Gathering 2011

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Anonym »

Ja det lyder altså rigtig super og som Godspeek, ville jeg, hvis dato passer, kunne hente lidt folk på banegården..

Jeg ved ikke hvad der kræves af en styregruppe deltager, men jeg tror godt jeg kunne tænke mig at hjælpe lidt til..

Så hvis Mike_G og et par stykker mere ville være med i en styregruppe, så kunne vi få gang i arrangementet..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Smittefar »

Yes - jeg synes også, det lyder som et helt fantastisk sted.

Mike-G spurgte, hvor mange der overnatter, og svaret er, at det gør de fleste nok, men at vi altid beder folk skrive i tilmeldingen, hvilke nætter, de har tænkt sig at overnatte, så man ved det præcist på forhånd.

Jeg deltager gerne på Fyn. Jeg ville i så fald køre derover, og jeg tager gerne et par Københavnere med i bilen - jeg kan også tilbyde lidt Taxahjælp - jeg ville som udgangspunkt køre derover fredag kort efter arbejde.

Hvis datoen passer er jeg 100% frisk. Jeg deltager også gerne i noget styregruppe, selvom det nok mest bliver via mail og telefon.
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Anonym »

Kunne du ikke Smittefar smide de datoer du kan så?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Smittefar »

Nu er det jo ikke sådan, at det er hele verden om at gøre, at jeg deltager - jeg vil meget gerne, men det vigtigste må være, at klubben er ledig og at mike kan.

I virkeligheden tror jeg, at det nemmeste er, at Mike spiller ud med en dato - det der med at prøve at koordinere datoer via et forum går sjældent godt - Alternativt kunne der oprettes en doodle med svarfrist på 3-5 dage. Jeg ser alt for tit doodles, hvor der går evigheder fra man har svaret til man bestemmer sig for en dato, og så når min kalender at ændre sig rigtig meget i mellemtiden.
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Gathering 2011

Indlæg af kraen »

Jeg har det sådan at jeg kender min arbejdsplan 4 uger frem, så hvis vi skal finde en dato før sommerferien, så skal der snart findes en dato.


Sendt fra min fantastiske iPhone

Brugeravatar
mike_g
Himmelhund
Indlæg: 25
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: Odense, DK
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af mike_g »

Jeg kigger i min egen og Klubbens kalender lige om snart. :-) SKAL det være inden sommerferien?

Og hvem skal man skrive sammen med, som er de "gamle og garvede" arrangører, som ved noget om hvad der skal foregå?

Synes det har været fine programmer de andre år. Lidt har jeg fulgt med. ;-)
Med venlig hilsen
Michael Geertsma

Fender CS Strat + GR-T
Orange Rockerverb 50 mkiii
Strymon - Wampler - Suhr - Xotic - Empress

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af kasperploug »

Feedt! Jeg foreslår bare lige et Doodle-skema for at finde ud af hvornår flest folk har mulighed for at komme? :)

EDIT: En lille "smagsprøve": <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.doodle.com/3sa66w63uhf2pkf3" ... hf2pkf3</a><!-- m -->
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af kraen »

[quote="kasperploug"]Feedt! Jeg foreslår bare lige et Doodle-skema for at finde ud af hvornår flest folk har mulighed for at komme? :)

EDIT: En lille "smagsprøve": <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.doodle.com/3sa66w63uhf2pkf3" ... hf2pkf3</a><!-- m -->[/quote]

God idé. Jeg har afsagt min stemme.

@mike_g: Nej, det behøves ikke være før sommerferien. Jeg tænker bare, at vi først når hen engang i september ellers, og det læner sig jo op ad Vintage Show i Svendborg.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af GuitaRasmus »

Stemme afgivet.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Smittefar »

Jeg tror måske stadig det er for tæt på, men jeg har afgivet min stemme og vil gøre hvad jeg kan for at deltage.
Modded guitars were crap right out of the factory

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af kasperploug »

Doddle-skemaet her var bare for at vise hvordan det fungerer :) Jeg foreslår en helt ny tråd til afstemning omkring dato, hvis folk skal gøres opmærksomme på det :)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af andkrup »

[quote="mike_g"]Jeg kigger i min egen og Klubbens kalender lige om snart. :-) SKAL det være inden sommerferien?

Og hvem skal man skrive sammen med, som er de "gamle og garvede" arrangører, som ved noget om hvad der skal foregå?

Synes det har været fine programmer de andre år. Lidt har jeg fulgt med. ;-)[/quote]

skriv endeligt!

Jeg vil osse gerne hjælpe til så meget det kan lade sig gøre med en bro imellem (det sker af og til at jeg er i o'ense)
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Smittefar »

Ja, du må selvfølgelig også endelig skrive til mig - jeg har da været i styregruppen et par gange før :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Barf »

Skal vi ikke lige genoplive denne tråd?

Har du fået snakket med den klub og kigget i kalenderen, Mike_g?

Nu er datoerne fra doodle-afstemningen overskredet, så det kan man bare se bort fra. Det vigtigste er jo, hvornår lokalerne er til rådighed.

Edit: Jeg skrev sådan set i tråden under "Arrangementer", men det er denne tråd som bliver opfrisket. Ved ikke lige hvorfor.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Kimling »

Jeg er begyndt at arbejde hos Lær Dansk i Århus C. (Sprogskole, ca. 7000kvm, MANGE lokaler) Jeg kan prøve at høre, om vi evt. må låne nogle lokaler der?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af GuitaRasmus »

Vi vil ha' Gathering! :-D

Og jeg stemmer stadig på Odense.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Førslev »

Århus eller odense er et fedt for mig. Kommer hvis ikke det ligger dumt datomæssigt.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Barf »

[quote="Kimling"]Jeg er begyndt at arbejde hos Lær Dansk i Århus C. (Sprogskole, ca. 7000kvm, MANGE lokaler) Jeg kan prøve at høre, om vi evt. må låne nogle lokaler der?[/quote]

Undersøg det! Do it! Do it now!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Smittefar »

[quote="Førslev"]Århus eller odense er et fedt for mig. Kommer hvis ikke det ligger dumt datomæssigt.[/quote]
+1

[quote="Barf"][quote="Kimling"]Jeg er begyndt at arbejde hos Lær Dansk i Århus C. (Sprogskole, ca. 7000kvm, MANGE lokaler) Jeg kan prøve at høre, om vi evt. må låne nogle lokaler der?[/quote]

Undersøg det! Do it! Do it now![/quote]
+1
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Kimling »

Så så så - Vi skal lige åbne igen. Kan nok først få noget t vide om et par uger :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen