Gathering 2011

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af fortytwo »

[quote="drmaawenz"][quote="Sasha"]Da der er et uheldigt dato-clash med Spot Festivalen, må jeg erkende, at jeg vælger musikken frem for grejet. Beklager![/quote]
Arrangementet er vel lige så meget et påskud for en hyggeweekend (og for at drikke en fandens masse øl). :) [/quote]
Det er Spot da også.. ;) Og der får jeg endda penge for, at tage hen og hænge ud.. :D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Sasha »

Og for en frafalden alkoholiker var det nok nærmere et argument for at blive væk...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Kimling »

[quote="Sasha"]Og for en frafalden alkoholiker var det nok nærmere et argument for at blive væk...[/quote]

Jeg ved godt, det kan komme til at lyde som drukorgier, når der tales om Gathering.
Da jeg var med, blev der drukket alkohol, bevares. Men det er altså ikke på sådan en teenage-agtig "se-hvor-meget-jeg-kan-drikke-før-jeg-ørler"-manér.
Vi fik en øl til aftensmaden og også nogle stykker efterfølgende, men som jeg husker det, var der vist også folk på cola-vognen og jeg føler da ikke, at der var nogle der "rendte fra dem". :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Sasha »

Nej, nej, rolig nu. Jeg har såmænd heller ikke noget problem med, at folk drikker omkring mig (og det bliver jo så altså ikke i forbindelse med Løsørebesigtigelsen anno 2012 for mit vedkommende, da jeg allerede er afsat til anden side i den pågældende weekend). Men jeg skal da gerne erkende, at hvis alle omkring én er pattestive efter sådan en omgang "fandens masse øl", som det omtales tidligere i denne tråd, så er det måske ikke lige det mest inspirerende selskab at være "klarsynet" i. Men det var nu ikke min mening at lyde specielt frelst eller "preacher-agtig". Beklager, hvis det var tilfældet! Jeg håber da, at alle deltagere får en god fest, og at alle selvfølgelig har været ude at brække sig i hækken mindst et par gange, før de tager hjem (just don´t drink and drive, please!)

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af drmaawenz »

God fornøjelse til spot. :)

Edit: redigeringsbøffer

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Sasha »

Jo tak!

Man skal jo udfordre sin Jazzmaster-allergi af og til. Sidste år var der en "dækningsprocent", som var meget tæt på 100, når vi taler om bands, hvori der indgik elektrisk forstærket guitar som udtryksmiddel... :-)

Man kan selvfølgelig have et spagt håb for, at de, der måtte vælge Gearfreak-arrangementet, kommer heldigere fra det... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Barf »

Argh, er det samme weekend som SPOT? Jeg skulle oprindeligt til et andet arrangement i den weekend, hvilket betød, at der lige var tid til lidt Gathering men ikke SPOT. Det arrangement bliver dog vist ikke til noget, og så er SPOT jo en mulighed igen...

En ting er sikkert. Jeg kommer kun til Gathering, hvis mine øl/sodavand har været på køl i denne:

[youtube]67EovwvJrC0[/youtube]

Der er åbenbart ingen grænser for, hvad man kan (læs: gerne vil) tjene penge på.

Brugeravatar
mike_g
Himmelhund
Indlæg: 25
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: Odense, DK
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af mike_g »

Jeg må beklage at skulle aflyse Gathering '12 og vil byde ind med en Gathering '13 i maj måned - samme vilkår.

Jeg er uheldig at falde ned fra et trommepodie ved en ungdomsfestival forrige lørdag og brække en knogle i skulderen. I dag har jeg talt med lægen og fået at vide, at det ikke bare er venstre arm to uger i en armslynge (som først antaget), men 3 måneders genoptræning med start i næste uge. Damn...

Jeg har selvfølgelig ikke energi eller lyst til at være énarmet praktisk gris uden at røre en spade en hel weekend + mine overnatningsmuligheder indskrænkes. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor langt jeg er i genoptræningsprocessen d. 4. maj, men jeg har ikke lyst til at gamble...

Håber på forståelse og I stadig har tidlid til, at jeg kan være Jeres fynske gathering-vært i '13? Glæder mig endnu mere nu til gathering i '13, men græder mig i søvne i aften over aflysningen af gathering '12.

Sorry!
Med venlig hilsen
Michael Geertsma

Fender CS Strat + GR-T
Orange Rockerverb 50 mkiii
Strymon - Wampler - Suhr - Xotic - Empress

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Odgaard »

Sikke noget møg! God bedring. Jeg kan sikkert også i 2013. Der står i hvert fald ikke noget i kalenderen :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Sasha »

Ja, god bedring er vist det eneste, man kan sige...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Sasha »

[quote="Barf"]
[youtube]67EovwvJrC0[/youtube]

Der er åbenbart ingen grænser for, hvad man kan (læs: gerne vil) tjene penge på.[/quote]

Næh. Men jeg må ærligt erkende, at jeg er til falds for det... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Gathering 2011

Indlæg af efrandsen »

Ja, jeg skal have en til øveren da! :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
mike_g
Himmelhund
Indlæg: 25
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: Odense, DK
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af mike_g »

Tusind tak, Sasha og Odgaard.
Med venlig hilsen
Michael Geertsma

Fender CS Strat + GR-T
Orange Rockerverb 50 mkiii
Strymon - Wampler - Suhr - Xotic - Empress

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Kimling »

Ej, for øvhelvede da ikke også i dildsovs!
God bedring!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Gathering 2011

Indlæg af Smittefar »

Det er fandeme ærgerligt - Jeg går ud fra, vi ikke kan skaffe andre lokaler med kort varsel?
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen