Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Barf »

NN: Arsenal. Det er jo decideret pinligt at være fan i disse dage...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

NN: Sne. Der er stort set ingen formildende omstændigheder ved sne. Jeg har lige brugt 45 min. på at køre fra Ishøj til Valby. Det er ikke i orden.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

NN: folk der hopper fra næsten lukkede handler, og hvordan det antal stiger stødt for tiden
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

NN: Jeg er stadigvæk syg. Det bliver så fjerde dag under dynen. jeg gider ikke mere :(

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"]NN: Jeg er stadigvæk syg. Det bliver så fjerde dag under dynen. jeg gider ikke mere :( [/quote]

Føler med dig, har også lige været til doktoren..

NN: Føj mit gribebræt er beskidt som en bedugget sømands fantasi på Halmtorvet!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

NN: Told, moms, importgebyr samt moms af importgebyr for et special-potmeter fra USA. Det koster mere end selve potmeteret...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Sasha"]NN: Told, moms, importgebyr samt moms af importgebyr for et special-potmeter fra USA. Det koster mere end selve potmeteret...
[/quote]
NO: Sygehuse, veje, skoler og alt det andet bras... ;)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="Sasha"]NN: Told, moms, importgebyr samt moms af importgebyr for et special-potmeter fra USA. Det koster mere end selve potmeteret...
[/quote]
NO: Sygehuse, veje, skoler og alt det andet bras... ;) [/quote]

Jo-jo, Fætter Højben, det er vi skam helt enige om!

Men jeg var alligevel lidt imponeret over, at køber man et potmeter til 25$ i USA, så skal der lægges 193 kroner (hvoraf der allerede er betalt skat én gang) i "udenoms-gøjl" (forsendelse ikke medregnet), før det lander på Posthuset...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Sasha"][quote="Michael Vajhøj"][quote="Sasha"]NN: Told, moms, importgebyr samt moms af importgebyr for et special-potmeter fra USA. Det koster mere end selve potmeteret...
[/quote]
NO: Sygehuse, veje, skoler og alt det andet bras... ;) [/quote]

Jo-jo, Fætter Højben, det er vi skam helt enige om!

Men jeg var alligevel lidt imponeret over, at køber man et potmeter til 25$ i USA, så skal der lægges 193 kroner i "udenoms-gøjl" (forsendelse ikke medregnet), før det lander på Posthuset...[/quote]

Og størstedelen er vel også gebyr til Post-Danmark, så det får vi sgutte mange skoler ud af ;)

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Michael Vajhøj »

Nu skal I jo ikke sådan gå og ødelægge min pointe... ;)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Jah, de første 128 af de 193 kroner er det ihvertfald kun Post Danmark, som får velfærd ud af. Men OK de er jo også privatiserede i hoved og... Så dén slags kommunist-propaganda, som Vajhøj disker op med, preller naturligvis af på dem som fedt på en teflon-pande... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

NN: Nogen har spyttet på min dør.. Jeg bor i et lejlighedskompleks (lidt ala et forvokset kollegie), og i går opdagede en ven at der var indtørrede spytklatter på min dør ved mit navneskilt.. Og ikke ved nogen andres døre.. Lidt ubehageligt :S
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Swampthing »

[quote="kasperploug"]NN: Nogen har spyttet på min dør.. Jeg bor i et lejlighedskompleks (lidt ala et forvokset kollegie), og i går opdagede en ven at der var indtørrede spytklatter på min dør ved mit navneskilt.. Og ikke ved nogen andres døre.. Lidt ubehageligt :S[/quote]
Du skal lære at skrue ned når du øver.... ;) :P

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

NN: Avid/Digidesign "support" ... hvor er det dog urimeligt langhåret, at forsøge at overføre en hardware licens ... :roll:

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Jake »

[quote="Sasha"]Jah, de første 128 af de 193 kroner er det ihvertfald kun Post Danmark, som får velfærd ud af. Men OK de er jo også privatiserede i hoved og... Så dén slags kommunist-propaganda, som Vajhøj disker op med, preller naturligvis af på dem som fedt på en teflon-pande... :-)[/quote]

Post Danmark er en statsejet virksomhed, så pengene ender i sidste ende hos staten.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Sasha »

Det er dét, jeg altid har sagt: Kommunister og narkomaner hele bundtet!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

[quote="Swampthing"][quote="kasperploug"]NN: Nogen har spyttet på min dør.. Jeg bor i et lejlighedskompleks (lidt ala et forvokset kollegie), og i går opdagede en ven at der var indtørrede spytklatter på min dør ved mit navneskilt.. Og ikke ved nogen andres døre.. Lidt ubehageligt :S[/quote]
Du skal lære at skrue ned når du øver.... ;) :P [/quote]
Så kan jeg godt leve med at tørre min dør af en gang månedligt! :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Jake"][quote="Sasha"]Jah, de første 128 af de 193 kroner er det ihvertfald kun Post Danmark, som får velfærd ud af. Men OK de er jo også privatiserede i hoved og... Så dén slags kommunist-propaganda, som Vajhøj disker op med, preller naturligvis af på dem som fedt på en teflon-pande... :-)[/quote]

Post Danmark er en statsejet virksomhed, så pengene ender i sidste ende hos staten.
[/quote]

Når nu vi er ved flueknepperiet: Delvist statsejet! :lol:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Øjs ... :(

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

NN: Nu er det 4. snesæson, jeg bor i denne andelsboligforening, og bestyrelsen har endnu ikke formået at at ansætte en kompetent vicevært, der forstår, at der skal ryddes sne, når sneen falder og ikke først en lille uges tid efter. De har fået masser af henvendelser, både fra undertegnede og andre, og det var også oppe på generalforsamlingen. Lige lidt sker der. Amatørnisser, der tror, at de kan administrere en mellemstor andelsboligforening selv!
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen