Hundeloven

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hundeloven

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]
Selvom oplægget i denne tråd retteligt hører til i Drunk Posting eller lignende.[/quote]

Man kan vel godt mene noget andet end at hunde er the bomb, uden at være fuld, kan man ikke??? :eh:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hundeloven

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"][quote="SustainerPlayer"]
Selvom oplægget i denne tråd retteligt hører til i Drunk Posting eller lignende.[/quote]

Man kan vel godt mene noget andet end at hunde er the bomb, uden at være fuld, kan man ikke??? :eh:[/quote]

Det var mere dine absolutte løsningsmodeller, der ville passe fint ind i meningsdannelsen på enhver centerpub.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hundeloven

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GodSpeedDK"][quote="SustainerPlayer"]
Selvom oplægget i denne tråd retteligt hører til i Drunk Posting eller lignende.[/quote]

Man kan vel godt mene noget andet end at hunde er the bomb, uden at være fuld, kan man ikke??? :eh:[/quote]

Det var mere dine absolutte løsningsmodeller, der ville passe fint ind i meningsdannelsen på enhver centerpub.[/quote]

Jo jo, men der skulle jo lidt gang i debatten :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hundeloven

Indlæg af Kattekiksen »

Gang i debatten kom der da!

Jeg sammenligner lidt det at have hund med at forelske sig. Det er helt sikkert ikke alle der kan forstå hvorfor han/hun er fantastisk, ligesom godspeed ikke kan forstå at jeg vågner hver morgen og frygter min hund ikke gør det samme.

Jeg er helt med på Cobrapizzas idé om et hundekørekort, såvel som licens burde findes til alle andre dyr. Idéen om et børnekørekort troede jeg kun det var mig der havde godt nok.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hundeloven

Indlæg af Little Thunder »

Jeg har tidligere i "Det Gamle Gearfreak" bakket Godspeed op angående hunde, og det vil jeg så gøre endnu en gang, dog lidt anderledes end tidligere.
Hvis man kan spise grise, så kan man sgu osse spise hunde - det smager for øvrigt meget godt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen