Now Skiferie

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Skiferie

Indlæg af Søren »

Ja, jeg smutter til Val Gardena (nærheden af Canazei hvis det siger nogen noget), Italien på fredag. Fy for dén, jeg glæder mig! Andre der tager på ski?

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Skiferie

Indlæg af efrandsen »

Jeg skulle ha' været afsted i denne uge, men vi har lige startet nyt semester op, så synes det ville være en dum idé... Ender nok med at ta' på weekendski i slutningen af marts i stedet..
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Skiferie

Indlæg af Førslev »

er selv lige kommet hjem fra Val Thorens for en uge siden.

For satan hvor var det nice. Har haft en pause fra skiture de sidste 3 år så det var fantastisk at komme af sted igen. Få ting her i verden slår følelsen af at stå næsten alene om morgenen på toppen af bjerget og tage den ud over en nyprepereret piste som ingen andre har rørt. :thumbup:

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Skiferie

Indlæg af Søren »

[quote="Førslev" Få ting her i verden slår følelsen af at stå næsten alene om morgenen på toppen af bjerget og tage den ud over en nyprepereret piste som ingen andre har rørt. :thumbup:[/quote]

+1

Hvordan er vejret dernede?

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Skiferie

Indlæg af efrandsen »

[quote="Førslev"]er selv lige kommet hjem fra Val Thorens for en uge siden.

For satan hvor var det nice. Har haft en pause fra skiture de sidste 3 år så det var fantastisk at komme af sted igen. Få ting her i verden slår følelsen af at stå næsten alene om morgenen på toppen af bjerget og tage den ud over en nyprepereret piste som ingen andre har rørt. :thumbup:[/quote]

Årh, jeg savner VT! Jeg boede der i 04/05 sæsonen.. Seks mdr, hvor jeg mere eller mindre var stiv hveranden dag, stod på snowboard hver dag, jagtede damer hele tiden og der kom et nyt kuld hver eneste lørdag.. Goood times :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Skiferie

Indlæg af nerøs »

Så huske du vel og køre dag ved dem og så hjælpe dem når når de styrtede

jeg tror fanme jeg vil blive til en kæmpesne bold vis jeg kom af sted på ski :-)

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Skiferie

Indlæg af Pickles »

Jeg tager fredag otte dage til Hemsedal i Norge for at stå på snowboard. Vi har lånt en stor hytte med pejs og det hele gratis, så det bliver en billig tur. Jeg har egentlig aldrig været sports- eller skitursinteresseret, men så prøvede jeg snowboard, og nu er det tredje gang afsted.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen