Tråden med spørgsmål og svar

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="sørendybdal"]Q: Jeg har taget nogle billeder til Grøn Koncert af kunstnernes guitarer, boards og forstærkere, men kan ikke lige blive enig med mig selv, om det er dårlig stil at lægge billeder op af andre folks gear ... bolden er lagt indover til debat.[/quote]

Dummy-stacks, og den trænede abe, der spiller alle soli bag bagtæppet, er dårlig stil at vise billeder af, men alt hvad de har med på scenen kan ingen vel have noget imod, bliver vist frem?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

[quote="sørendybdal"]Q: Jeg har taget nogle billeder til Grøn Koncert af kunstnernes guitarer, boards og forstærkere, men kan ikke lige blive enig med mig selv, om det er dårlig stil at lægge billeder op af andre folks gear ... bolden er lagt indover til debat.[/quote]

Med mindre du har begået ulovligheder (overtrådt fotoforbud o.l. ), kan jeg ikke se, hvad problemet skulle være i det?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

Spørgsmål: Hypocrisy har lavet et nummer, der hedder "Hang'em High". Det starter med citatet "Assassin - sounds so exotic. I was just a murderer." Jeg er sikker på, at det stammer fra en film, jeg har set, men jeg kan ikke huske hvilken - hjælp?

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Turtle"]Spørgsmål: Hypocrisy har lavet et nummer, der hedder "Hang'em High". Det starter med citatet "Assassin - sounds so exotic. I was just a murderer." Jeg er sikker på, at det stammer fra en film, jeg har set, men jeg kan ikke huske hvilken - hjælp?[/quote]

Google fortæller det er et citat fra denne mand.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Turtle"]Spørgsmål: Hypocrisy har lavet et nummer, der hedder "Hang'em High". Det starter med citatet "Assassin - sounds so exotic. I was just a murderer." Jeg er sikker på, at det stammer fra en film, jeg har set, men jeg kan ikke huske hvilken - hjælp?[/quote]

Google fortæller det er et citat fra denne mand.[/quote]

Det forklarer det - jeg har læst en bog om ham, så er det derfra, jeg husker citatet :)

Det forklarer dog ikke, at jeg ikke fandt noget, da jeg selv googlede. Men jeg kiggede nok for entydigt efter film...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

[quote="GodSpeedDK"]

Dummy-stacks, og den trænede abe, der spiller alle soli bag bagtæppet, er dårlig stil at vise billeder af[/quote]

Hvorfor det? Det er da netop dét, man skal vise billeder af, ville jeg mene... især den trænede abe gør sig garanteret også bedre på billeder end endnu et velfriseret pedalbræt.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af VilhelmNielsen »

Billede
Første resultater på første side.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af IkkeMig »

Imponerende :lol: Jeg må have skrevet noget med film også - og suppleret med stavefejl. Enten det eller også skal jeg til at spare sammen til nye briller...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Q: Hvor var det nu, man med fordel kunne købe kabelstrømpe/sok??
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]Spørgsmål: Hypocrisy har lavet et nummer, der hedder "Hang'em High". Det starter med citatet "Assassin - sounds so exotic. I was just a murderer." Jeg er sikker på, at det stammer fra en film, jeg har set, men jeg kan ikke huske hvilken - hjælp?[/quote]

Det er sateme en sej sang. Og skive i det hele taget
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Q: Nogen der ved, om man kan få sådan en Christiania-jumpsuit/voksensparkedragt i et andet mærke end CCR?

Jeg kunne vildt godt tænke mig sådan én til at rende rundt i derhjemme, men jeg har på den anden side ikke meget lyst til at agere levende reklamesøjle for forbryderkollektivet Christiania.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"]Q: Nogen der ved, om man kan få sådan en Christiania-jumpsuit/voksensparkedragt i et andet mærke end CCR?

Jeg kunne vildt godt tænke mig sådan én til at rende rundt i derhjemme, men jeg har på den anden side ikke meget lyst til at agere levende reklamesøjle for forbryderkollektivet Christiania.[/quote]

Hmm: At reklamere for Christiania ville da være det mest positive ved det:

Billede

Og i øvrigt har de hele tiden betalt husleje, vand og varme. Så de har bidraget mere til samfundet, ud over det kulturelle og sociale, end Coca Cola, McDonalds, Shell.... Fortsæt selv.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="MacG"]
Og i øvrigt har de hele tiden betalt husleje, vand og varme. Så de har bidraget mere til samfundet, ud over det kulturelle og sociale, end Coca Cola, McDonalds, Shell.... Fortsæt selv.[/quote]

Peter Lundin er vel stadig forbryder, selvom han ikke har slået så mange ihjel, som Anders Behring Breivik?

Og til det andet kan jeg svare, at jeg havde håbet på en lidt anden farve, end pink, og at der bør bides mærke i, at den var til at bære derhjemme! :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Hvad er det lige, man får for den sidste halvtredser ved at købe dette potmeter:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/shop/guitar-reserv ... tar-reserv ... split.html</a><!-- m -->

hos onkel aage istedet for f.eks. her:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rockinger.com/index.php?cat= ... x.php?cat= ... 26%2F07034</a><!-- m -->

???
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

[quote="Smittefar"]Q: Hvor var det nu, man med fordel kunne købe kabelstrømpe/sok??[/quote]

BUMP?
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Anonym »

[quote="Smittefar"][quote="Smittefar"]Q: Hvor var det nu, man med fordel kunne købe kabelstrømpe/sok??[/quote]

BUMP?[/quote]

Så noget her?

EDIT:

Hov - det her sæ'fø'li: Sok

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Smittefar »

Ahh ja - hvorfor tænkte jeg ikke på elextra?? - Men ja, dit nederste soklink var sådan noget, jeg tænkte på
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af GodSpeedDK »

Spørgsmål: Til de soundcloud.com-kyndige: Hvad går der galt her, når jeg forsøger at oploade et nummer?? :

Billede
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Rasmus »

Q: ødelægger jeg justeringen på min tele, hvis jeg slækker strengere og skruer halsen af for at tage t sneak peak af hvem der Har bygget den?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Tråden med spørgsmål og svar

Indlæg af Sasha »

Vel ikke med mindre der ligger en "shim" i halslommen, som man så skal forsøge at få placeret på samme måde igen, når man monterer halsen. Dette er nok svært at gøre 100%, så der skal nok finjusteres lidt bagefter.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen