Hej igen - ja det er mig, Little Thunder.

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Hej igen - ja det er mig, Little Thunder.

Indlæg af Petunia »

Ja hej igen - men jeg kan ikke huske mit password, derfor nyt brugernavn.

Først vil jeg gerne sige tusind tak for medfølelsen sidste år, da min kone døde - tusind tusind tak.

Det var og er stadigvæk en frysende rædselsfuld oplevelse, som jeg selvfølgelig godt ville have undværet at opleve i mit liv, men facts er facts, og så må man prøve at tage den derfra.

De sidste par måneder har jeg kunne mærke på mig selv, at jeg kan tænke på hende uden at gå helt i stykker hver gang - sorg er noget meget mærkeligt noget - og det har bevirket, at jeg så småt er ved at vende udad igen. Jeg har logget mig ind i diverse fora, hvor jeg tidligere var rimeligt aktiv - ja, jeg er sågar begyndt at røre lidt ved guitarene igen - og nu er jeg så her igen.

Alle de Gearfreaks, jeg har mødt, har været nogle fantastisk søde, rare, dejlige, positive mennesker, og jeg håber absolut på at møde så mange af jer allesammen igen, som jeg overhovedet kan komme til - hvem ved måske er der en flæskoff lige om lidt? Ellers bliver der vel endnu engang en Gathering? Under alle omstændigheder så kommer jeg, hvis det ikke gør noget.

Jeg ligner mig selv - lille, gal og øretæveindbydende - lidt flere rynker ved øjnene, men man bliver altså ikke gråhåret på en nat, heller ikke når man oplever det, jeg har gjort.

Jacques.

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hej igen.

Indlæg af thomasrytter »

Flot indlæg. Og velkommen tilbage! :thumbup:

Mvh Thomas.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hej igen - ja det er mig, Little Thunder.

Indlæg af Smittefar »

Hej Jacques - Herligt at have dig tilbage

Mvh.
Kristian
Modded guitars were crap right out of the factory




Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hej igen - ja det er mig, Little Thunder.

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Petunia"] - hvem ved måske er der en flæskoff lige om lidt? Ellers bliver der vel endnu engang en Gathering? Under alle omstændigheder så kommer jeg, hvis det ikke gør noget.[/quote]

Du skal være så hjertens velkommen :) Men desværre sidder samtlige københavnere åbenbart på deres hænder, for der er ikke taget skridt til noget som helst, selvom de har teten :problem:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hej igen - ja det er mig, Little Thunder.

Indlæg af Jacob »

Velkommen tilbage Jacques! :)


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen