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="Turtle"]Jeg fik engang ny underbo, der pev helt vildt over, at jeg larmede. Det gad jeg ikke høre på, så jeg købte et hus...[/quote]
:thumbup: :clap: :lol:

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

[quote="Turtle"]Jeg fik engang ny underbo, der pev helt vildt over, at jeg larmede. Det gad jeg ikke høre på, så jeg købte et hus...[/quote]

a.k.a. den nemme, men lidt dyre, løsning :-D
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Har lige været ude og ordne computer hos min far ... jesus fucking christ ... det kræver et overmenneskeligt pædagogisk overskud, jeg absolut ikke er i besiddelse af :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Det er nu heller ikke min erfaring, at pædagogik er særligt anvendligt over for computere. :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]Det er nu heller ikke min erfaring, at pædagogik er særligt anvendligt over for computere. :) [/quote]

Min far var problemet ... lad mig starte med, at han ikke mente det var nødvendigt med det dér Windows; han bruger jo Firefox ... kombineret med, at han står helt oppe i nakken på én, og kommenterer og spørger til ALT, hvad der foregår på skærmen *indsæt smiley, med dybe render under øjnene, et tomt, opgivende blik, og en revolver for tindingen*
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="GodSpeedDK"]NN: Har lige været ude og ordne computer hos min far ... jesus fucking christ ... det kræver et overmenneskeligt pædagogisk overskud, jeg absolut ikke er i besiddelse af :( [/quote]
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen