Bedste smartphone (må ikke være iphone)

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Bedste smartphone (må ikke være iphone)

Indlæg af Peter C »

Jeg skal have mig en smartphone, men hvilken?

Den må ikke være for dyr, da jeg simpelthen ødelægger mine mobiltelefoner (en iphone er for dyr).

Jeg har bl.a. kig på noget HTC, men der er jo simpelthen en milliard modeller. :D Lige pt. har jeg kig på en HTC Wildfire S.

Den skal kunne købes hos Telmore, og den må ikke være alt for stor, da den skal kunne være i min lomme. :)

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste smartphone (må ikke være iphone)

Indlæg af K-P »

Wildfire S eller Legend er et godt bud, hvis du ikke har lyst til at betale for deres topmodeller.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste smartphone (må ikke være iphone)

Indlæg af FunkyValle »

Jeg er ret tilfreds med min HTC Desire.

Eneste anke på HTCs smartphones er batteritiden, som ved normalt brug er ca. 1,5 døgn.
Der giver iPhone HTC baghjul. Min kæreste har en iPhone 4 og oplader kun hver 4.-5. dag.

Og så savner jeg en ampsimulator-app til Android. Amplitube laves kun til iPhone og jeg har ikke kunne finde andre, der laver en mobilapp.

Derudover er funktionalitet og brugervenlighed for mig stort set det samme som hos iPhone. Jeg synes endda, at det var endnu nemmere at sætte Androids syncroniseringer op med min Gmail end det var, da jeg havde iPhone. (Men nu er Android jo også et Google-produkt...)
Tror aldrig gear-rejsen ender....

b3nchi
Himmelhund
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Bedste smartphone (må ikke være iphone)

Indlæg af b3nchi »

HTC Legend ville mit bud være, da jeg selv har en som jeg er meget glad for.

Den virker meget solid i forhold til nogle af de andre smartphones på markedet (ikke at jeg VED det), da den har en aluminiums casing (og ikke plastik som mange andre), så den kan muligvis holde til mere end dem du har "ødelagt" ;)
og så er brugervenligheden bare helt i top med Android!
det er dog ikke det nyeste Android den kører med, 2.1 tror jeg, men det er jo så hagen ved at den ikke er så dyr :)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste smartphone (må ikke være iphone)

Indlæg af CobraPizza »

HTC's Desise Z, er mega fed, fordi der er qwerty-tastatur. Har haft den siden december, og den virker upåklageligt, selvom jeg ikke har været super sød mod den.. Dens kamera er dog lettere møg, da dens auto-fokus er noget hø..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Bedste smartphone (må ikke være iphone)

Indlæg af Rasmus »

[quote="b3nchi"]HTC Legend ville mit bud være, da jeg selv har en som jeg er meget glad for.

Den virker meget solid i forhold til nogle af de andre smartphones på markedet (ikke at jeg VED det), da den har en aluminiums casing (og ikke plastik som mange andre), så den kan muligvis holde til mere end dem du har "ødelagt" ;)
og så er brugervenligheden bare helt i top med Android!
det er dog ikke det nyeste Android den kører med, 2.1 tror jeg, men det er jo så hagen ved at den ikke er så dyr :) [/quote]

Den burde automatisk opdatere til 2.2 Froyo? :)

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Bedste smartphone (må ikke være iphone)

Indlæg af Dannyboy »

Jeg købte en HTC Legend til kæresten for et par mdr siden og den er godt nok nederen. Den virker simpelthen så lidt gennemført sammenlignet med min to år gamle iPhone 3gs. Når man f.eks. surfer, virker det helt vildt kantet og amatøragtigt sat op og den er slet ikke så simpel og intuitiv som iPhone i brugerfladen synes jeg.

Til gengæld har jeg hørt meget godt om Nexus

b3nchi
Himmelhund
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Bedste smartphone (må ikke være iphone)

Indlæg af b3nchi »

[quote="Rasmus"][quote="b3nchi"]HTC Legend ville mit bud være, da jeg selv har en som jeg er meget glad for.

Den virker meget solid i forhold til nogle af de andre smartphones på markedet (ikke at jeg VED det), da den har en aluminiums casing (og ikke plastik som mange andre), så den kan muligvis holde til mere end dem du har "ødelagt" ;)
og så er brugervenligheden bare helt i top med Android!
det er dog ikke det nyeste Android den kører med, 2.1 tror jeg, men det er jo så hagen ved at den ikke er så dyr :) [/quote]

Den burde automatisk opdatere til 2.2 Froyo? :) [/quote]

Ah, det har den sikkert gjort uden jeg så det, haha! :P
Men er ihvertfald meget glad for den... men har heller aldrig haft en iPhone ^^

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Bedste smartphone (må ikke være iphone)

Indlæg af gajda »

[quote="FunkyValle"]Jeg er ret tilfreds med min HTC Desire.

Og så savner jeg en ampsimulator-app til Android. Amplitube laves kun til iPhone og jeg har ikke kunne finde andre, der laver en mobilapp.

[/quote]

Hvis amp simulation er et issue, så er der mig bekendt ikke rigtig andre løsninger end iPhone. Der er pt ikke noget low latency audio interface i Android, så selvom man måske nok kunne lave en amp simulator, så ville latency være så høj, at den i praksis ville være ubrugelig (jeg har hørt om latency på mellem 200-500 ms). Så indtil Google beslutter sig til at fikse det, sker der nok ikke alverden på den front.
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen