Metallica er kedelige ...

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Metallica er kedelige ...

Indlæg af Anonym »

... og bliver derfor erstattet af Def Leppard! :D :s hock: :wtf:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dailystar.co.uk/posts/view/1 ... /179642</a><!-- m -->

Muhahahahaha ... det er så sjovt på så mange måde det her. :mrgreen:

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af CobraPizza »

WHAT THE FUCK!?!?!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af Morten M »

Det måtte jo ske før eller senere et eller andet sted. Men at det blev Donington... tankevækkende.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af CobraPizza »

Det er mere hans logik i at det er fordi de tournere meget, at så er de kedelig.. Matallica plejer altid at levere 110% af sig selv til en koncert, så jeg synes det er nogt pis, at de åbenbart ikke er eksklusive nok mere..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af Morten M »

Jeg synes bare de gentager sig selv. Sidst i Forum var der fed koncert med Mastodon samt Lamb of God, og så gik turen hjem.
Synes de peakede kunstnerisk med Master of Puppets.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af Kallum »

"Poouur some sugar on meaaahhhr"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af IkkeMig »

Jeg har set Metallica live mange gange. Jeg har også set Def Leppard en del gange. der er ingen tvivl om, at jeg helst vil se Def Leppard igen, hvis jeg selv kan vælge...

Og ja, det er blandt andet fordi jeg synes at Metallica er kedelige. (Også live...)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af Anonym »

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har set det store i Metallica. Jeg har sådan set heller ikke set det med småt :lol:

Def Leppard var kanonfede i gamle dage, men er da faldet helt bag om dansen og i country-pop-gryden (nok den værste gryde man kan falde i), og er blevet et gabende kedeligt gammelmandsband.

Så at de ligefrem skulle remplacere Metallica pga. Metallicas "kedelighed" finder jeg spøjst ...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]
Def Leppard var kanonfede i gamle dage, men er da faldet helt bag om dansen og i country-pop-gryden (nok den værste gryde man kan falde i), og er blevet et gabende kedeligt gammelmandsband. [/quote]

Måske på plade, men ikke live (IMO).

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af CobraPizza »

Hm, det her er jo lidt dømt til en Metallica-fans versus resten af verden diskussion.. men sådan en kan du jo også lide ikke Hans :) ?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af Anonym »

Man skal kunne sine klassikere. :lol:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af IkkeMig »

[quote="CobraPizza"]Hm, det her er jo lidt dømt til en Metallica-fans versus resten af verden diskussion.. men sådan en kan du jo også lide ikke Hans :) ?[/quote]

Jeg synes også, den bevægede sig lidt over i "svin-de-langhårede-80'er-popdrenge-til" stilen. vi er simpelthen ude i to klassiske tråde i én :lol:

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af Peter C »

Metallica er ikke kedelige. End of discussion!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.box.net/shared/qm9cdcz2j6">h ... cdcz2j6</a><!-- m -->

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af CobraPizza »

Jeg har det fint med at folk ikke kan lide Metallica.. jeg bryder mig ikke om Black Eyed Peas, Justin Timberlake og alt det forfærdelig dåse pop der blvier spyttet ud på samlebånd. Men at folk synes de er kedelige live, undre mig såre. Hvis pyroteknik, folk der konstant råber med i kor, crowdsurfing og heltesoloer keder folk, så vil jeg gerne høre hvad i synes der er spændende.

Noget helt andet er så at det er til et band (og her nævnes ikke deres alder, for damn ZZ top kan stadig rocke), med en en-armet trommeslager der mere eller mindre lavede en "KISS"
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af IkkeMig »

[quote="CobraPizza"]Noget helt andet er så at det er til et band (og her nævnes ikke deres alder, for damn ZZ top kan stadig rocke), med en en-armet trommeslager der mere eller mindre lavede en "KISS"[/quote]

Har du set Def Leppard live? De er altså fænomenale - og hvis det er sammenligningsgrundlaget, så er Metallica kedelige. For øvrigt er Kiss også stadigvæk fede live, så det med alderen spiller næppe ind :)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af CobraPizza »

Turtle, jeg hiver netop alderen ud af ligningen.. det jeg mener er at de gik over til at lave pop-rock og var en anelse sell-outs (ligesom KISS der gik disco). Nu skal de optræde til en metal-festival og til det er det altså Metallica > Døv Leopard..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af IkkeMig »

[quote="CobraPizza"]Turtle, jeg hiver netop alderen ud af ligningen.. det jeg mener er at de gik over til at lave pop-rock og var en anelse sell-outs (ligesom KISS der gik disco). Nu skal de optræde til en metal-festival og til det er det altså Metallica > Døv Leopard..[/quote]

Jeg spørger bare igen: Har du set dem live?

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af K-P »

[quote="CobraPizza"]Turtle, jeg hiver netop alderen ud af ligningen.. det jeg mener er at de gik over til at lave pop-rock og var en anelse sell-outs (ligesom KISS der gik disco). Nu skal de optræde til en metal-festival og til det er det altså Metallica > Døv Leopard..[/quote]

Metallica solgte sgu da også ud og begyndte at lave pop-rock. Hvor var du i 90'erne?
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af CobraPizza »

[quote="K-P"][quote="CobraPizza"]Turtle, jeg hiver netop alderen ud af ligningen.. det jeg mener er at de gik over til at lave pop-rock og var en anelse sell-outs (ligesom KISS der gik disco). Nu skal de optræde til en metal-festival og til det er det altså Metallica > Døv Leopard..[/quote]

Metallica solgte sgu da også ud og begyndte at lave pop-rock. Hvor var du i 90'erne?[/quote]

Som Metallica også sagde.. "Yes we sold out... every concert, every stadium"
Metallica har aldrig lavet pop-rock. Hvis du referer til Load og Reload albummet, så var det ikke lige frem mainstream, og "Black album" var intet mindre et metal-mesterværk. De lavede ikke det fansene ville have eller det der solgte penge, de lavede det de syntes var rigtigt. Det er da ikke sell-out, selvom mange haters ville mene andet,,

Og nej har endnu ikke været med til en blind tiger koncert endnu ;) det må jeg så have til gode. Tilgengæld har jeg været til en god del Metallica koncerter nu, og jeg må sige at Def Lepard virkelig skal levere noget ekstra ekstraordinært for at kunne vælte Metallica af pinden.
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Metallica er kedelige ...

Indlæg af GodSpeedDK »

Forestil jer lige denne tråd på Aage :D Alene overskriften ville få halvdelen af brugerne til at udstede en fatwa på Hans - helt uden at have læst indholdet i tråden :lol:

Jeg melder mig i det, indtil nu forholdsvis lille kor, der bare meget gerne vil slippe for begge bands.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen