Fornuftig øjenlæge i jylland?

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
eitreach
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Fornuftig øjenlæge i jylland?

Indlæg af eitreach »

For et lille stykke tid siden, fandt jeg ud af at jeg muligvis var berettet til et styks laseroperation på statens regning - og så alligevel, for efter at have snakket med sekratærer, læger, optikere og andre gøglere, vidste jeg sgu egentligt ikke hvad der var op og ned på det hele. Brillestyrke, seks, højere end seks - en eller anden form for styrke, som ikke er brillestyrke. Sigh.

En ville ikke engang henvise mig, selvom jeg skulle have den berettigede styrke. Wtf, sagde jeg til ham. I mindre tekniske termer, naturligvis, men stadig.

Jeg fik fadt i Godt Syn. Et privat foretagende, dette efter alt mit roden rundt med eksperter, non-eksperter og deciderede wankere.

Jeg blev henvist til Memira i Kolding, hvor jeg kunne få bedømt om jeg var egnet til en operation. Det var jeg, ifølge personen som undersøgte mig, og ydermere grundet hendes.. ekspertise, går jeg ud fra, en bygningsfejl og i det hele taget bare et par rædderlige øjne - mine, that is, fik jeg at vide at mine styrker var over seks - også brillestyrke, og at jeg derfor var berettiget til et betalt ophold på et af danmarks mange fine offentlige hospitaler, hvor jeg skulle brændes i ansigtet med fucking laser. Woohoo. Det kunne være genialt - men jeg skal stadig henvises af en decideret øjenlæge. Thus..

jeg skal have fundet mig en privat øjenlæge, som jeg kan komme til hurtigt. En kompetent gut eller gutinde, som gerne er lidt biased i min retning.

Der er enormt mange. Jeg aner ikke hvor jeg skal starte, og med to timers telefontid hver dag hos de fleste, når jeg nok ikke dem alle i løbet af de næste fem til syv år.

Er der nogen som kender en god en af slagsen? Hvis ikke i midt, så gerne i østjylland. Alle forslag er velkomne. :)
No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.

Musiclover
Himmelhund
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10 years ago
Kontakt:

Re: Fornuftig øjenlæge i jylland?

Indlæg af Musiclover »

Jeg ved godt at dette svar kommer meget for sent, men du nævner selv en 5-7 års ventetid på at komme igennem til de forskellige øjenklinikker. Jeg vil dog anbefale at du (og andre i din situation) kigger på/kontakter dem her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.klinikmatch.dk/oejenkirurgi/ ... irurgi/</a><!-- m -->. De kan nemlig hjælpe med at finde en klinik, der passer til dine behov, så du selv slipper for at ringe rundt :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen