Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Vester
Himmelhund
Indlæg: 1
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Vester »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Hapsall"][quote="GuitaRasmus"]NN: Bedrevidende know-it-alls på aage: <a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 23765&pn=1" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 65&pn=1</a>

Man glemmer nogle gange hvorfor man foretrækker at bruge tiden her. Så skal der ikke mere til end et bette besøg, til at minde en om det.[/quote]

Uden at have læst dit link, hvem ophøjer sig så lige lidt her? skru lige lidt ned for Aage bashingen! GF er da ikke en skid bedre hvad angår besserwizzere.. Er sgu lidt trættende med den attitude du lægger for dagen og det er NN!! ..[/quote]

Hold da op - prøv lige at læse tråden igennem, inden du sviner mig til. Og iøvrigt vil jeg lige påpege at der er pokkers til forskel på at være en besserwizzer og så at have noget at have det i, i form af praktisk erfaring eller reel viden. Det jeg får nedtur over, er at folk uden belæg for noget som helst, udtaler sig om noget de aldrig har prøvet, fordi de har læstl, hørt eller tænkt sig til at "det er altså bare noget pjat". Og når jeg basher aages forumbrugere (ikke forummet, ikke forretningen) er grunden til at jeg foretrækker dette sted, at man rent faktisk kan få svar på spørgsmål, vedrørende grej, i modsætning til "ih" og "åh" i flashtråde, og åndssvage diskussioner om hvem der er den bedste guitarist, Tim C eller Kasper Eistrup.

Edit: Man skal praktisere hvad man prædiker, og den del af mit indlæg jeg her har slettet, var ikke i Gearfreaks ånd. Jeg vil istedet venligt bede dig om at undlade at kommentere mine indlæg i fremtiden, så skal jeg nok gengælde tjenesten. Jeg tror det er bedst hvis vi to holder os lidt væk fra hinanden, da vi tydeligvis går hinanden på nerverne.[/quote]

For lige at give svar på tiltale, da det jo er mig der er "besserwizzer". Jeg har selv haft 6 guitarer af typen med tremolosystem og dertil hørende bagplade. De har alle været spillet med og uden bagplade og med og uden vibrato opsat flydende. Jeg har aldrig bemærket nogen forskel i lyd - hverken akustisk eller forstærket fra nogen af dem afhængig af bagplade på/af.

Jeg har også særdeles svært ved at se, hvorfor 20 gram plastik monteret med 6 små skruer på bagsiden af en 3-4 kg. massiv guitar skulle gøre nogen forskel. Som jeg også skriver i tråden på Aage, så kan jeg til nød acceptere, at der kan slippe lidt mere akustisk lyd ud til brugeren bag ved guitaren, men at det på nogen måde skulle kunne forplante sig til den elektromagnetiske opsamling af energi fra pickupperne og resultere i en ændret forstærket lyd, kan jeg ikke se. Med en ændring taler jeg netop om det man oplever fra et nyt strengemærke eller et andet kabel el.lign. For også at besvare din nedladende bemærkning.

I øvrigt var min kommentar ikke specielt til dit indlæg, men mere generelt til Mr. Sambora eller Mik Vestergaard, der påstod at bagpladen åd sustain.

En hver form for dokumentation for væsentlige ændringer af sustain eller lyd vil dog blive behandlet sagligt, men med mine ører og det de hører, og ikke ud fra voodoo, heksebryg og fuldmånesnak.

Hvis man ser på Aage og Gearfreak, de tråde der florerer og tonen begge steder, så har jeg svært ved at se den store forskel. Så jeg smutter igen.

Over and out fra BesserVester.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

Jeg tager altid mine bagplader af, fordi jeg synes det ser sejt ud, og det er jo i sidste det det handler om, når man alligevel spiller så elendigt som mig.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

nårh jo, padding my postcount:

NN// Jeg er vist for alvor blevet gammel. Jeg kan stadig mærke tømmermændene fra i går, selvom jeg har sovet fornuftigt. To dages tømmermænd er altså en RET deprimerende ting i så ung i en alder! Er jeg virkelig ved at være slidt op?

Eller er det bare så farligt at drikke med en flok sønderjyder?!

NN2// Jeg har sådan en lillebitte muskel under øjet der twitcher konstant. Fuuuck det er irriterende.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

NN: En flok håndværkere, der er ved at nedbryde en gammel bankboks under butikken. De overstiger i hvert fald de 90 db, så vi går og råber til hinanden og kunderne.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Hapsall"][quote="GuitaRasmus"]NN: Bedrevidende know-it-alls på aage: <a href="http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 23765&pn=1" rel="nofollow">http://www.aage.dk/forum/forum_posts.as ... 65&pn=1</a>

Man glemmer nogle gange hvorfor man foretrækker at bruge tiden her. Så skal der ikke mere til end et bette besøg, til at minde en om det.[/quote]

Uden at have læst dit link, hvem ophøjer sig så lige lidt her? skru lige lidt ned for Aage bashingen! GF er da ikke en skid bedre hvad angår besserwizzere.. Er sgu lidt trættende med den attitude du lægger for dagen og det er NN!! ..[/quote]

Hold da op - prøv lige at læse tråden igennem, inden du sviner mig til. Og iøvrigt vil jeg lige påpege at der er pokkers til forskel på at være en besserwizzer og så at have noget at have det i, i form af praktisk erfaring eller reel viden. Det jeg får nedtur over, er at folk uden belæg for noget som helst, udtaler sig om noget de aldrig har prøvet, fordi de har læstl, hørt eller tænkt sig til at "det er altså bare noget pjat". Og når jeg basher aages forumbrugere (ikke forummet, ikke forretningen) er grunden til at jeg foretrækker dette sted, at man rent faktisk kan få svar på spørgsmål, vedrørende grej, i modsætning til "ih" og "åh" i flashtråde, og åndssvage diskussioner om hvem der er den bedste guitarist, Tim C eller Kasper Eistrup.

Edit: Man skal praktisere hvad man prædiker, og den del af mit indlæg jeg her har slettet, var ikke i Gearfreaks ånd. Jeg vil istedet venligt bede dig om at undlade at kommentere mine indlæg i fremtiden, så skal jeg nok gengælde tjenesten. Jeg tror det er bedst hvis vi to holder os lidt væk fra hinanden, da vi tydeligvis går hinanden på nerverne.[/quote]
Jeg kan da sagtens acceptere lidt afstand fra dig og "dine" indlæg..Men du skal da altid være velkommen til at sige ih og ah i mine flashtråde, helt i i tråd med GF ånden... :)

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NN: Har idag været med til at besætte min skole, og Knippelsbro blev i den anledning spærret for at tiltrække opmærksomhed! Kan dog intet finde på diverse mediers hjemmesider! :(
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Kaptajn Kropp"]NN: Har idag været med til at besætte min skole, og Knippelsbro blev i den anledning spærret for at tiltrække opmærksomhed! Kan dog intet finde på diverse mediers hjemmesider! :( [/quote]
Satte I ild til noget? -Hvis ikke, så er det derfor at I bliver ignoreret... Man skal altid sætte ild til noget, husk det!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Sløj ... :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Christian Mogensen"][quote="Kaptajn Kropp"]NN: Har idag været med til at besætte min skole, og Knippelsbro blev i den anledning spærret for at tiltrække opmærksomhed! Kan dog intet finde på diverse mediers hjemmesider! :( [/quote]
Satte I ild til noget? -Hvis ikke, så er det derfor at I bliver ignoreret... Man skal altid sætte ild til noget, husk det![/quote]

Det er generelt så svært at passere Knippelsbro i myldretiden, at det slet ikke er sikkert, at nogle har lagt mærke til, at det lige den dag, var pga. af en demonstration. Måske kom man endda hurtigere frem end normalt.

Mht. ild - så er der generelt altid brand i noget herude på Vestegnen ... undtagen på grønsværen ... så igen ... I må lære at skille Jer bedre ud.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Steve Lukather Til Horsens ... fuck og bæ med Horsens ... :thumbdown:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]NN: Steve Lukather Til Horsens ... fuck og bæ med Horsens ... :thumbdown: [/quote]

Ja, jeg synes også Toto er på grænsen til at være for musik, hvad Amalie's Verden er for intelligent og informativ TV, men at det ligefrem er en nedtur, at fyren her spiller i Danmark?? Du kan da bare blive hjemme?!

;)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kraen »

Ja, jeg skal i hvert fald til Horsens og se den gode Luke.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="SustainerPlayer"]NN: Steve Lukather Til Horsens ... fuck og bæ med Horsens ... :thumbdown:[/quote]

Der er nu intet i vejen med Horsens.
Brøndby kan da bare selv arbejde for at få stjerner på besøg.
Medmindre de selv har brændt deres stadion ned, man hører jo lidt i medierne..... :lol: :lol: :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="Swampthing"]
Der er nu intet i vejen med Horsens.
[/quote]

Årh ... jow ...

[quote="Swampthing"]
Brøndby kan da bare selv arbejde for at få stjerner på besøg.
[/quote]

De besøger os næsten hver anden søndag ...

[quote="Swampthing"]
Medmindre de selv har brændt deres stadion ned, man hører jo lidt i medierne..... [/quote]

Ja - der er jo ikke rigtigt noget i Horsens, der kan fænge ...

:lol:

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

Hør nu, det her er nedturstråden. Jeg skal til Horsens og se Luke. Det bliver optur!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

Jeg bor i Horsens, jeg er ikke sikker på jeg skal se Luke... :D

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Nu må vi se, om der er nogle, som gider betale mig for, at jeg går ind og hører det... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

NN: Snot, feber og generel ubehag i hele kroppen...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Down »

Horsens er stedet hvor drømme tager hen for at dø. :thumbdown:
Ain't found a way to kill me yet....

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

"De er sure" - Sagde ræven....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen