Øv, hvorfor købte jeg den ikke?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Øv, hvorfor købte jeg den ikke?

Indlæg af Petunia »

I 1981 var jeg blevet utilfreds med min daværende forstærker og var lidt rundt omkring for muligvis at finde en anden. I en af butikkerne stod der en Gretsch Nashville Double Cutaway fra 1964 - umådeligt vedholdt, man kunne ikke se at den havde været brugt. En ting var, at det var en forstærker, jeg var på jagt efter - en anden, at jeg på det tidspunkt kun var til Les Paul. Og sådan en Gretsch var måske ikke lige det, jeg opfattede som rock'n'roll, så jeg lod være med at købe den.
Det har jeg fortrudt mange gange siden. Jeg kunne have fået den for 1800,- inclusive den originale kuffert.
Øv, hvorfor købte jeg den ikke?

Hvis der skulle være andre, som har præsteret lige så tåbelige kvajefejl - tja så delagtiggør os!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Øv, hvorfor købte den ikke?

Indlæg af Sasha »

Jeg kan for mit vedkommende som regel besvare dit spørgsmål med "Jeg havde ikke pengene til det".

Til gengæld har prøvet at gå ud for at "kigge på en Les Paul" og så komme slæbende hjem med en Strat under armen. Jeg har også været på jagt efter et Marshall-kabinet og er så kommet hjem med en top istedet usw. usw. Ingen af de ovennævnte tilfælde vil jeg dog kalde "kvajefejl" - især ikke det første tilfælde...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Øv, hvorfor jeg købte den ikke?

Indlæg af Petunia »

Næh - og dog "ud for at kigge på en Les Paul"???
Det var da lige ved, at det kunne have blevet en kvajefejl, når man tænker på dit forhold til Stratocaster! ;)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Øv, hvorfor købte jeg den ikke?

Indlæg af Swampthing »

Jeg var en gang i en musikforretning i Ikast i 1993, der stod et stort Marshall stack fra engang i 60'erne til 10.000,- .
Butikken var ivrig for at få den ud af døren, jeg havde desværre ikke pengene.....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen