TEST: Er du dansk nok i 2011??

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af k_50 »

37. Fejlede på folketingets udvalg, FN-medlemsskab og ministerrokade.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GuitaRasmus"]34/40 - Jeg troede faktisk også at homoseksuelle måtte gifte sig i kirken, og kiksede bla. ifht. ministerrokaden.[/quote]

Ikke endnu, men det vil Per Stig Møller have indført.. Lige nu er der en ceremoni for hetero folk der gifter sig, og en for homoseksuelle folk der bliver registreret, men altså ikke "viet"
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Stevi »

[quote="CobraPizza"][quote="GuitaRasmus"]34/40 - Jeg troede faktisk også at homoseksuelle måtte gifte sig i kirken, og kiksede bla. ifht. ministerrokaden.[/quote]

Ikke endnu, men det vil Per Stig Møller have indført.. Lige nu er der en ceremoni for hetero folk der gifter sig, og en for homoseksuelle folk der bliver registreret, men altså ikke "viet"[/quote]
Og det er op til den enkelte præst om han/hun vil foretage en kirkelig velsignelse.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Stevi"][quote="CobraPizza"][quote="GuitaRasmus"]34/40 - Jeg troede faktisk også at homoseksuelle måtte gifte sig i kirken, og kiksede bla. ifht. ministerrokaden.[/quote]

Ikke endnu, men det vil Per Stig Møller have indført.. Lige nu er der en ceremoni for hetero folk der gifter sig, og en for homoseksuelle folk der bliver registreret, men altså ikke "viet"[/quote]
Og det er op til den enkelte præst om han/hun vil foretage en kirkelig velsignelse.[/quote]

Er det virkelig? Hm, når men det er godt de får det ændret.. er det ikke Mogens Camre, der er præst.. han skulle tvinges til at vie de første..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Smittefar »

38/40 - jeg gad ikke bladre igennem for at se, hvor jeg havde fejl - men der var et par spørgsmål, hvor svaret havde karakter af et skud fra hoften.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Kimling »

33/40
Det glæder mig da, at jeg med vigtig viden indenfor arealer af små europæiske nationer, stadig kan kalde mig dansker :banana-guitar:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Barf »

[quote="CobraPizza"]
Er det virkelig? Hm, når men det er godt de får det ændret.. er det ikke Mogens Camre, der er præst.. han skulle tvinges til at vie de første..[/quote]

Nope, det er Jesper Langballe. Men det svarer vel til pest eller kolera.

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Pickles »

39/40. Jeg havde kun arealet forkert. :)

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af udepost »

36/40. Jeg forelagde testen for min australske kæreste, og hun spurgte med det samme om der var spørgsmål som: "Er Danmark højreorienteret eller venstreorienteret?" og "Hvad betyder jantelov?" :)

/Søren

Grandad
Himmelhund
Indlæg: 32
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Grandad »

38/40 - kiksede Grundloven og Undervisningsministeren

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Skestork Ultra »

Bhang! 40/40 rigtige... Får man så et VIP-medlemsskab af en eller anden eksklusiv klub? Ikke at jeg er sikker på, hvor vidt jeg har lyst til at være med i den klub.

Bertel Thorvaldsen var dog en hel del mere held end forstand, men det var det eneste af de tre navne, jeg sådan for alvor genkendte. Bortset fra det, så er det da en flok ret underlige spørgsmål. Gad vide, hvor stor en andel af fortalerne for denne test, som selv ville bestå med bare tilnærmelsesvist flyvende farver...

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Michael Vajhøj »

Bestod lige med 33 rigtige... Tror jeg flytter til Norge snart...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Sasha »

[quote="Skestork Ultra"]Gad vide, hvor stor en andel af fortalerne for denne test, som selv ville bestå med bare tilnærmelsesvist flyvende farver...[/quote]

That´s beside the point!

Det handler jo i bund og grund udelukkende om, at vi gider sgu´ ikke ha´ alle de skide perkere rendende her og nasse på vores samfund. Så ethvert tiltag, der kan besværliggøre livet for dem her, er da mere end velkomment.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
gajda
Smoke On The Water
Indlæg: 96
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af gajda »

40/40

In your face Pia!! :banana-fingers:

Så kan jeg, som ellers er kvart-polsk fjerdegenerationsindvandrer, måske få lov til at blive her lidt endnu. :pray:
We all came out to montreux, on the lake geneva shoreline

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Petunia »

Ganske vist svarede jeg rigtigt på samtlige spørgsmål, men at blive karakteriseret som "en dansker" - ups, det vil jeg fanden tage mig godt have mig frabedt!

Pourquoi? Tja - jeg hedder Jacques Olivier Emanuel - og ligegyldigt hvem i min La Familia (og åh jo vi opfører sgu altid som noget, der er det væsentlige en Fellinifilm!) som måtte have forsøgt at finde ud af, hvor i verden vi stammer fra - franskmand, roma(sigøjner), spanier, italiener... så er det indtil videre en uløst gåde (min stamfader på fædrende side væltede en sjællandsk blond blåøjet bondetøs omkuld i en høstak med det deraf følgende resultat: min tipoldefar) så at blive betragtet som noget ynkeligt, indeklemt, småligt etc. a la en dansker, kan jeg sgu kun betragte som værende en fornærmelse. Den tåbelige tegner fra Jyllandsposten eller Pia Kjærsgård er danskere????? Fy for satan et folkefærd!

Bort set fra det - det er et indiskutabelt faktum, at vi i La Familia har royalt blod i årene fra mødrenes side. Reelt har vi mere arveret til den danske trone, end den familie der på nuværende tidspunkt sidder med deres brede røve på den, men det skider vi på - da vi under ingen omstændigheder ønsker at sidde på stole, som en flok paesanos har haft okkuperet.

Viva la republique!

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af drmaawenz »

38/40

En logisk fejl i sp 15, med hvem der kan blive medlem af et folketingsudvalg... og hvis alle borgere har retten til at kunne vælges til folketinget, måtte svaret nødvendigvis være "alle borgere" - men nej, Kun de borgere der ER valgt ind.

Det andet var et ministerspørgsmål... men, who cares?

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Jens H »

[quote="Skestork Ultra"]Bhang! 40/40 rigtige... Får man så et VIP-medlemsskab af en eller anden eksklusiv klub? Ikke at jeg er sikker på, hvor vidt jeg har lyst til at være med i den klub.

Bertel Thorvaldsen var dog en hel del mere held end forstand, men det var det eneste af de tre navne, jeg sådan for alvor genkendte. Bortset fra det, så er det da en flok ret underlige spørgsmål. Gad vide, hvor stor en andel af fortalerne for denne test, som selv ville bestå med bare tilnærmelsesvist flyvende farver...[/quote]

Hvis du har 40/40. så har du unaturlig mange rigtige, og derfor er du sikkert terrorist. :law-police:
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Petunia"]Ganske vist svarede jeg rigtigt på samtlige spørgsmål, men at blive karakteriseret som "en dansker" - ups, det vil jeg fanden tage mig godt have mig frabedt!

Pourquoi? Tja - jeg hedder Jacques Olivier Emanuel - og ligegyldigt hvem i min La Familia (og åh jo vi opfører sgu altid som noget, der er det væsentlige en Fellinifilm!) som måtte have forsøgt at finde ud af, hvor i verden vi stammer fra - franskmand, roma(sigøjner), spanier, italiener... så er det indtil videre en uløst gåde (min stamfader på fædrende side væltede en sjællandsk blond blåøjet bondetøs omkuld i en høstak med det deraf følgende resultat: min tipoldefar) så at blive betragtet som noget ynkeligt, indeklemt, småligt etc. a la en dansker, kan jeg sgu kun betragte som værende en fornærmelse. Den tåbelige tegner fra Jyllandsposten eller Pia Kjærsgård er danskere????? Fy for satan et folkefærd!

Bort set fra det - det er et indiskutabelt faktum, at vi i La Familia har royalt blod i årene fra mødrenes side. Reelt har vi mere arveret til den danske trone, end den familie der på nuværende tidspunkt sidder med deres brede røve på den, men det skider vi på - da vi under ingen omstændigheder ønsker at sidde på stole, som en flok paesanos har haft okkuperet.

Viva la republique![/quote]

Så viva'er du bare din republik væk fra DK ikke? Hvis her er så meget galt, er der ingen grænser der holder på dig..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Sasha »

Sku´ vi nu ikke liiige snuppe et stykke med Stryhns, mens smagen stadig er til at holde ud?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: TEST: Er du dansk nok i 2011??

Indlæg af Jacob »

[quote="Petunia"]Ganske vist svarede jeg rigtigt på samtlige spørgsmål, men at blive karakteriseret som "en dansker" - ups, det vil jeg fanden tage mig godt have mig frabedt!

Pourquoi? Tja - jeg hedder Jacques Olivier Emanuel - og ligegyldigt hvem i min La Familia (og åh jo vi opfører sgu altid som noget, der er det væsentlige en Fellinifilm!) som måtte have forsøgt at finde ud af, hvor i verden vi stammer fra - franskmand, roma(sigøjner), spanier, italiener... så er det indtil videre en uløst gåde (min stamfader på fædrende side væltede en sjællandsk blond blåøjet bondetøs omkuld i en høstak med det deraf følgende resultat: min tipoldefar) så at blive betragtet som noget ynkeligt, indeklemt, småligt etc. a la en dansker, kan jeg sgu kun betragte som værende en fornærmelse. Den tåbelige tegner fra Jyllandsposten eller Pia Kjærsgård er danskere????? Fy for satan et folkefærd!

Bort set fra det - det er et indiskutabelt faktum, at vi i La Familia har royalt blod i årene fra mødrenes side. Reelt har vi mere arveret til den danske trone, end den familie der på nuværende tidspunkt sidder med deres brede røve på den, men det skider vi på - da vi under ingen omstændigheder ønsker at sidde på stole, som en flok paesanos har haft okkuperet.

Viva la republique![/quote]

Jeg har tusinde kommentarer i mit hoved, som bare venter på at få frit løb efter at have læst dit indlæg, men for den gode stemnings skyld vil jeg nøjes med dette:

:roll: :roll:

..og lade dig om at tolke betydningen af det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen