Now nedtur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
SyreCorp
Himmelhund
Indlæg: 45
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af SyreCorp »

NN: Endte med at betale 13.000 for at få en 6.000 kroners bil gennem syn - Så røg affjedringen 1½ dag efter... + 1800 - Så måtte jeg skifte kølerslange og bagpotte + 1000

Og i dag dekorerede jeg så den ny forrude med en fiiiin julestjerne.
Less is more, but more is way way more.[/size]

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af kasperploug »

[quote="SyreCorp"]NN: Endte med at betale 13.000 for at få en 6.000 kroners bil gennem syn - Så røg affjedringen 1½ dag efter... + 1800 - Så måtte jeg skifte kølerslange og bagpotte + 1000

Og i dag dekorerede jeg så den ny forrude med en fiiiin julestjerne.[/quote]
Damn... Det er da en nedtur :( Hvilken bil drejer det sig om? Har selv en 6000 kroners Fiat Tipo '93 som skal til syn om 1 år :S
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

SyreCorp
Himmelhund
Indlæg: 45
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af SyreCorp »

En veltilkørt Citroën BX fra '90
Less is more, but more is way way more.[/size]

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SyreCorp"]NN: Endte med at betale 13.000 for at få en 6.000 kroners bil gennem syn - Så røg affjedringen 1½ dag efter... + 1800 - Så måtte jeg skifte kølerslange og bagpotte + 1000

Og i dag dekorerede jeg så den ny forrude med en fiiiin julestjerne.[/quote]

Nu spørger jeg måske dumt, men laver du ikke en forhåndsaftale med mekanikeren, inden han går i krig? Jeg ville da til hver en tid tale eventuelle reperationer igennem (inkl. prisen på disse), og derefter afveje med mig selv, om ikke det var tiden til et nyt fartøj i stedet, når der er tale om en bil i den prisklasse. Tænk sig, hvor meget federe bil du kunne have fået for 15.800 + skrotpræmie (måske endda salg af den gamle?).
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af FunkyValle »

[quote="SyreCorp"]En veltilkørt Citroën BX fra '90[/quote]

Vildt at du stadig har den gamle traver...

Apropos GodSpeeds kommentar om "salg af den gamle", så har jeg forleden fået 8.000 kr for min udtjente Ford Mondeo fra 93, som helt sikkert ikke går igennem syn her til foråret. Det var en forhandler, der gav den pris i forbindelse med, at jeg købte en nyere brugt bil af ham.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

NN: [youtube]5rXPrfnU3G0[/youtube]
Cogito sumere potum alterum

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

[quote="K-P"]NN: [youtube]5rXPrfnU3G0[/youtube][/quote]

Ja - det er godt nok ... :( :o

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="K-P"]NN: [youtube]5rXPrfnU3G0[/youtube][/quote]

Now kodyl nedtur.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Pluto »

[quote="K-P"]NN: [youtube]5rXPrfnU3G0[/youtube][/quote]
Virkeligheden er tit mere scary end fiktion.Føj
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af K-P »

En ting er at de tog fejl af dem. Men at de nærmest er fornøjede over, at de kan maje dem ned fra lang afstand, det gør mig sgu lidt deprimeret.
Cogito sumere potum alterum

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Anonym »

Fejltagelsen er sgu også ret far fetched. Hvis de ikke kan tolke bedre, end at få kameraudstyr udlagt til både at være AK47'ere og RPG'ere, så burde de ikke være i en position, hvor de skal beslutte om de skal angribe eller ej.

At skyde en tydeligt såret, der på ingen måde udgør en trussel, og åbne ild igen imod dem, der prøver at hjælpe den sårede, er jo rent ud krigsforbrydelse.

At krig gør mennesker afstumpede er desværre ingen nyhed, så deres kommentarer og generelle attitude er forventelig.

Krig sutter.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Kimling »

"Well, its their fault for bringin' their kids to the battle". "That's right!"

Fy for satan!
Create a sense of purpose around which you base your faith

SyreCorp
Himmelhund
Indlæg: 45
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af SyreCorp »

[quote="GodSpeedDK"][quote="SyreCorp"]NN: Endte med at betale 13.000 for at få en 6.000 kroners bil gennem syn - Så røg affjedringen 1½ dag efter... + 1800 - Så måtte jeg skifte kølerslange og bagpotte + 1000

Og i dag dekorerede jeg så den ny forrude med en fiiiin julestjerne.[/quote]

Nu spørger jeg måske dumt, men laver du ikke en forhåndsaftale med mekanikeren, inden han går i krig? Jeg ville da til hver en tid tale eventuelle reperationer igennem (inkl. prisen på disse), og derefter afveje med mig selv, om ikke det var tiden til et nyt fartøj i stedet, når der er tale om en bil i den prisklasse. Tænk sig, hvor meget federe bil du kunne have fået for 15.800 + skrotpræmie (måske endda salg af den gamle?).[/quote]
Nejda, det er ikke dumt - selvf får jeg et bud på forhånd, i dette tilfælde ca. 10k. Man ved (nogenlunde) hvad man har, med biler i det prisleje er det lidt risikobetonet at købe nyt, og med det pladearbejde og div reps der allerede var udført valgte jeg altså at lade mekanikeren gå i gang. Og hvis han havde klaret det for en 7-8000 havde det været ok... men det løb altså lidt af sporet (som det jo nemt gør med gamle smadderkasser) Nu er jeg f***ed og skal have den igennem næste syn osse :crazy:
Og selvfølgelig fik jeg tilbudt nogle rigtig fine eksemplarer til mindre end det endte med at koste at holde den på vejen, men først efter at jeg havde givet mekanikeren grønt lys.... Timing is essential, og det mestrer jeg ikke.
Less is more, but more is way way more.[/size]

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

NN: <a href="http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35701197 :s elvmordsbombe-midt-i-stockholm.html" rel="nofollow">http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35701197 :s elvmordsbombe-midt-i-stockholm.html</a>

Kan vi for pokker ikke bare være venner?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GuitaRasmus"]NN: <a href="http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35701197 :s elvmordsbombe-midt-i-stockholm.html" rel="nofollow">http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35701197 :s elvmordsbombe-midt-i-stockholm.html</a>

Kan vi for pokker ikke bare være venner?[/quote]

Well.. ingen andre kom til skade, så er der da et mindre a-hole i verden
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="CobraPizza"][quote="GuitaRasmus"]NN: <a href="http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35701197 :s elvmordsbombe-midt-i-stockholm.html" rel="nofollow">http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35701197 :s elvmordsbombe-midt-i-stockholm.html</a>

Kan vi for pokker ikke bare være venner?[/quote]

Well.. ingen andre kom til skade, så er der da et mindre a-hole i verden[/quote]

Jo jo - men det er jo bare fordi idioten var totalt inkompetent. Med en rygsæk fuld af søm og sprængstof, kunne det være gået meget mere galt.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af thomasrytter »

NN: Har hakket halvdelen af min venstre pegefingernegl af, da jeg snittede en porre = ingen guitar til Rytteren...

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GuitaRasmus"]
Jo jo - men det er jo bare fordi idioten var totalt inkompetent. Med en rygsæk fuld af søm og sprængstof, kunne det være gået meget mere galt.[/quote]

Enig.. Men man må se lyst på tingene engang imellem :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="thomasrytter"]NN: Har hakket halvdelen af min venstre pegefingernegl af, da jeg snittede en porre = ingen guitar til Rytteren...[/quote]

Årh sympati herfra..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now nedtur

Indlæg af Loomer »

[quote="GuitaRasmus"][quote="CobraPizza"][quote="GuitaRasmus"]NN: <a href="http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35701197 :s elvmordsbombe-midt-i-stockholm.html" rel="nofollow">http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35701197 :s elvmordsbombe-midt-i-stockholm.html</a>

Kan vi for pokker ikke bare være venner?[/quote]

Well.. ingen andre kom til skade, så er der da et mindre a-hole i verden[/quote]

Jo jo - men det er jo bare fordi idioten var totalt inkompetent. Med en rygsæk fuld af søm og sprængstof, kunne det være gået meget mere galt.[/quote]

Korrekt.

"Heldigvis" kan man sige, at det kræver en helt speciel type person for at blive radikaliseret i så høj en grad at vedkommende vil sprænge sig selv i luften. Og den specielle type er kun sjældent særligt spids.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen