For helvede Aage tag dig nu sammen!

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

For helvede Aage tag dig nu sammen!

Indlæg af Førslev »

Har lige været i københavn for at hente min nye tc bas top. Feeeeeedt. Havde fået lagt den til side og bestilt en tilhørende gigbag og havde fået lovning på at det var en ny der var lagt til side til mig.

Men AK! Da jeg kom hjem til roskilde og åbnede kassen kunne jeg se at selvsamme aagemedarbejder havde give mig butiksdemoen med skræmmer, prismærke og manglende møtrik på inputjacket... hvor er det bare ringe stil. Nu skal jeg til københavn igen bare for at få et produkt som er nyt hvilket jeg ellers troede var det jeg fik.

Kom nu ind i kampen Aage! Det kan sgu ikke være rigtigt at det skal være sådan at man skal holde jer konstant i ørene!

Argh! Hvor er jeg bitter og sur over at jeg stolede på Aage i stedet for bare at bestille den fra thomann.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: For helvede Aage tag dig nu sammen!

Indlæg af Peter C »

Det er meget irriterende!

Husk nu at få kompensation fra Aage!

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: For helvede Aage tag dig nu sammen!

Indlæg af Førslev »

Absolut. Hader at klage over ting, men bliver bare vred over at de 'spilder' min tid. Det gør mig vred at man regner med at man bare kan udlevere brugt grej og så oven i købet lade kunden være i en tro om at produktet er nyt. Det overrasker mig at folk har samvittighed til at gøre den slags, men jeg er sgu nok bare naiv.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: For helvede Aage tag dig nu sammen!

Indlæg af CobraPizza »

Det er sgu bare.. Jeg forstår dig fuldt ud, mht splidt tid.. Men hvis det er en guitartop, så er det oftest hurtigere og billigere at bestille fra thomann. Det underlige er at de intet får ud at at gøre det.. i hvert fald ikke personligt..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: For helvede Aage tag dig nu sammen!

Indlæg af Sasha »

Det er ved at være mange år siden, at jeg har handlet hos Aage og al hans væsen...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: For helvede Aage tag dig nu sammen!

Indlæg af GuitaRasmus »

Trist historie. Jeg kan ikke sige andet end at jeg altid har fået god service hos Aage. I dit tilfælde, tror jeg at jeg ville skrive en mail til Hans (butikschefen) og forklare situationen. Det jeg kender til Hans, kan jeg ikke forestille mig andet end at han vil kompensere dig på en eller anden måde.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: For helvede Aage tag dig nu sammen!

Indlæg af Førslev »

Efter nærmere research må jeg krybe til korset og indrømme at jeg overreagerede en smule for hurtigt. har fundet ud af at der slet ikke skal være en møtrik ved inputtet så der mangler reelt set ikke en del på varen.

Det eneste der er galt er at det er en udstillingsmodel. dette er selvfølgelig heller ikke i orden, men ret skal være ret og de skal ikke klandres for at udlevere en mangelfuld vare. jeg vil dog stadig kontakte Hans og fortælle at jeg ikke er tilfreds med at få en udstillingsvare når jeg er blevet lovet en spritny vare.

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: For helvede Aage tag dig nu sammen!

Indlæg af Snake Boots »

Det er ikke i orden, men det er vel hvad, der kan ske... Kontakt dem og se om ikke I kan finde en løsning. Eller det ville jeg nok gøre i dit sted.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen