Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

Tak for hjælpen allesammen, men det lader til at mit tuderi her har båret frugt. Jeg er i hvert fald blevet tilbudt én (samme version, som den jeg har prøvet), og den springer jeg nok på :)

Edit: I øvrigt, "et par hundrede kroner" for bankoverførsel til udlandet???? :s hock: Okay, det var måske meget rart at være opmærksom på, til en anden gang.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Hapsall"]Vil du ikke lige uddybe det med "versioner" af OCD's, jeg har 1 og 4 nemlig...[/quote]
http://lmgtfy.com/?q=ocd+versions
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="fortytwo"][quote="Hapsall"]Vil du ikke lige uddybe det med "versioner" af OCD's, jeg har 1 og 4 nemlig...[/quote]
http://lmgtfy.com/?q=ocd+versions[/quote]

[youtube]QnPzxj5MJR8[/youtube]
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

NN: Min iPhone gik kold pga en lillebitte smule vand. Reklamationen blev afvist, forsikringen vil gerne dække, men min selvrisiko gør, at jeg skal betale det hele selv alligevel. Nu må jeg vente til min bindingsperiode udløber til nytår før jeg kan købe en ny, som så bliver iPhone4 i stedet for 3GS, som jeg havde i forvejen.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

NN: Slut med efterårsferie. Jeg var ellers lige blevet så god til at gå og fise den af herhjemme.

NN2: Som sædvanligt har jeg fået vendt fuldstændig rundt på min døgnrytme, så jeg sidder her, 6 timer før jeg skal op igen, og er superfrisk.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

[quote="FunkyValle"]NN: Min iPhone gik kold pga en lillebitte smule vand. Reklamationen blev afvist, forsikringen vil gerne dække, men min selvrisiko gør, at jeg skal betale det hele selv alligevel. Nu må jeg vente til min bindingsperiode udløber til nytår før jeg kan købe en ny, som så bliver iPhone4 i stedet for 3GS, som jeg havde i forvejen.[/quote]
Og apple er nogle idioter når det kommer til garanti. Har selv haft en Ipod som døde efter 2 uger. Pga en vandskade, den havde bare aldrig været i nærheden af vand?!? På nogen måde.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now nedtur

Indlæg af kraen »

[quote="Funkis"][quote="FunkyValle"]NN: Min iPhone gik kold pga en lillebitte smule vand. Reklamationen blev afvist, forsikringen vil gerne dække, men min selvrisiko gør, at jeg skal betale det hele selv alligevel. Nu må jeg vente til min bindingsperiode udløber til nytår før jeg kan købe en ny, som så bliver iPhone4 i stedet for 3GS, som jeg havde i forvejen.[/quote]
Og apple er nogle idioter når det kommer til garanti. Har selv haft en Ipod som døde efter 2 uger. Pga en vandskade, den havde bare aldrig været i nærheden af vand?!? På nogen måde.[/quote]

Det er så ikke kun Apple der er sådan, men alle elektronikfirmaer. Garantien dækker ALDRIG en vandskade. Måske havde din iPod fået lidt fugt fra luften. Jeg havde en SonyEricsson, der døde under en telttur i Sydfrankrig pga. den høje luftfugtighed.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Funkis »

Den døde efter 4 transport ture i tasken i sommers.
Eller det vil sige den stadig virkede, men høretelefonerne satte ud og den ville ikke skifte numre.
Men ingen garanti, og utroligt nedladende service fra apple´s side.
Har på optagelse fra en support medarbejder, at han aldrig ville købe produktet, og ihvertfald aldrig ville stole på deres garanti ordning.

Men fred være med det. En Mac Book er jeg nød til at have. Men andet der er et Æble logo på kommer aldrig i min besiddelse.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
TLK
Smoke On The Water
Indlæg: 58
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af TLK »

NN: Jeg har skåret mig i min venstre hånds pegefinger under madlavningen, så mit guitarspil bliver med lange, ringe og lille fingrene...
B.S Christiansen > Chuck Norris.

Hvis Steve Lukather ikke spiller her, så er der ingen der spiller her!!!

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jejak »

[quote="GodSpeedDK"]
Edit: I øvrigt, "et par hundrede kroner" for bankoverførsel til udlandet???? :s hock: Okay, det var måske meget rart at være opmærksom på, til en anden gang.[/quote]
???

Det lyder da helt vildt?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af nerøs »

[quote="Jejak"][quote="GodSpeedDK"]
Edit: I øvrigt, "et par hundrede kroner" for bankoverførsel til udlandet???? :s hock: Okay, det var måske meget rart at være opmærksom på, til en anden gang.[/quote]
???

Det lyder da helt vildt?[/quote]


Det må man da sige... er det ikke der paypal kommer ind i billede ;)

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

NN: Endelig får man taget sig sammen til at trille køretøjet til en vaskehal på en billigdag, og så kan antennen ikke skrues af, fordi gevindet er irret eller rustet, grrr ... og selvfølgelig ejer jeg ikke en tang til at løsne skidtet med. Nå, jeg må besøge pedellernes værksted på skolen i morgen og finde noget, der kan bruges :roll:
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af AnotherDan »

NN: Kæmpe nedtur - trommeslageren som jeg spillede med er hoppet fra igen, fordi han hellere vil spille cover/balle... Nød ellers at spille med ham, da det er en god gammel ven... Jeg orker ikke at skulle ud at finde en ny... ØV...
Bah

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af sørendybdal »

[quote="AnotherDan"]NN: Kæmpe nedtur - trommeslageren som jeg spillede med er hoppet fra igen, fordi han hellere vil spille cover/balle... Nød ellers at spille med ham, da det er en god gammel ven... Jeg orker ikke at skulle ud at finde en ny... ØV...[/quote]

Trommeslagere er og bliver en mangelvare ... guitarister kan man jo bare spotte nede i den lokale Netto og bytte igen, hvis de indeholder de forkerte E-numre.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Fucking lortelokummer af biler, der konstant går i stykker med absurd høje regninger til følge.

NA: Skifter snart lokummet ud med et nyt mindre lokum. :twisted:

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Christian Mogensen »

NN: FCK - så vind dog over Horsens når jeg for én gangs skyld smider penge efter dansk fodbold. Jeg havde Sevilla, Mallorca og Valencia på samme kupon; røvbanan

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Telemaster »

NN: Det fodboldhold i hvide trøjer, der udgav sig for at være FCK, og som tabte til Horsens i en pinlig parodi på en fodboldkamp. Idéen med at stille med et hold, der i stort omfang bestod af reservespillere, er velsagtens at spare stamspillerne til vigtigere kampe - men altså... Hvis man ikke prioriterer turneringen, hvorfor stiller man så overhovedet op? Argh. Årets ind til nu eneste hjemmebanenederlag, og så til fucking Horsens. Argh. :-(
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Smittefar »

[quote="sørendybdal"]NN: Endelig får man taget sig sammen til at trille køretøjet til en vaskehal på en billigdag, og så kan antennen ikke skrues af, fordi gevindet er irret eller rustet, grrr ... og selvfølgelig ejer jeg ikke en tang til at løsne skidtet med. Nå, jeg må besøge pedellernes værksted på skolen i morgen og finde noget, der kan bruges :roll:[/quote]

Jeg har tit haft held med at gå ind i tankstationens kiosk og høre, om de havde en tang, jeg lige kunne låne. Min antenne sætter sig nemlig også altid ubehjælpeligt fast.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Smittefar"][quote="sørendybdal"]NN: Endelig får man taget sig sammen til at trille køretøjet til en vaskehal på en billigdag, og så kan antennen ikke skrues af, fordi gevindet er irret eller rustet, grrr ... og selvfølgelig ejer jeg ikke en tang til at løsne skidtet med. Nå, jeg må besøge pedellernes værksted på skolen i morgen og finde noget, der kan bruges :roll:[/quote]

Jeg har tit haft held med at gå ind i tankstationens kiosk og høre, om de havde en tang, jeg lige kunne låne. Min antenne sætter sig nemlig også altid ubehjælpeligt fast.[/quote]

vi har i hvert fald altid en værktøjsboks på Q8 :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Dannyboy »

NN: iPhone + Flash

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen